El club vol evitar així un enfrontament entre la Federació Espanyola de Patinatge, entitat organitzadora del torneig, i l’Associació de Clubs, que mai ha vist amb bons ulls la candidatura vigatana.
El Roncato Patí Vic guanya per 3 a 2 al Barça a la tanda de penalts i passa a la final per revalidar el títol de la copa del Rei. El partit va acabar amb empat a 1.
El Barça guanya la final de la Copa del Rei per un 4-1 davant del Bilbao, en la final jugada a València. La victòria ha fet esclatar l'eufòria al carrer. A les fotos, la celebració a Manlleu i Vic. La festa podria continuar aquest dissabte, amb la consecució del títol de lliga.
La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.