La Fira de l'Oli de les Borges manté vendes i consolida el format híbrid

L'alcaldessa Palau fa un balanç positiu del certamen i diu que ha rebut 1/3 dels visitants respecte l'anterior edició

La Fira de l’Oli, un èxit virtual i presencial
La Fira de l’Oli, un èxit virtual i presencial | ACN
Redacció
24 de gener del 2022
Actualitzat a les 8:33h
La Fira de l'Oli de Qualitat Verge Extra i les Garrigues ha tancat aquest diumenge la seva 59a edició fent un balanç "positiu" pel que fa el retorn al format presencial i també les vendes, que segons ha indicat l'alcaldessa de les Borges Blanques, Núria Palau, "s'han mantingut" respecte edicions anteriors.

"Les vendes al web han baixat però per contrapartida han pujat les vendes al pavelló. Per tant podem donar gairebé per consolidades les dos formes, tant presencial com virtual", ha indicat. Per contra, el que sí ha baixat ha estat el nombre de visitants. Així, Palau ha dit que durant els tres dies la fira ha rebut 1/3 dels visitants que va rebre a la darrera edició presencial, és a dir, unes 20.000 persones.

La trentena d'expositors del sector oleícola s'han mostrat satisfets de tornar al format presencial, després de dos anys sense poder ensenyar els seus productes al Pavelló de l'Oli. I és que malgrat l'assistència de públic ha estat inferior respecte edicions anteriors a la pandèmia, han dit que tenien "ganes" de retrobar-se amb els clients.