S'obre la convocatòria d’ajuts a l’escolaritat als menjadors escolars

Es pot presentar la sol·licitud fins a l’11 de juny de 2021

Mainada en un menjador escolar
Mainada en un menjador escolar | ACN
A.M
02 de juny del 2021
Actualitzat a les 10:47h
L’Ajuntament de Sant Cugat ha convocat ajuts econòmics individuals per a fer front a les despeses familiars derivades del pagament de conceptes d’escolaritat i de l’assistència a menjadors escolars durant el curs 2021-2022.

Aquests ajuts estan disponibles per a l'alumnat empadronat al municipi i matriculat en ensenyament obligatori i de segon cicle d’educació infantil (de P3 a 4t d'ESO), a centres educatius del Vallès Occidental sufragats amb fons públics.

El termini per a la presentació de sol·licituds és del 28 de maig de juny a l’11 de juny de 2021. Enguany, tal com es va fer l’any passat,  la convocatòria inclou algunes mesures encaminades a facilitar l’accés telemàtic i simplificar el tràmt. D'aquesta manera totes les famílies que van sol·licitar l’ajut el curs anterior rebran l’esborrany de la sol·licitud per notificació telemàtica. Només hauran de revisar les dades i fer el tràmit de confirmació o modificació segons correspongui a través de la Seu electrònica municipal.

Totes les famílies que sol·liciten de nou l’ajut podran fer-ho via telemàtica a la Seu electrònica emplenant un formulari que permetrà agilitzar la recollida de les dades per part de Serveis Socials i evitar desplaçaments i cues.

Les famílies que van sol·licitar l’ajut l’any passat han de rebre també prèviament un SMS informatiu sobre l’IdCAT Mòbil i els passos a seguir per obtenir-lo i poder realitzar el tràmit a la Seu electrònica.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) oferirà a les persones que ho demanin suport via telefònica per obtenir l’IdCAT Mòbil, així com en la tramitació de la confirmació de l’esborrany i de les noves sol·licituds. Tot i que a causa de les mesures per la Covid 19 l’Ajuntament promou la via telemàtica, hi ha la possibilitat de fer la sol·licitud presencialment a l’OAC, amb cita prèvia.