El canal de televisió
Sky UK ha posposat el nou documental sobre el rei emèrit, produït per Gebrueder Beetz. L'obra conté material inèdit sobre
Joan Carles I que, fins ara, no ha vist la llum.
La
companyia Sky, per això, confirma que no han cancel·lat l'emissió de
Joan Carles: la caiguda del rei. A més, des del diumenge 21 de maig està disponible el primer capítol en la
versió alemanya del canal. Així doncs, tal com justifica la portaveu, la prorrogació s'atribuiria a un canvi en la programació, encara que de moment els detalls d'emissió es desconeixen.
D'altra banda, el director de l'obra,
Christian Beetz, ha denunciat pressions durant el procés d'elaboració i reconeix que l'ajornament l'ha sorprès "immensament". Fins i tot, va celebrar que Sky Alemanya es mantingués fidel a la seva programació i difongués l'obra el dia establert.
El documental compta amb la participació de grans figures entorn del rei Joan Carles I. La més atractiva per la informació que pugui aportar i
per la darrera denúncia és
Corinna Larsen, la seva examant; també apareix l'amic del monarca
Philip Adkins; i, a aquestes celebritats, les acompanyen veus de periodistes i investigadors privats.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor
hola