COMENTARIS

+
3

-
2
bona ideaAnònim, 06/09/2011 a les 13:02
Quina por amb els exemples: Kosovo un semi pais iniciat per una guerra civil, que està desahuciat i només existeix la màfia. Iugoslàvia com uns sis anys de guerra civil i ara no queda res econòmic i viuen de subvencions de la UE i USA. Quebec despres de fer varies votacions ara ha sortit el no a la independència i mentres uns anys amb decadència i ara és la província més pobre del Canada. Si us plau posseu altres exemples que aquests donen por.

+
5

-
2
separar-seAnònim, 06/09/2011 a les 09:02
Aixó és com un matrimoni..amb interès económic ésclar i amb maltractaments.No hauríem de demanar consentiment a cap estament, només n´hauríem d´informar a l´altra part a través d´un advocat o per carta. Si després ens volen seguir maltractant(segurament ens enviaran les tropes com sempre)seran els jutges(la resta de països) els que ho hauran de jutjar. peró Espanya em recorda molt el típic marit maltractador. Cada dia hi veig més similituds.

+
6

-
1
Anònim de les 23:00 d'ahirAnònim, 06/09/2011 a les 00:46
Si ens volen dividir?
Ja fa anys que ens intenten dividir i trocejar: el nostre territori, la nostra llengua, les nostres institucions, les nostres formacions polítiques, les nostres lleis, la nostra societat tot eliminant la llei d'ensenyament...
L'enemic sempre intenta aplicar allò de divideix i venceràs.
Sembles un xic ingenu, no ens hem pas de dividir, en tot cas separar d'Espanya.
No es pot anar amb el ciri a la mà, hem de despertar-nos, company!

+
8

-
1
A l'anònim de les 22:56Anònim, 06/09/2011 a les 00:35
N'hi ha alguns que sembla que us haguèssin anestesiat. A veure, Espanya ens vol castellanitzar tot substituint la nostra llengua, cultura, lleis, institucions, tarannà... des de fa 300 anys amb la força de les armes, la violència, l'opressió, la imposició, la humiliació, l'exili, el desterrament...
Nosaltres solament tenim la força de la democràcia per a capgirar la situació i salvar el que encara ens resta, creus que això és fàcil? A més el nostre país és encara ple d'adormits, col·laboracionistes i botiflers i a sobre quintacolumnistes dins del cercle que ens han fotut premeditadament els espanyols.
Si fos tant fàcil eixir del "cercle" ja faria temps que tindriem un país amb un estat independent.
Solament hi ha una cosa segura sense UNITAT no anirem enlloc, guaita com s'uneixen el PP i el Psoe (Psc) espanyols per a modificar la seua constitució o per a carregar-se lleis democràtiques del Parlament del Principat.

+
10

-
1
SI ENS VOLEN DIVIDIRAnònim, 05/09/2011 a les 23:00
Doncs, ens dividim: INDEPENDENCIA

+
3

-
2
ANEM MUNTANT NUMERETSAnònim, 05/09/2011 a les 22:56
Xerrades, referendums de broma, enquestes cícliques... De mentre el PP i altres ens la van foten dia a dia. Avui "ha tocat" la legalitat de la CONSTITUCION ESPAÑOLA pel que fa a la llengua propia de Catalunya: el castellà!!!! I no sabem oferir cap ACCIO legal CATALANA que l'anul-li per SEMPRE MES EL CERCLE EN QUE ENS HAN FOTUT!!!

+
1

-
15
Democrates.Anònim, 05/09/2011 a les 22:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Es van fer una mena de votacions (encara que il.legals) i nomes va anar a votar el 20 per cent. Aixó vol dir que al 80 per cent se la bufa. La impresió que dona aixó es que la independencia nomès la vol certa gent de la Catalunya profunda. Parleu de llibertats pero sou uns intolerants.

+
9

-
1
Quina pèrdua de tempsE.C.M., 05/09/2011 a les 21:05
Si seguim patint agressions, el 3-N serem ja independents.
I la forma d'arribar a la independència, ja és sabuda.
Opció 1
Els diputats del nostre Parlament, mitjançant votació secreta i un per un, dipositen un vot afirmatiu o negatiu. Es fa el recompte. Si els vots afirmatius són superiors als negatius, es proclama la independència, es forma un govern de transició, es redacta una constitució i es referma mitjançant un referèndum. Es dissol el Parlament i es convoquen eleccions, s'escull un nou govern i comencen les negociacions amb l'estat espanyol i es reparteixen actius i passius. Si no s'arriba a un acord es porta a la justícia competent i que dicti sentència.
Opció dos.
Els diputats del nostre Parlament, mitjançant votació secreta i un per un, dipositen un vot afirmatiu o negatiu. Es fa el recompte. Si els vots negatius són superiors als positius, es convoca un referèndum d'autodeterminació, si els vots positius són superiors als vots negatius, es proclama la independència, es dissol el parlament i es convoquen eleccions. Es redacta una constitució i es referma a través de referèndum. Es dissol el parlament, es fan eleccions i es forma un nou govern...
Opció 3
No hi ha majoria de parlamentaris a favor de la independència i fracassa el referèndum d'autodeterminació. Doncs adéu molt bones. Ja es tornarà a provar d'aquí uns anys.
Com repartir els béns, això és duu a terme mitjançant la diplomàcia un cop ens autoproclamem Estat sobirà i haguem format govern. Per les fronteres, doncs fàcil. Tot aquell territori (sigui municipi, comarca, regió, comunitat...) que vulgui integrar-se al nou Estat independent, mitjançant el seu òrgan de govern o a través de referèndum té dret a integrar-si. Llavors comença un procés de negociació amb el Estat al que es vol unir. Un cop s'ha arribat a un acord, aquell territori passa a formar part de l'Estat. Llavors es torna a negociar amb el país amb el que s'ha separat.
Tantes històries per proclamar la independència i prolongar la història eternament.
No fa falta ningú que ens digui com fer-ho. Ja ho sabem. Que per alguna cosa sóm el Parlament més antic d'Europa de llarga tradició democràtica.
Per cert, tot aquells ciutadans que no acatin la independència i actuin violentament en el transcurs del procés d'independència, poden ser acusats de crims contra la humanitat, terrorisme i jutjats a través de codi militar espanyol, ja que és el vigent fins l'entrada del nou codi penal català.
Qui se senti espanyol, no haurà de deixar de ser-ho. Se soposa i sobreentén que seguiran sent espanyols i si no volen la nacionalitat catalana cap problema.
Fa falta dir res més? No? Doncs a treballar per l'assoliment de l'Estat Català.
//*//

+
13

-
1
El dia D+1Anònim, 05/09/2011 a les 19:48
Estaré amb una ressaca de collons del dia abans.....

+
14

-
2
Endavant !!Mireia Torres, 05/09/2011 a les 19:20
Molt aviat serem independents !! Llibertat per Catalunya !!

+
16

-
1
"Ribagorçano" de les 15:34 i 15:41Anònim, 05/09/2011 a les 19:08
Xeic! Quan vas a Andorra i tornes a Benasc també et sents estranger i et "cauen" les llàgrimes?
Prou d'arguments de pa sucat amb oli per a rebutjar la independència. Ja n'hi ha prou!
Tranquils, a més a més quan el Principat esdevingui indpendent la resta dels Països Catalans podran decidir si s'incorporen al projecte comú de la República Federal dels Països Catalans o prefereixen restar essent colonies espanyoles, el temps col·locarà cada territori al seu lloc.

+
17

-
2
Amb presa i sense pausa.El Timbaler del Jarama, 05/09/2011 a les 16:47
PRIMER T'IGNOREN
DESPRÈS S'EN RIUEN
LLAVORS T'ATAQUEN
JA ETS LLIURE!!!!.
Que no us enganyin amb la paciència,que es filla de la por i la cobardía.

+
2

-
28
No hi estic d'acordRibagorsano, 05/09/2011 a les 15:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No estic d'acord amb la independència. Jo si he d'anar al meu poble de Benasc (Benás) i he de sentir-me estranger com si fos França a mi em cauran les llàgrimes. Tant de bo miréssim la història amb perspectiva de segles i segles, tant de bo algun dia una federació de pobles ibèrics iguals entre si pogués ser posible... seguint els ideals del nostre amat Jaume I quan parlava de la reconquesta d'Hispània: "Nos ho fem lo primer per Deu i lo segon per Espanya". Ara preferim als sarraïns i oblidem que som i d'on venim. Salutacions respectuoses a tots els que pensen diferent a mi

+
2

-
21
No hi estic d'acordRibagorsano, 05/09/2011 a les 15:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No estic d'acord amb la independència. Jo si he d'anar al meu poble de Benasc (Benás) i he de sentir-me estranger com si fos França a mi em cauran les llàgrimes. Tant de bo miréssim la història amb perspectiva de segles i segles, tant de bo algun dia una federació de pobles ibèrics iguals entre si pogués ser posible... seguint els ideals del nostre amat Jaume I quan parlava de la reconquesta d'Hispània: "Nos ho fem lo primer per Deu i lo segon per Espanya". Ara preferim als sarraïns i oblidem que som i d'on venim. Salutacions respectuoses a tots els que pensen diferent a mi

+
20

-
3
AdeuAnònim, 05/09/2011 a les 15:11
Les diremos aqui os quedais con vuestro toro y la pandereta !!

