1 de 10
Ciutat

Arriba la primera pedra del Complex Aquàtic de Mira-sol

L'Ajuntament de Sant Cugat preveu donar el tret de sortida a les obres el pròxim 29 de març

Així serà per dins el Complex Aquàtic de Mira-sol | Aj. de Sant Cugat
per S.B., Sant Cugat del Vallès, Catalunya | 17 de març de 2023 a les 12:12 |
Arriba la primera pedra del Complex Aquàtic de Mira-sol. L'Ajuntament ha anunciat que aquest mes d'abril començaran les obres de la primera fase de l'equipament -amb una durada prevista de 20 mesos- que contempla la construcció de l'edifici, les dues piscines cobertes i els seus vestuaris per un valor de 6 milions d'euros. 

El nou complex, que s'ubicarà al gran solar del carrer de Pompeu Fabra, just darrere de l'Institut-Escola Catalunya, tindrà un total de 3.900 metres quadrats i es desenvoluparà en dues fases:


- Primer fase: construcció de l'edifici, les dues piscines i els vestidors
- Segona fase: construcció de la sala de fitness, la cafeteria i els vestidors complementaris (amb una inversió afegida de 950.000 euros).


El complex aquàtic de Mira-sol és un dels equipaments més reivindicats del barri i de la ciutat. "Durant molts anys, la concreció d'aquest projecte ha estat un despropòsit, però des de l'actual govern vam reprendre el tema per poder donar resposta a aquesta demanda", ha exposat la presidenta del Consell de Barri de Mira-sol, Pilar Gorina. 

"Aquest complex ens permetrà dues coses importants: d’una banda, ajudarà a pal·liar la necessitat que tenim a Sant Cugat de més piscines municipals cobertes; i, de l’altra, contribuirà a situar Mira-sol com a un important centre esportiu a la ciutat", ha reivindicat Francesc Carol, regidor d'Esports.

 

Participació