La sommelier Meritxell Falgueras denuncia els atacs que rep a les xarxes

“Avui sí que soc capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comenta en un vídeo a Twitter.

| 04/10/2021 a les 08:07h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Actualitat, Meritxell Falgueras , Meritxell Falgueras
Imatge il·lustrativa
La darrera setmana la sommelier i comunicadora del vi Meritxell Falgueras ha rebut mostres de suport a les xarxes davant els insults rebuts darrerament. "Avui sí que sic capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comentava visiblement afectada en un vídeo. I seguia dient que "moltes dones patim assetjament i insults simplement per expressar-nos, vestir-nos i comportar-nos com volem. Aquest no és el futur que vull per als meus fills. Gràcies pel suport, per compartir i per denunciar. Us estimo".

  La sommelier es queixa, entre d'altres, d'un article de Miquel Bonet a catalunyadiari.com on fa una crítica al programa de TV3 Joc de cartes. "Almenys no van treure Meritxell Falgueras, que és el recurs característic quan volen fer coses de divulgació vinícola per a subnormals", etziba Bonet.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
Per primer cop, tres vins escumosos aconsegueixen ex aequo la distinció més gran a La Guia de Vins de Catalunya
Imatge il·lustrativa
Pixabay
La Guia espanyola "Akatavino" ha destacat alguns vins catalans com els més ben puntuats del 2022
MiM Eivissa
MiM Eivissa | Majestic
El xef Nandu Jubany s'alia amb el futbolista per portar la gastronomia d'algun dels seus hotels

