El
Barça lluirà el logo de la catalana
Rosalía a la part frontal de la samarreta en l'enfrontament contra el Reial Madrid del cap de setmana vinent. El club tornarà a modificar, per segon cop, l'espai publicitari on apareix
Spotify de cara al clàssic que es disputarà al
Camp Nou. Ho farà amb el logo de
Motomami.
Aquest moviment forma part de l'
acord comercial amb la companyia de reproducció de música. El contracte ja establia que en diversos partits cabria la possibilitat de modificar el logo o l'eslògan de Spotify per posar-ne algun altre. La segona escollida ha estat la
cantant de
Sant Esteve Sesrovires, escoltada mundialment.
Caldrà esperar una mica més per saber si, tal com es va fer l'octubre passat, també hi haurà altres novetats el dia del Clàssic. I és que quan els blaugrana es van enfrontar al
Reial Madrid al Bernabéu, els homes de
Xavi Hernández van vestir durant l'escalfament previ al partit una versió especial de la samarreta que mostrava el nom de Drake i el número 50 a l'esquena, a més del logo de Spotify al davant. El preu de la samarreta especial serà de 400 euros, i de 2.000 euros en una edició signada pels membres del primer equip masculí i femení.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Nació.
Fes-te'n subscriptor per només 59,90€ a l'any, perquè és el moment de fer pinya.
Fes-te'n subscriptor