Etiqueta mercat medieval

L’Ajuntament xifra en 300.000 el nombre de visitants del Mercat Medieval

El certamen més multitudinari de Vic no afluixa, tot i tenir un dia menys i no incloure el cap de setmana.

El Mercat Medieval de Vic encara la recta final amb una bona fresca

 Dades d'interès
- Programa d'activitats (revista)
- Mapa del Mercat Medieval
- Notícies publicades
- Galeries de fotos d'anys anteriors

El Mercat Medieval arribat aquest dijous a la seva fi, desprès d'haver rebut un munt de gent que, com cada any, han omplert de gom a gom els petits carrers del nucli antic. Aquest dijous tornarà a ser un dia festiu i l'organització ha previst una nova allau de visitants. Farà més fresca, els termòmetres han baixat i podríem patir les primeres glaçades de l'any. El Mercat Medieval ofereix 350 parades regentades per autèntics personatges medievals. Els visitants poden gaudir d'un munt d'activitats paral·leles, entre les que destaca el Mercadal v.o., que reflecteix de manera fidedigna l’activitat comercial d’un mercat del segle XV.

Galeries de fotos del Mercat Medieval 2011

Vídeo del Mercadal v.o.

 
És un dels grans atractius del Mercat Medieval de Vic.

Més informació

El Mercat Medieval de Vic ja és aquí

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Els nens fan un primer «tastet» del Mercat Medieval

Les escoles de Vic visiten el Mercadal v.o., que recrea un mercat vigatà del segle XV. S’obrirà al públic el proper dilluns, en el marc de la fira més multitudinària de la ciutat.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Osona serà un dels punts conflictius de trànsit durant els ponts

La fira de l'Avet d'Espinelves i el Mercat Medieval fan preveure un munt de vehicles a la C-17 i Eix Transversal.

El Mercat Medieval guarnirà el centre històric de Vic durant quatre dies

La fira, plenament consolidada, torna sense massa sorpreses i estridències. En tot cas, destaca el Mercadal v.o., que es fa gran i amplia productes, parades i espectacles.

Vols convertir-te en un personatge de l’època medieval?

Divendres i dissabte, càstings per participar al Mercadal VO.

Tot el Mercat Medieval de Vic, en 24 rodolins

Ramon Cuéllar i Joan Vilamala editen una auca, inspirada en les fotos d’Osona.com.

Els Mossos, encallats al mig de la turba

Aquest dimecres, cap el tard, els Mossos d’Esquadra van rebre un avís d’un possible cas de violència domèstica a dins del nucli antic de Vic. El Mercat Medieval i la gentada complicaven el trànsit en aquesta zona i la policia autonòmica va optar per tirar pel dret i enfilar pel carrer Argenters, via plaça Major. La decisió no va ser la correcte i la furgoneta va quedar encallada al mig del pas, que és molt estret. Els agents van patir algunes bromes dels visitants de la fira, animats per la moguda inesperada. Al final, al cap d’una estona, el vehicle va poder passar i els Mossos van rebre l’aplaudiment dels vianants presents en aquell tram de carrer. Per cert, el cas que havien de solucionar va resultar ser gairebé una falsa alarma.

Un espectacle de foc, bruixes i cabrons clou un multitudinari Mercat Medieval

El muntatge de Bruixes i Cabrons de Centelles s'ha pogut veure al parc Jaume Portell.

Els retrats dels firaires

Un tast de la diversitat de persones i productes que es poden trobar al Mercat Medieval.