COMENTARIS

Meritxell Falgueras
Barcelonins, 05/10/2021 a les 21:55
+45
-3
No has de fer cas de comentaris estúpids, no ofèn qui vol, sinò qui pot, ànims i sempre endavant !!!!!
Atacs a Meritxell
Anònim, 05/10/2021 a les 22:17
+26
-7
Ànims maca molt ben fet
Divulgació
Eusebi, 06/10/2021 a les 01:04
Interessant
+74
-4
La frase"divulgació vinícola per a subnormals", per si sola assenyala el nivell cultural i professional del que l'escriu i el desqualifica d'entrada.
Per si el senyor Bonet no ho sabia, hi han diferents graus de "subnormalitat", tal com li agrada de dir, segons la profunditat de la mateixa, hi han els idiotes, els imbècils i els cretins.
Crec que en qualsevol de les categories si podria ubicar amb comoditat.
Meritxell falgueras
Nani cano, 06/10/2021 a les 08:15
+26
-5
Evident ment el fa aquest comentari es el primer subnormal, (per sota de la normalitat ) la gent "normal, no faria aquest tipo de comentari, l'hi agradis o no.
Molts anims i endevant amb la teva tasca i lluita contra els misogins.
Ànim Meritxell
Anònim, 06/10/2021 a les 09:49
+23
-5
Et vaig veure a Cava Womens i vaig trobar fantàstic el teu paral.lalisme dels diferent tipus de raïm. Molt bona feina !!! No permetis que l’opaquin, que hi ha molta gent que si et vol escoltar
Agraïment
Anònim, 06/10/2021 a les 10:28
+16
-2
Gràcies per visualitzar i denunciar la realitat existent.
Una abraçada amb molta estimació.
Odi, enveja.
Anònim pili, 06/10/2021 a les 10:30
+22
-4
Em sembla, un comentari fora de lloc, primer perquè s'esta atacant a una persona que no hi es a la taula. A mès la insulta sense estar hi present...
Una falta de educació .més aviat odi a la persona. Té enveja perque sigui una dona????
Aprende
Anònim, 06/10/2021 a les 15:09
+16
-1
A algú, la vida encara no li ha ensenyat el significat de les paraules però tranquil que tard o d'hora ho farà. Meritxell Falgueras tota la meva admiració.
QUE ELS BOMBIN !
Anònim, 06/10/2021 a les 15:46
+14
-2
Nomes la gent covarda i estúpida s'amaga darrera d'un perfil d'una xarxa social per etzibar bestieses i atacs absurds contra tot i tothom.Son gent toxica.Ni cas i que els bombin !
Molt poc bonet, moooolt dolentet...
AnònimTxabi, 06/10/2021 a les 19:53
+12
-8
Ànims Txell, aviat morirà un altre putu masclista! @)
es el que té ser mediatic
Anònim, 07/10/2021 a les 09:17
+14
-4
No justifico els comentaris desafortunats i que no toquen, però estar a la palestra és el que té, a vegades et feliciten i a vegades van a per tu. Això ja ho sabia la Falgueras el que passa es que el moment en el que estava li va costra entumar els cops.
Mertixell sigues forta!!
Pija resentida
Anònim, 07/10/2021 a les 09:20
+21
-45
Pija resentida, au va, ve a pastar fang!!
pell fina
Anònim, 07/10/2021 a les 10:58
+31
-11
Si ens centrem amb el twit i en lloc de "Meritxell", el nom fos "Josep", seria igual de degradant, però no es faria tota aquesta comèdia de la solidaritat, llagrimeta i masclisme. I repeteixo que seria igualment degradant. Com per a reflexionar.
pell fina
Anònim, 07/10/2021 a les 12:00
+13
-12
Si ens centrem amb el twit i en lloc de "Meritxell", el nom fos "Josep", seria igual de degradant, però no es faria tota aquesta comèdia de la solidaritat, llagrimeta i masclisme. I repeteixo que seria igualment degradant. Com per a reflexionar.
Anims 💪🏼
Mercedes Salazar , 08/10/2021 a les 11:16
+9
-2
Ànims Meritxell, et vaig conèixer en un curs de vins i vas ser una gran inspiració per introduir-me en aquest meravellós món, segueix així amb aquesta passió i ganes de fer conèixer les meravelles de l'vins. Als altres ia la vida se'ls retornarà com els millor sembli. Força i una abraçada.
Ni cas Meritxell
Joselito, 22/10/2021 a les 23:40
+9
-1
Qui és el que escriu? Qui el coneix?Aixío que escriu el desacredita professional i humanament.
Ànims Meritxell, ni caso. A palabras necias, oídos sordos.
Graus
Anònim, 04/11/2021 a les 22:07
+9
-5
No hi han subnormals sino diferents normalitats.
Que vol dir subnormal exactament? Que ens ho expliqui aquest creti, si us plau.
Però que s'empatolla?
Maite P., 11/11/2021 a les 20:29
+14
-16
Àtacs a les xarxes? assetjaments a les dones? però que coi s'empatolla! Fa vergonya que utilitzi l'assetjament a les dones per descriure la crítica - molt mal expressada, no cal dir - que li fa únicament 1 persona sobre la seva professionalitat.
Desencert
Anònim, 03/12/2021 a les 00:47
+9
-1
Aquests comentaris ofensius perjudiquen molt més a qui emprèn l'acció que al qui la rep.
Wine writer
George Potter, 07/12/2021 a les 21:02
+12
-2
Es totalmente probable que ella tiene más conocimientos del vino en su dedo meñique izquierdo que él en todo su cuerpo.
La paraula "subnormal"
Votador, 18/12/2021 a les 22:05
+14
-3
S'ha de ser malparit per tractar una persona d'aquesta manera. Et pot agradar mes o menys com fa la seva feina, però el respecte es una cosa que no s'ha de perdre amb ningú.
Pfffff
Anònim, 09/01/2022 a les 21:58
+7
-1
Encara no sabeu com les gasta Miquel Bonet?
Pareix mentida que no sapigueu que no deixa a ningú sencer.
Hi ha una manera
un vell, 23/01/2022 a les 09:44
+2
-2
Benvolguda Meritxell :
Recordi que només hi ha una manera de què no et critiquin, que és no fer res.
Endavant! Vostè a la seva.
Dona inteligent
Anònim, 27/01/2022 a les 11:52
+5
-2
Ser ignorant amb mala llet es el pitjor en que et pots trobar per la vida. Aquestes persones quan mes lluny i oblidades millor.
Història
Antoni Agramunt , 08/03/2022 a les 09:22
+3
-1
En poc temps, no 100, ni 50, ni tan sols 20, d'aquest Bonet ningú se'n recordarà.
Dels Falgueras, i del seu únic Celler, se'n continuarà parlant.
I continuarem veient com fan escola, i
com fan que els seus clients formin part de la seva història.
Per 100 anys més.
frustració
Anònim, 15/03/2022 a les 22:11
+0
-1
A les xarxes socials hi ha bastants "malalts" que amb perfils anónims expresen la seva frustració, rancunia, etc.
Alguns deuen alliberar la seva ràbia fent patir als demés
Penso, que algunes persones donen massa credibilitat al aquets comentaris.
El comodí del masclisme.
N, 08/07/2022 a les 11:26
+3
-0
No veig el programa, tampoc conec a aquesta senyora. Dit això, pel que veig les critiques són envers la seva professionalitat o per ser més exactes la seva manca de professionalitat i això no te res a veure amb el masclisme. Bé de fet segons com es miri, perquè avui dia qualsevol comentari o absència de comentari pot considerar-se masclista, quelcom similar a la bruixeria de fa uns quants segles, on no calia cap prova ni que fos real, amb l'acusació ni havia prou. Així que potser sí, al cap i a la fi fa uns mesos van acusar a l'enginy de l'aire condicionat de ser masclista, i farà cosa d'un parell d'anys una feminista estatunidenca va acusar al Sol de ser masclista per produir massa calor, així que a saber.
En aquest cas la senyora Falgueras es queixa pels insults que reben les dones per expressar-se, vestir-se i comportar-se com volen, pel sol fet de ser dones. Doncs no senyora, un cop més, les queixes són per la seva suposada manca de professionalitat, i tot i que com ja he dit abans desconec si això és així, val a dir que escudar-se en el masclisme davant d'aquestes acusacions és a totes llums una gran mostra de mesquinesa. Si vostè és una professional, la resposta a les critiques es realitza a base de feina dura i recol·lecció d'èxits i premis, la resta són excuses de mal pagador.
Dit això, qualsevol cosa que fem a la vida rebrà critiques, algunes bones i d'altres dolentes,per vestir per opinar, per caminar per respirar, per mastegar... sempre hi haurà critiques i vindran de qualsevol persona i lloc, i quan més destaqui una persona més critiques rebrà, és així. Per tant pretendre ser una figura pública i destacar en X àmbit i rebre només floretes però no cap mala critica, és com a mínim naïf, per no dir directament infantil. Així doncs li queden dues alternatives o bé es limita a ignorar les critiques (les que no siguin constructives, s'entén) i dedicar-se a ser cada dia millor en la seva disciplina, o bé es dedica a fer-ne cas i condicionar la seva carrera professional al les opinions de terceres persones. El curiós del cas senyora Falgueras, es que decideixi el que decideixi la criticaran, això passarà sempre, es dediqui al que es dediqui important un rave si es home o dona.
Senyora Meritxell, facis un favor i no caigui al mateix nivell, no cal escudar-se en la fal·làcia de ser criticada només per ser dona, és una mentida de tan baix nivell com repugnant, l'han criticat per ser mala professional, punt. Les critiques són merescudes o fruït de l'enveja? Ho desconec. Però en realitat importa ben poc, perquè si el que fa l'apassiona, si hi està realment compromesa, independentment del que diguin, vostè sentirà ploure i seguirà endavant, i cada dia que passi ho farà cada cop millor, no és cap sortilegi és simple lògica.
Tan mateix, l'acció d'amagar-se darrere de mentires transmet una gran inseguretat per part seva al ser incapaç de rebatre amb arguments les critiques, qüestió que hauria de poder realitzar amb major o menor encert qualsevol professional competent, puix coneix la seva feina.
En conclusió, si desitja ser una gran professional ja sap que fer, però si desitja tirar pel camí de les excuses i només l'interessa sortir pels mitjans, aleshores no canviï perquè ho està fent genial i d'aquí quatre dies li oferiran feina en algun "reality" tipus Gran Hermano o Supervivientes.
Savi Bonet
Anònim, 12/07/2022 a les 19:19
+0
-0
Si em permeteu, si us plau, no tohom és un gran entés en el mon del vi.
I pels “ignorants” com jo, en aquest camp, calen menys Bonets i més Falgueres
Ella ens explica de manera molt entenedora el qué als principiants