26
d'abril
del
2023
Actualitzat
a les
18:46h
La fi dels comptes compartits no li surt gratis a Netflix. La plataforma ha perdut un milió d'usuaris a l'Estat en el primer trimestre de l’any, segons l’últim estudi Entertainment on Demand de Kantar Worldpanel. És una resposta de l’audiència de Netflix a la polèmica que va provocar els canvis del passat mes de febrer.
Una altra xifra de l’estudi indica que el 4% de llars espanyoles va contractar un nou servei de vídeo a la carta amb subscripció en els darrers tres mesos amb Amazon Prime Video representant el 34% de totes les noves subscripcions. A més, les previsions de cara al segon trimestre de l'any van en la mateixa línia: el 10% dels usuaris que s'han mantingut a Netflix preveuen donar-se de baixa.
"Perdre alguns usuaris era d'esperar, però fer-ho amb més d'un milió de subscriptors en poc més d'un mes té conseqüències importants i influirà amb la decisió de mantenir la mesura", apunten des de Kantar. A la competència d'Amazon, Netflix ha de sumar l'aparició de SkyShowtime, que representa el 32,6% de les noves subscripcions a les plataformes des de principi d'any.
Una altra xifra de l’estudi indica que el 4% de llars espanyoles va contractar un nou servei de vídeo a la carta amb subscripció en els darrers tres mesos amb Amazon Prime Video representant el 34% de totes les noves subscripcions. A més, les previsions de cara al segon trimestre de l'any van en la mateixa línia: el 10% dels usuaris que s'han mantingut a Netflix preveuen donar-se de baixa.
"Perdre alguns usuaris era d'esperar, però fer-ho amb més d'un milió de subscriptors en poc més d'un mes té conseqüències importants i influirà amb la decisió de mantenir la mesura", apunten des de Kantar. A la competència d'Amazon, Netflix ha de sumar l'aparició de SkyShowtime, que representa el 32,6% de les noves subscripcions a les plataformes des de principi d'any.