Redacció osona.com | Actualitzat el 31/03/2011 a les 19:09h

Un detingut a Vic acusat de la mort d’un jove a Salt

La investigació resta oberta i el cas encara està sota secret de sumari.

El Mossos d’Esquadra de l’Àrea Territorial d’Investigació de Girona han detingut aquesta tarda, a Vic,  Anderson Jair S. P., de 23 anys, com a presumpte autor de la mort d’un altre jove a Salt. La investigació resta oberta per a tal d’esclarir els fets i el cas es troba sota secret de sumari.

Un treballador dels serveis de neteja de Salt va localitzar el diumenge 13 de març al matí el jove malferit al mig del carrer. Després de donar avís a la Policia Local, el jove va ser traslladat a un centre hospitalari d’on poc després va marxar per voluntat pròpia abans de poder ser explorat pel personal del centre.

El jove, que presentava una ferida al cap, va morir el dia 15 de març a la tarda al seu domicili.

 

Més informació de la mort del jove a Salt, des de GironaInfo.cat 

Navega per les etiquetes

Mossos d'EsquadraSalt

COMENTARIS

+21
-6
Català
Anònim, 31/03/2011 a les 19:59
Té tota la pinta de ser ven català aquest noi.

Si es que fot llàstima tot plegat. El 90% de les vegades surten noms ven comuns aquí. Marroquins, Rumanesos, Colombians, Venesolans, Ecuatorians... estem ven arreglats.

Necessitem una neteja a nivell urgent i qui la fa que la pagui i fora i sense permís ni papers per tornar a trepitjar la nostra terra.
+3
-18
La comida
Caminallum, 31/03/2011 a les 23:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-3
Català, no em siguis palestíiii
un, 01/04/2011 a les 00:33
Ep, noi. No diguis això, que et diran racista. A callar, i a aguantar. És "lu" que hi ha.
+12
-3
Colombia
Igual, 01/04/2011 a les 07:48
No val la pena dir gaira res,com sempre jovent nouvingut.
Es COLUMBIA, Fora els delinquents, ningu veu el perjudici q'ens causa aquesta gentussa.I els d'aqui nomes a pagar i callar,es un fastic aquets progres encarà els defenssen.
+3
-7
justícia
llum que camina, 01/04/2011 a les 08:20
aquest caminallum es un xicot ben conegut del Voltreganés. Noi , amb els teus comentaris manifestes el teu clar racisme . Ets un ignorant . mes cultura i menys ximpleria.
+10
-0
bandas
vigatana, 01/04/2011 a les 10:44
ya els tenim aqui las bandas llatines ya fa temps que observo pintadas al mobiliari urbá i parets amb las seves consignas espero que no vaigi a més i els controlin aquí tenim lo bó i millor de cada casa.
+1
-9
llum que camina
Caminallum, 01/04/2011 a les 11:09
Hola, no se pierda con lo del racismo. El resto del comentario le define bastante bien. Salút e independencia.
+12
-1
per llum que camina
vigatana, 01/04/2011 a les 12:07
ya cansa que et tratin de racista cuan fas algún comentari que a la fí es veritat.
+10
-2
i si som racistes, que passa?
Mr. X, 01/04/2011 a les 13:39
És immigrant? SI
Els que roben a les Rambles són majoritàriament immigrants? SI


Doncs si dir la veritat és ser racista, jo estic orgullós de que els pijosprogres m'acusin de racista. almenys no seré un hipòcrita com ells.

I si, ens ha arribat cada personatge que ja ens ho trobarem tots plegats d'aqui molt poc.

Digueu-me racista o el què vulgueu, que almenys jo no nego la realitat!
+0
-10
Riqueza y Avaricia = Dinero
Caminallum, 01/04/2011 a les 15:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-2
que bé que m'ho passo
Mr. X, 01/04/2011 a les 18:36
Caminallum, em sap greu veure que un missatge tan llarg estigui tan buit. Això que vostè fa no és un discurs progressista, ni de bon tros.

