TEMA: 20 N
| 20 N | 15/11/2011 - 13:25:11 | |
| Nom: caminallum
Hola, señores señoras esta claro el voto del día 20 N tiene que tener la bandera de la independencia. Salút e independencia.
| |
| Re: 20 N | 18/11/2011 - 10:17:07 | |
| Nom: usuari002
Servirà d'alguna cosa anar a votar?
| |
| Re: 20 N | 19/11/2011 - 12:26:10 | |
| Nom: Jan
Depent de lo que votis.
| |
| Re: 20 N | 20/11/2011 - 00:38:22 | |
| Nom: nuria
crec que no.
Tots el polítics són iguals,s'hauria de suprimer aquesta carrera, o dónar classes de com no tornar-se corrupte!
| |
| Carrera? | 20/11/2011 - 17:40:48 | |
Ser polític es una carrera? jo que em pensaba que s'apuntaven a la política els que no tenien carrera, o no sabien com desemvoluparla.
| |
| Re: 20 N | 22/11/2011 - 15:16:09 | |
| Nom: Alejandro Gadicto
Jo aquesta vegada he passat olímpicament. M'ho miraré de lluny com sempre fan els polítics amb els ciutadans. Això si és que ens miren. La única cosa que em fa feliç és que aquest desafortunat partit que té una x al mig de les seves sigles no ha tret cap diputat. De moment la malaltia no passa a epidèmia.
| |
| Re: 20 N | 24/11/2011 - 16:37:15 | |
| Nom: Montse
Perdona Jan pero et demano una mica de respecte per la gent que estudien politiques,jo no en fico amb els teus estudis.
| |
| Re: 20 N | 29/11/2011 - 09:47:43 | |
| Nom: Xicot
Estic d'acord amb en Jan, ser "politic no es ni carrera ni ofici". En aquest pais hem sofert la gran vergonya de tenir com a president una persona sense estudis, sense ofici i que no savia ni parlar ni escriure en català, un autèntic NINI. Tot amb el suport dels autoproclamats defensors de Catalunya, ERC.
Això passa de dalt de tot a baix de tot, on podrieu trovar alcaldes i regidors incapassos de entendre un simple pressupost, doncs ara imagineu gestionar un ajuntament.
El mes greu, es la falta de valors i de patriotisme que tenen la majoria d'ells, ja que l'unic que els importa es la pròpia butaca. Si n'hi ha algun de bo, que es cuidi d'anar en contra dels interessos del partit ja que durarà dos dies.
Els nostres politics poden veure una noticia en la que el Banc d'Aliments necessita menjar per ciutadans catalans i després una altre com el Millet volta lliurament havent robat mes de 30M€, ei! i ningú diu res! clar, si aquest home tira de la manta... Ai la butaca....
Els nostres politics poden veure catalans que els fan fora de casa seva per no pagar 3 quotes d'hipoteca i regalar M€ i fer el pilota a "banquers" que han portat entitats històriques a la bancarrota, a part de financiar els seus partits!
Montse, no t'anfadis, ciencies politiques son uns estudis molt dignes dels que tinc molt respecte, però aqui parlem de la falta de formació/ofici i valors dels nostres politics que els porta a ser uns traidors nacionals.
| |
| El PP al Govern | 01/12/2011 - 16:40:47 | |
Com a conseqüència del 20N el PP vol entrar al govern de la Generalitat. Ho ha dit la Sánchez Camacho. Esperem que això serveixi per netejar la immensa merda que hi ha a les nostres institucions i que no serveixi per afegirni mes. Temps al temps.
| |
| Re: 20 N | 04/12/2011 - 20:43:45 | |
| Nom: Xicot
Jan, CiU pacatara amb qui sigui per conservar el poder ja que qualsevol partit esta dissenyat nomes per una cosa, assolir i conservar poder.
Ara be, que el PP fara neteja? de que? de la ingent suma de diners que reben els bisbats? de pou sense fons financer creat per alguns banquers? Pots especificar la neteja?
Jan, el PP va dissenyar un sistema economic on es construient 800.000 pisos any i s'en necessitaven 400.000. Un sistema on els sous no creixien pero el cost de l'habitatge augmentava mes de 10% anual. No cal ser gaire espavilat per veure que no es podia aguantar gaire temps, pero la cobdicia humana encega molt.
Deixa'm dir-te que el PP i els conservadors l'unic que saven fer es agafar la riquesa i tancar-la al seu calaix particular, pero no en tenen ni ideia de crea riquesa, cosa fonemental per la bona marxa d'un pais.
Pero tranquil Jan, que en Rajoy no acabara pas la legislatura i sino mira el Papandreu grec i el Berlusconi italia, els dos conservadors i amb majoria absoluta. Cap d'ells governa.
Per primera vegada, m'apiado del que hagi de governar Espanya, i sino temps al temps...
| |
|
|