1 de 10
esports

El Barça revela el logo de Rosalía que lluirà a la samarreta del Clàssic

El patrocini amb Spotify inclou modificar la part frontal de la samarreta en diversos partits, tal com ja va passar amb el cantant Drake durant el matx contra els blancs l'octubre passat al Bernabéu

El Barça, celebrant un golRosalía i el Barça aniran de la mà al Clàssic al Camp Nou | Nació
per Nació, Barcelona, Catalunya | 15 de març de 2023 a les 10:18 |
El Barça lluirà el logo de la catalana Rosalía a la part frontal de la samarreta en l'enfrontament contra el Reial Madrid del cap de setmana vinent. El club tornarà a modificar, per segon cop, l'espai publicitari on apareix Spotify de cara al clàssic que es disputarà al Camp Nou. Ho farà amb el logo de Motomami.

Aquest moviment forma part de l'acord comercial amb la companyia de reproducció de música. El contracte ja establia que en diversos partits cabria la possibilitat de modificar el logo o l'eslògan de Spotify per posar-ne algun altre. La segona escollida ha estat la cantant de Sant Esteve Sesrovires, escoltada mundialment.

 

Caldrà esperar una mica més per saber si, tal com es va fer l'octubre passat, també hi haurà altres novetats el dia del Clàssic. I és que quan els blaugrana es van enfrontar al Reial Madrid al Bernabéu, els homes de Xavi Hernández van vestir durant l'escalfament previ al partit una versió especial de la samarreta que mostrava el nom de Drake i el número 50 a l'esquena, a més del logo de Spotify al davant. El preu de la samarreta especial serà de 400 euros, i de 2.000 euros en una edició signada pels membres del primer equip masculí i femení.
 

Altres notícies que et poden interessar




 

Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.

Fes-te'n subscriptor

 

Participació