Per cert, “Salút”???? ehem, ni en català ni en castellà trobarem aquest accent. No sé perquè es molesta en escriure en castellà si omple el text de “catalanades”.

Ja que les fa, contestaré les seves preguntes, tot i que, amb tot el respecte, són d’allò més buides i banals.

“Usted no es un racista usted es de otra esencia.”
Ni fu ni fa.

”Supongo que la primera pregunta está dirigida a usted mismo.”
Si sóc immigrant? No, no ho sóc. Tindria alguna importància això? Perquè si la té, el mot racista li hauriem d’atribuir a vostè, no?

”La segunda no le puedo dar la contraria.”
Lamentablement per tots dos.

"Sobre el comentario posterior, yo no le expresaré la palabra que tan gusto le parece que le digan y le expondré otra forma de mirar el problema."
Estic frisant per veure aquest nou punt de vista!

”Cultura? es importante para usted?.”
A què es refereix? A tenir cert nivell cultural, o als trets diferenciadors de les distintes cultures d’arreu? Perquè si em demana lo primer, la resposta és si, si em demana lo segon, la resposta és que per sobre les cultures hi ha determinats drets, pel què per mi, el criteri “tret cultural” és només una mala excusa per justificar determinades accions que no tenen cap altra justificació.

”Que opina sobre las clases sociales que se pueden permitir-lo todo?.”
Permetre’s què? Jo crec en la igualtat, que entre d’altres coses suposa igualtat d’oportunitats, que no de resultats.


”Los países del primer mundo no manipulan ni empobrecen ni extorsionan ahora o en los siglos posteriores a la actualidad?.”
Diu vostè “en los siglos posteriores”... Vaja, vostè potser té la capacitat de veure el futur, però li asseguro que jo no puc predir el què passarà en “siglos posteriores” al moment actual, per tant, lamento la meva ignorancia no poder satisfer la seva curiositat.

"La necesidad y la incultura pueden ir juntas?."
Vostè ho sap millor que jo, crec.

”La clase social baja es la única que nos roba?.
En la clase social solvente, no hay ladrones?.”
A la gent se la jutja per les seves accions, no per la classe social. Vostè jutja per la classe social encara? Estem al S. XXI.....pel què el seu discurs classista està una mica desfasat.

“Está usted de acuerdo con los ladrones de guante blanco?.”
(Y si la respuesta ha sido no, porque no se posiciona con la misma fuerza?).
Amb la mateixa força de què? De qui? Perquè? Però vostè sap què vol dir l’expressió “de guante blanco”???


”Usted y con todo mi respeto es un "Depende".”
Venint d’algú que pot veure el què succeirà al món en els segles posteriors, dit qualificatiu deu tenir un significat fóra del meu abast.


”Salút e idependencia.”

Salut i independència (Salud e independencia en castellà)
+5
-1
bravo Mr X!!!!
Anna, 05/04/2011 a les 16:58
m'ha encantat la teva resposta! (a part que m'ha fet riure) només volia felicitar-te!!!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Manlleu
dimecres
12°C  27°C
dijous
13°C  29°C
divendres
13°C  30°C
Enquesta
La manifestació contra el racisme a Vic haurà servit per alguna cosa?
      Vots emesos: 190

Balla contra el càncer

 
Vídeo de TVBagué sobre el flashmob d'Osona contra el càncer de dissabte, amb imatges de la ballada a Vic i a Torelló.
Recull fotogràfic
Vés a: La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La manifestació a Vic reuneix un miler de persones d'arreu del país

La convocatòria per la cohesió social i contra el racisme transcorre sense incidents i en un ambient festiu, pacífic i reivindicatiu, tal com havien demanat els organitzadors.

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Edicions locals
Humor
Vés a: El Museu de l'Art de la Recessió

El Museu de l'Art de la Recessió

Nova entrega d'humor d'en Mandanga (imatge ampliada a dins de la notícia).

Arxiu històric


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: