La sommelier Meritxell Falgueras denuncia els atacs que rep a les xarxes

“Avui sí que soc capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comenta en un vídeo a Twitter.

| 04/10/2021 a les 08:07h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Actualitat, Meritxell Falgueras , Meritxell Falgueras
Imatge il·lustrativa
La darrera setmana la sommelier i comunicadora del vi Meritxell Falgueras ha rebut mostres de suport a les xarxes davant els insults rebuts darrerament. "Avui sí que sic capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comentava visiblement afectada en un vídeo. I seguia dient que "moltes dones patim assetjament i insults simplement per expressar-nos, vestir-nos i comportar-nos com volem. Aquest no és el futur que vull per als meus fills. Gràcies pel suport, per compartir i per denunciar. Us estimo".

  La sommelier es queixa, entre d'altres, d'un article de Miquel Bonet a catalunyadiari.com on fa una crítica al programa de TV3 Joc de cartes. "Almenys no van treure Meritxell Falgueras, que és el recurs característic quan volen fer coses de divulgació vinícola per a subnormals", etziba Bonet.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
El Principia Mathematica del celler Alemany i Corrio és el "best overall" d'una llista de 10 grans vins blancs on també apareix, en la novena posició, l'Auzells de Tomàs Cusiné
Imatge il·lustrativa
“Avui sí que soc capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comenta en un vídeo a Twitter.
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo

COMENTARIS

Meritxell Falgueras
Barcelonins, 05/10/2021 a les 21:55
+14
-1
No has de fer cas de comentaris estúpids, no ofèn qui vol, sinò qui pot, ànims i sempre endavant !!!!!
Atacs a Meritxell
Anònim, 05/10/2021 a les 22:17
+8
-4
Ànims maca molt ben fet
Divulgació
Eusebi, 06/10/2021 a les 01:04
+14
-1
La frase"divulgació vinícola per a subnormals", per si sola assenyala el nivell cultural i professional del que l'escriu i el desqualifica d'entrada.
Per si el senyor Bonet no ho sabia, hi han diferents graus de "subnormalitat", tal com li agrada de dir, segons la profunditat de la mateixa, hi han els idiotes, els imbècils i els cretins.
Crec que en qualsevol de les categories si podria ubicar amb comoditat.
Meritxell falgueras
Nani cano, 06/10/2021 a les 08:15
+3
-0
Evident ment el fa aquest comentari es el primer subnormal, (per sota de la normalitat ) la gent "normal, no faria aquest tipo de comentari, l'hi agradis o no.
Molts anims i endevant amb la teva tasca i lluita contra els misogins.
Ànim Meritxell
Anònim, 06/10/2021 a les 09:49
+4
-0
Et vaig veure a Cava Womens i vaig trobar fantàstic el teu paral.lalisme dels diferent tipus de raïm. Molt bona feina !!! No permetis que l’opaquin, que hi ha molta gent que si et vol escoltar
Agraïment
Anònim, 06/10/2021 a les 10:28
+3
-0
Gràcies per visualitzar i denunciar la realitat existent.
Una abraçada amb molta estimació.
Odi, enveja.
Anònim pili, 06/10/2021 a les 10:30
+0
-0
Em sembla, un comentari fora de lloc, primer perquè s'esta atacant a una persona que no hi es a la taula. A mès la insulta sense estar hi present...
Una falta de educació .més aviat odi a la persona. Té enveja perque sigui una dona????
Aprende
Anònim, 06/10/2021 a les 15:09
+1
-0
A algú, la vida encara no li ha ensenyat el significat de les paraules però tranquil que tard o d'hora ho farà. Meritxell Falgueras tota la meva admiració.
QUE ELS BOMBIN !
Anònim, 06/10/2021 a les 15:46
+0
-0
Nomes la gent covarda i estúpida s'amaga darrera d'un perfil d'una xarxa social per etzibar bestieses i atacs absurds contra tot i tothom.Son gent toxica.Ni cas i que els bombin !
Molt poc bonet, moooolt dolentet...
AnònimTxabi, 06/10/2021 a les 19:53
+0
-3
Ànims Txell, aviat morirà un altre putu masclista! @)
es el que té ser mediatic
Anònim, 07/10/2021 a les 09:17
+1
-2
No justifico els comentaris desafortunats i que no toquen, però estar a la palestra és el que té, a vegades et feliciten i a vegades van a per tu. Això ja ho sabia la Falgueras el que passa es que el moment en el que estava li va costra entumar els cops.
Mertixell sigues forta!!
Pija resentida
Anònim, 07/10/2021 a les 09:20
+4
-7
Pija resentida, au va, ve a pastar fang!!
pell fina
Anònim, 07/10/2021 a les 10:58
+5
-1
Si ens centrem amb el twit i en lloc de "Meritxell", el nom fos "Josep", seria igual de degradant, però no es faria tota aquesta comèdia de la solidaritat, llagrimeta i masclisme. I repeteixo que seria igualment degradant. Com per a reflexionar.
pell fina
Anònim, 07/10/2021 a les 12:00
+1
-2
Si ens centrem amb el twit i en lloc de "Meritxell", el nom fos "Josep", seria igual de degradant, però no es faria tota aquesta comèdia de la solidaritat, llagrimeta i masclisme. I repeteixo que seria igualment degradant. Com per a reflexionar.
Anims 💪🏼
Mercedes Salazar , 08/10/2021 a les 11:16
+0
-0
Ànims Meritxell, et vaig conèixer en un curs de vins i vas ser una gran inspiració per introduir-me en aquest meravellós món, segueix així amb aquesta passió i ganes de fer conèixer les meravelles de l'vins. Als altres ia la vida se'ls retornarà com els millor sembli. Força i una abraçada.
Ni cas Meritxell
Joselito, 22/10/2021 a les 23:40
+0
-0
Qui és el que escriu? Qui el coneix?Aixío que escriu el desacredita professional i humanament.
Ànims Meritxell, ni caso. A palabras necias, oídos sordos.