castell d'or

​"La tarda és nostra", la nova campanya de Castell d’Or

Castell d'Or és la unió de 16 cellers del Penedès, la Conca de Barberà, Priorat, Tarragona, Montsant i Costers del Segre

| 27/05/2021 a les 11:10h
Especial: has de saber!
Arxivat a: Cellers, Castell d’Or, Castell d'Or, ​'La tarda és nostra' de Castell d’Or
Imatge il·lustrativa
El grup Castell d’Or presenta la seva nova campanya reivindicant els espais de la tarda que podem recuperar els propers mesos per gaudir i fer d’un dia normal un instant per recordar. Amb la tarda, “tornen les trobades, tornen totes aquelles coses que ens fan ser qui som: persones que vivim i compartim la felicitat dels petits moments del dia a dia”. La necessitat d’il·lusionar-nos i viure instants d’alegria després de molts mesos de restriccions.

Castell d'Or aposta en la seva campanya per emetre els spots a TV3 -més d'una dotzena de passis- entre d'altres plataformes.
 

 
La campanya mostra quatre històries breus que reflexen els moments en família, en parella o amb amics. La gravació dels diferents spots ha tingut lloc a espais mítics de la ciutat de Tarragona com el Carrer Escrivanies Velles o el Carrer Santa Anna, i a Salou, s’ha triat el Mirador dels Pilons. Des d’aquest punt, es poden contemplar impressionants vistes de la Costa Daurada i espectaculars postes de sol.

Castell d’Or ha volgut apostar també pel talent local per a aquesta producció amb l’objectiu de posar en valor el territori. We Do This és la productora ubicada a Tarragona que ha participat en diferents projectes publicitaris de marques de primer nivell.


Castell d’Or, la unió de 16 cellers

Castell d’Or neix el 2006 de la unió de diferents cellers de diferents zones vitivinícoles del Penedès, la Conca de Barberà, Priorat, Tarragona,  Montsant i Costers del Segre. Actualment, són un total de 16 els cellers que formen part d’un dels grups més representatius de Catalunya. Aposten per unir els seus esforços i coneixements en els processos de producció, elaboració, envasat i distribució de vins, cava i olis per obtenir el reconeixement i el prestigi en tot el món de les seves marques.

També us pot interessar

Imatge il·lustrativa
El Principia Mathematica del celler Alemany i Corrio és el "best overall" d'una llista de 10 grans vins blancs on també apareix, en la novena posició, l'Auzells de Tomàs Cusiné
Imatge il·lustrativa
“Avui sí que soc capaç de denunciar-ho i de dir prou”, comenta en un vídeo a Twitter.
Imatge il·lustrativa
Ca N'Estella torna a guanyar un "Platinum" als concursos anglesos Decanter amb el Rabetllat i Vidal Gran Reserva Xarel·lo

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Imatge il·lustrativa
L'anyada 2008 del Llegat de Llopart, que ja és al mercat, es pot tastar en exclusiva en una experiència amb una visita privada que el celler ha dissenyat
Jordi Lorente elabora formatges a Vacarisses des del 2015.
Jordi Lorente elabora formatges a Vacarisses des del 2015. | La Frasera
El Rodó de Cendra de la formatgeria La Frasera guanya la medalla d'or als Premis Cincho
Imatge de la façana del restaurant A Tapa do Barril
Imatge de la façana del restaurant A Tapa do Barril | FB
El creador Borja Escalona pressiona la plantilla d'un local gallec per voler menjar sense pagar a canvi de "promoció" y Youtube li ha tancat el canal
La campanya d'extracció del musclo ja ha començat als Alfacs
La campanya d'extracció del musclo ja ha començat als Alfacs | Eva Mascarell
El canvi climàtic afecta greument la producció de peix i marisc, mentre els productors declaren portar anys demanant una solució al Govern que no arriba