1 de 10
música

La concursant de Terrassa, Carla Miralda, supera la segona gala d'«Eufòria»

La terrassenca és la segona vegada que es presentava al càsting

Actuació de la concursant de Terrassa a la segona gala d'Eufòria. | CCMA
per Judit Trenchs, Terrassa | 20 de març de 2023 a les 16:13 |
Després d'una primera gala on l'actuació de la concursant de Terrassa, Carla Miralda, va ser de les més ben valorades pel jurat d'Eurfòria, aquest passat divendres, l'egarenca va superar la segona prova amb la cançó Kings and Queens de la cantant americana Ava Max. 



No obstant això, la membre del jurat Elena Gadel, va donar un toc d'atenció a Miralda: "La setmana anterior ens vas regalar una gala digna d’excel·lent, però avui no puc dir-te exactament el mateix. T'he vist una mica rígida i sense fluir en els moviments". 

El cantant i jurat terrassenc, Lildami va compartir l’opinió de la seva companya de jurat, tot i que no va dubtar a donar-li un sí assegurant que l’actuació de l’egarenca "ha sigut un escac i mat".


Per la seva banda, Carol Rovira li va dir que té una veu perfecta, però "has mostrat un punt feble: l’expressió corporal" i va votar que no.

Tot així les dues votacions positives i haver fet bé les segones veus va donar a Miralda el passi per a la tercera gala del talent show dels divendres a TV3. 


Altres notícies que et poden interessar





 

 

Participació