emprenedoria

Un centenar d’alumnes del Pallars participen en una jornada d'emprenedoria

L’objectiu és potenciar entre l’alumnat l’esperit emprenedor i alhora compartir experiències empresarials d’antics alumnes

per Redacció, 24 de maig de 2021 a les 09:45 |
Moment de la intervenció de l’emprenedora de Tremp, Flors Capella | CCPJ
Un centenar d’alumnes de l’Institut Hug Roger III de Sort, el Col·legi Maria Immaculada de Tremp i l’Institut de Tremp han participat en la Jornada Virtual Talent Emprenedor, una activitat adreçada als estudiants de 2n cicle d’ESO, de Batxillerat i de cicles formatius. Aquesta és la segona edició d’aquesta activitat i el primer cop que se celebra de forma virtual. L’objectiu és potenciar entre l’alumnat l’esperit emprenedor i alhora compartir experiències emprenedores promogudes des dels diferents centres.

La jornada, organitzada per l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran, les Oficines Joves del Pallars Jussà i Sobirà i el Servei Educatiu del Pallars, ha inclòs també experiències reals que han tirat endavant antics alumnes d’aquests centres com la Flors Capella, dissenyadora i creadora de moda, que ha impulsat una marca de roba per a nens basada en el reciclatge de materials i l’ús de tints naturals. L’alumnat també ha pogut posar en pràctica el seu talent emprenedor a través del taller Jocs per emprendre en què han hagut d’idear el seu propi projecte.


El vicepresident del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Martí Cardona, ha participat en la jornada i ha encoratjat els nois i les noies a seguir formant-se en aquest camí emprenedor que els permetrà crear els seus propis projectes. Aquesta trobada, forma part del projecte Pallars, Educar i Empendre, que també inclou el concurs Fotografiem l’emprenedoria. A l’edició d’enguany s’han presentat un total de 26 imatges i els premis als guanyadors/es es lliuraran durant el mes de juny.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Fes-te subscriptor per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Fes-te subscriptor

 

Participació