Fotos dels firaires (A. Costa)

El Mercat Medieval, en imatges

Dades d'interès
- Programa d’activitats
- Mapa del Mercat Medieval
- Augment dels trens de Rodalies
- Web del Mercat Medieval (Osona.com)
- Galeries de fotos d'anys anteriors

A sota podeu gaudir d'un ampli recull de les millors fotografies del Mercat Medieval, que enguany ha tornat a ser multitudinari. El dissabte va ser un dia molt clar, amb estones de sol. Tot i això, el fred va rascar de valent i els termòmetres van baixar força graus. El diumenge va ser un dia enfosquit, amb alguns plugims puntuals inclosos. Malgrat el temps, Vic va "patir" durant tot el cap de setmana una nova allau de visitants, com ja ha succeït en anys anteriors. La pujada sobtada dels termòmetres, a partir d'aquest dilluns, va assegurar el bon temps fins dimecres, quan s'acabarà la fira. Artesans i firaires, tavernes, perfums i sabons, coques, pans acabats de fer i formatges i productes de tota mena s'han barrejat entre les 361 parades d’acurada ambientació, i centenars de personatges disfressats de l’Edat mitjana. Enguany, la gran novetat ha estat la reproducció fidel d’un mercat vigatà del segle XV. Hi ha hagut moltes activitats paral•leles.

Galeries de fotos 2010:

Espectacle de cloenda "En contra del foc. Foc! Bruixes! I cabrons!"

Retrats dels firaires

El Mercat Medieval omple de gom a gom els carrers de Vic

"Llegendes medievals", de Titelles Naip

Les modes i els costums medievals (visita guiada al Museu Episcopal)

Espectacle de falcons al parc Jaume Portell

Ruta de l'art dels oficis

Exposició d'armadures "L'arnès del cavaller"

Visita amb guia turístic per la ciutat

Mercadal V.O. (reproducció d'un mercat vigatà del segle XV.)

Dansaires de Sant Miquel, dansa medieval de Vic

Passeig inaugural

Un sopar ben medieval

Vic reprodueix un banquet reial napolità del segle XIV.

Espectacle de falcons

El Mercat Medieval ofereix quatre sessions diàries, al parc Jaume Portell.

Galeria de fotos (J.M. Costa)

Ruta de l'art dels oficis

El Mercat Medieval ofereix un recorregut on es pot veure l'art ancestral del picapedrer, el carboner o el forjador.

El mercat setmanal de Vic s'afegeix a la festa

 
El mercat se celebra avui a la plaça Major, coincidint amb el Mercat Medieval. A la imatge, la plaça de Vic en directe, via webcam.

Veure més webcams

Fotos: el MEV proposa uns «tastets» medievals

El Museu Episcopal de Vic organitza recorreguts per conèixer com vestien, es pentinaven i vivien els homes i les dones de l'Edat Mitjana, en el marc del Mercat Medieval.

Galeria de fotos (A. Costa)

Armes i armadures

Exposició a la Llotja del blat de Vic, en el marc del Mercat Medieval.

Mercat Medieval: el MEV proposa uns «tastets» de l’Edat Mitjana

El Museu Episcopal de Vic organitza recorreguts per conèixer com vestien, es pentinaven i vivien els homes i les dones de l'època.

Fotos: el Mercat Medieval de Vic reprodueix de manera fidel un mercat del segle XV

Hi participen uns 80 figurants, entre els que hi ha el regidor Josep Rafús.

Vic acull una marató de recollida de sang

A l'Orfeó i aprofitat el Mercat Medieval.

La punyetera cabra!!!

Avui ens ha arribat a la redacció l’informe diari de la Guàrdia Urbana de Vic. Entre les actuacions del cos policial s’hi pot llegir el següent, literalment: a les 18:50 hores, al c/ Fusina, recuperació i custòdia d’una cabra que s’havia escapolit dels expositors del Mercat Medieval ubicats al Pont Romà. Pobres policies, estan ben arreglats!!!
Pàgina 1 de 2
 Següent >
Predicció Manlleu
divendres
10°C  28°C
dissabte
13°C  27°C
diumenge
12°C  24°C
Enquesta
Anireu a la manifestació del 26 de maig a Vic contra el racisme?
      Vots emesos: 298
Recull fotogràfic
Vés a: La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

La reforma de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, en 2 minuts i 39 segons

Xavier Gaja edita un time-lapse amb 530 fotos de les obres del centre neuràlgic de la ciutat, des de finals del 2010 fins a l’actualitat.

Edicions locals
Humor
Vés a: En Mandanga diu un gran «no» al racisme

En Mandanga diu un gran «no» al racisme

Nova entrega d'humor (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: