Salvador Cot | Actualitzat el 17/01/2012 a les 23:59h

Memorial sostenible

La Sindicatura de Comptes ha denunciat al Parlament possibles "conductes irregulars que podrien comportar responsabilitats penals" en la gestió del Memorial Democràtic. I això, en si mateix, és una tragèdia. Perquè -si es comproven aquestes irregularitats- això demostraria que ni tan sols un organisme amb finalitats purament ètiques ha quedat fora de les martingales dels partits i les seves empreses amigues, per més sostenibles que siguin.

De fet, ICV ja va limitar les possibilitats del Memorial patrimonialitzant la seva orientació i generant un discurs historiogràfic molt encotillat per tècnics i historiadors massa pròxims a l'ortodòxia del partit. En general, aquest país va curt tant de memòria com de democràcia però, pel que sembla, Joan Saura encara més.

El pitjor de tot és que, al final, aquest tipus de mesquineses polítiques que, amb total familiaritat, combinen les idees nobles amb la martingala són les que acaben donant la raó als que de memòria en volen poca i de democràcia la justa. Just al revés.

COMENTARIS

+2
-2
Sincerament
Gravat de la Ratera, 18/01/2012 a les 21:04
Sincerament, penso que el Sr. Cot treballa per CIU, i que CIU treballa per Espanya. Ergo, el Sr. Cot treballa per Espanya.
+2
-0
No hi ha un pam de net!
Anònim, 18/01/2012 a les 20:01
.
+4
-0
No hi ha un pam de net!
Anònim, 18/01/2012 a les 18:54
.
+3
-4
No tenim remei
LoPep, 18/01/2012 a les 17:19
Els partits són unes maquinàries on uns quants s'ho remenen i uns quants se n'aprofiten, per bè propi i/o del partit.

Si tinguessim llistes obertes i tal, desenganyem-nos, que acabariem votant gent com el Gil y Gil, el Cascos, el Berlusconi, la Rita Barberà,... o equivalents populistes que sortirien més esquerranosos o catalanistes.

Ben mirat, en Carretero o en Laporta són molt millors que els que he citat a dalt. Potser sí que els catalans, al capdavall, som millors que els espanyols :)
+7
-17
visca
Anònim, 18/01/2012 a les 13:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-13
no cal
Anònim, 18/01/2012 a les 10:49
Cot, no cal que s'espanti per això, quan als catalans se'ns roba "nacionalment" amb la barretina enroscada i cantant Els Segadors entenem que tot plegat és per aprofundir en la dignitat del país.
Ja ho va dir en Prenafeta, "no venen per mi, venen per Catalunya".
Per tant tranquil, Cot.
+9
-2
Memorial
Anònim, 18/01/2012 a les 10:18
Salut i forsa al canut.
+26
-12
Cot, Mande Firmes! Viva España!!
Timbaler, 18/01/2012 a les 01:43
Benvolguts Cot i parròquia, convindrem que aquest és un espai de respecte i llibertat, termes incomprensibles per comunistots paràsits. Amb i sense Memorial Democàtic. És per això que demà esmorçaré un bon entrepà de fuet.
+27
-5
Normal
Dessmond, 18/01/2012 a les 01:30
És el que sol passar als nous rics d'esquerres.


http://diarigran.cat/

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: