"El meu vi, les meves normes", el nou espot de la DO Catalunya

L’objectiu de la campanya és promoure el consum de vi DO Catalunya, i per extensió de vi català amb DO, quan, com i on es vulgui. Servit en copa, en un got o bevent directament d'una llauna.

| 10/06/2021 a les 12:29h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Denominacions d'Origen, El meu vi, les meves normes, les meves normes, El meu vi, DO Catalunya
Imatge il·lustrativa
“El meu vi, les meves normes” és el missatge del nou espot de la DO Catalunya, que veu la llum avui, seguint en la línia de la campanya anterior “El vi sense complexos”. Amb aquest nou llançament la DO Catalunya s’apropa al consumidor final, donant major visibilitat a les seves necessitats i a les seves maneres de fer, que poden ser ben diverses. 
 
Es tracta d’un anunci dinàmic i amb un aire estiuenc que ens mostra com les seves dues protagonistes, amb dos estils de vida totalment oposats, duen a terme la mateixa acció: comprar el vi, servir-se una copa i gaudir-lo en bona companyia. Si analitzem com ho fan, ens trobem que la protagonista més adulta no dubta en comprar el vi en una botiga especialitzada, preparar-se una taula de formatges per a maridar el vi i fer servir una copa per a la ocasió.
 
En contraposició, la protagonista més jove ens mostra una realitat diferent: compra la seva ampolla a la secció de vins d’un supermercat, es prepara un aperitiu amb rapidesa i se serveix el vi en un got de vidre. Tot i les diferències, les dues protagonistes han acordat trobar-se al terrat de casa seva on brindaran plegades i amb l’emoció per tastar els vins DO Catalunya.
 
Al brindis s’uneixen altres personatges que donen visibilitat a formats com poden ser el vi en llauna. Aquest nou format, de gran èxit en altres mercats internacionals, va aterrar a Catalunya a principis d’any amb l’objectiu de convertir-se en una alternativa trencadora al consum de vi gràcies a la versatilitat del seu envàs, i complementant l’oferta en la categoria de vi català amb DO.
 

 
L’objectiu de la campanya és promoure el consum de vi DO Catalunya, i per extensió de vi català amb DO, quan, com i on es vulgui. Sempre amb moderació però deixant de banda tota mena de prejudicis o idees preconcebudes sobre com gaudir d’una copa de vi i que, a la vista de diversos estudis de mercat, allunyen alguns consumidors i consumidores del producte, al que atribueixen complexitat i/o un excés de sofisticació.
 
La DO Catalunya, el segell que representa més del 50% dels vins catalans tranquils de qualitat sota DO, ofereix infinitat de maneres per gaudir d’una copa de vi. Amb aquesta vocació d’integrar nous moments i noves formes de consum, també el pla de mitjans apostarà per formats digitals, de televisió a la carta i esdeveniments culturals importants, que tornaran a ser presencials aquest estiu i que s’aniran desvetllant en les properes setmanes.
 
Després de l’estrena d’avui, la DO Catalunya presentarà l’espot de forma presencial, en el marc del Most Festival, demà divendres dia 11. La presentació tindrà lloc durant la jornada formativa prevista per a les 09:30h al Centre d’Interpretació del Cava Fassina de Sant Sadurní d’Anoia. Durant l’acte, que compta amb el suport de la DO Catalunya, es farà una mirada estètica als 10 d’anys d’anuncis del Most Comunicació del Vi Collita 2021 i, a continuació, es donarà pas al llançament de l’espot de la DO Catalunya.

També us pot interessar

Carn a la brasa acabada al forn de carbó Josper del restaurant Maison Carne
Carn a la brasa acabada al forn de carbó Josper del restaurant Maison Carne
Lourdes López | 2 comentaris
Brases, fumats i molta paciència. Fer la barbacoa a casa és complicat. En aquests restaurants de Barcelona menjareu carns, peixos i vegetals a la brasa. Sereu feliços i esmolareu l'escuradents
Imatge il·lustrativa
Isabelle Kliger, escriptora de viatges, cultura i menjar de la revista Forbes, proposa 12 vins catalans per les festes.
Imatge il·lustrativa
La Guia de Vins de Catalunya publica els millors vins d'aquesta edició 2021

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 
Imatge il·lustrativa
Pedro Ballesteros ha radiografiat els escumosos espanyols per publicar a la revista Decanter
Imatge il·lustrativa
Sergi Cortés
El director general de Castell d'Or creu que el cava "té un gran futur" i aposta per obrir delegacions en mercats ja consolidats.
Els cuiners Jaime Lieberman i Jon Giraldo davant la casa que acull l'Spoonik.
Els cuiners Jaime Lieberman i Jon Giraldo davant la casa que acull l'Spoonik. | Jordi Bes
Jordi Bes
El barceloní Spoonik combat el cansament pandèmic amb un estiu de sopars abans del tancament definitiu aquest setembre | Els cuiners Jon Giraldo i Jaime Lieberman posen fi al negoci per l'efecte del procés català, però també per l'econòmic del virus: "Barcelona no és el lloc"
Aquest juny ha sortit a la venda la nova gamma de vins Ritual del celler de la Granada, formada per un vi blanc i un vi rosat.