+
20

-
2
INDEPENDENCIAAnònim, 05/09/2011 a les 14:49
AQUEST ES EL BON CAMI, EL CAMI EL FAREM TOTS ELS CATALANS JUNTS, SENSE PARTIDISMES, SI HO FEM, BEN AVIAT ARRIBARÁ LO QUE TOTS VOLEM
ELS CATALANS UNITS

+
10

-
3
És necessariAnònim, 05/09/2011 a les 14:07
És imprescindible anar pensant en les diverses travetes que ens faran els espanyols. Uns les patiran més que altres.N'hi haurà de barroeres i de sibil.lines. Per això aquesta mena d'actes són imprescindibles per evitar sorpreses desagradables.A la llarga hi guanyarem tots.

+
16

-
5
ESPANYOLOTS A L'ABISME...CATALUNYA LLIURE, 05/09/2011 a les 10:29
ELS CATALANS HEM D'ANAR PER FEINA I DEIXAR-NOS DE TONTERIES. S'HA DE PRÉMER L'ACCELERADOR EN TOTS ELS SENTITS. JA ESTA BEN CLAR QUE ES EL QUE VOL CASTELLA I NO HI RETORN POSSIBLE A L'ESTAT ANTERIOR. NO FEU CAS NI DE LES BONES PARAULES NI DELS MISSATGES TRANQUILITZADORS, NIB RES DE RES, ESPANYA ESTA CAGADA DE POR, ENS NECESSITA I L'UNICA FORMA DE CRIDAR L'ATENCIO ES PROVOCANT. NI CAS, NOSALTRES A LA FEINA, A LA NOSTRA !!!

+
14

-
3
Prou de teoriacap estat nou ha marejat tant la perdiu, 05/09/2011 a les 10:08
Menys teoritzar, i més practicar. No tenim més temps per perdre.

+
20

-
3
Mequi bobi!Anònim, 05/09/2011 a les 09:48
CiU, Mas, Duran i Lleida, aparteu-vos que passem.

+
37

-
2
Endavant, Reagrupament!Anònim, 05/09/2011 a les 07:42
La gent de Reagrupament va treballant sense fer soroll. Endavant Quim Torra, ho aconseguirem si anem preparats.

+
14

-
3
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicaremAnònim, 05/09/2011 a les 02:14
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicarem a tots els Felipes reis, especialement a PHILIPPE Vème el francès. ah i a França la nosra arxienemiga de toota la vida

+
13

-
3
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicarem a Felipe IIAnònim, 05/09/2011 a les 02:11
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicarem a Felipe II

+
17

-
4
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicarem al rei fernandico el católicoAnònim, 05/09/2011 a les 02:08
El dia D de la independència de Catalunya li'l dedicarem al rei fernandico el católico l'aragonès, aquell que ens va posar Castella com a gepa durant 500 anys

+
23

-
4
Unionistes=Estrangers=Colons EspanyolsAnònim, 05/09/2011 a les 00:38
Tercer paràgraf des de baix:
"quan poses sobre la taula els arguments independentistes, els unionistes no els rebaten amb dades ni arguments. Per exemple, no rebaten el dèficit fiscal, sinó que s’amaguen en explicacions generals i obtuses. Fins i tot, estan disposats a acceptar-lo i a acceptar que viuen pitjor que a la resta d’Espanya, i ho accepten perquè volen ser espanyols".
Els qui en Torra qualifica d'unionistes són simplements tots aquests estrangers de nacionalitat espanyols i llurs descendents.
No s'ha de debatre amb aquesta gent. Són com els Xinesos que viuen al Tíbet. El Tíbet és xinès i és la Xina i prou. Per això, com en Franco, hi han enviat milions de colons xinesos i han fet que els Tibetans siguin minoritaris a llur propi país.
Els Estrangers-Colons Espanyols són com els Pieds Noirs francesos d'Algèria que duien ja unes quantes generacions al país.
Són l'Enemic a Casa Nostra i només desitja la nostra anihilació i assimilació a llur bàrbara cultura i llengua.

+
34

-
4
VISCA LA NACIÓ CATALANAAnònim, 05/09/2011 a les 00:19
//*//

+
9

-
46
para el de las 2345 xavierfabra, 05/09/2011 a les 00:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
jajajajajajajajajajaja dios si ya sabia yo que el nivel de los indepes en cultura general era malo , pero que todavia os creais las patrañas de los butifarrendum .
es muy facil de explicar y dificil de entender para los indepes obtusos como tu.
alteracio de las fronteras , y la creacio de un nuevo estado el cual se desmiembra de españa , no continua con los beneficios que tenia ,es como si mi vecino y yo compartimos el jardin , pero su hijo decide hacerse un anexo y claro esta el jardin compartido para dos ,ahora hay que repartilo entre 3 , cosa que rompe el acuerdo inicial de compartilo solo entre los dos , y repartize los tomates entre los dos , pero un tercero no se puede quedar y menos pedir su parte de tomates .
yo como funcionario tengo ciertos descuento en renfe ,mi mujer tambien pero , si no divorciamos ............. ella ya no recibe ese descuento cuando saca billete en la ventanilla ,
ejemplo claro clarisimo es BELGICA a que espera los flamencos para separarce a que ? O ES QUE NO INTERESA ? O ES QUE QUEDARTE FUERA DE LA UNION CON FORNTERAS PUEDE SER DEMOLEDOR PARA UNA BUENA ECONOMIA COMO LA DE LA REGION DE LOS FLAMECOS
LO DICHO YA TARDAIS EN PEDIR LA INDEPE UNIlateral , mirando el tiempo dice que el lunes es despejado , ya puede el señor presidente de la comunidad autonoma de cataluña ( ESPAÑA) DECLARARLA .

+
18

-
5
queda molta feina per ferANTON, 04/09/2011 a les 23:49
El Dia D+1 ¿em deixareu fer.li una visiteta al Sr. Rivera?

+
8

-
36
fourier xavierfabra, 04/09/2011 a les 23:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
quebec tontaco , sale el no , y siempre saldra ya que perderia muchos comnvenios que tiene canada con usa cosa que es de todos sabidos , esos de quebec eran vuestros idolos durante los ultimos 25 años ahora , no quereis no verlos , desde luego cuando el perro enferma todo son pulgas jajajajaj
adeu cataluña adeu cuando quieras te puedes ir

+
28

-
5
xavierfabra, 04/09/2011 a les 20:49Serenor, 04/09/2011 a les 23:45
El teu argument és retòric, basat en hipotesis que tu mateix imagines però de les que ningú amb autoritat ha dit abans res. Evidentment són com diu l'article "explicacions generals i obtuses" que surten d'una persona que identitàriament malda per ser espanyola. Però no et preocupis perque Escocia fará pasos abans que obrirán la necessitat europea de plantejar-se resposta davant d'aquests casos.
Els catalàns actualment ja sóm ciutadans europeus ajustats a les normatives europees. L'alteració d'una frontera interior no alteraría greument el funcionament de la unió ni de l'eurocambra. Només caldría ajustar lleugerament el funcionament de la comissió europea on la balança de forces seguiría quasi com está ara. En tot cas sería una decisió del parlament europeu.

+
36

-
5
La mare dels ous es la identitatAnònim, 04/09/2011 a les 23:40
Si guanyem, ha de ser per la via identitaria, no per la butxaca.
El que dóna algun sentit a la butxaca és l'existència prèvia del sentit identitari.
Dos exemples:
1.- A mi, que visc a Barcelona, no em fa res pagar més impostos que la gent de la Terra Alta o la Segarra, i que ells es beneficiin dels meus diners, perque aquestes terres son catalanes. Quan parlem d'espoli fiscal, ens referim als diners que van a terres que no són catalanes, oi? Per tant, acceptem l'espoli o reequlibri intern del NOSTRE territori, la nostra pàtria, on viu gent de la nostra identitat: catalans.
2. Tinc un company de feina andalús, i troba raonable i acceptable l'espoli fiscal i pagar impostos perquè els diners van a Andalusia, que per a ell és tan Espanya com Catalunya. Per la mateixa raó, els espanyols de Sevilla accepten que els seus diners vagin a Jaén, pero no al Marroc, perquè allà són d'una altra identitat.
El que dóna sentit a la reivindicacio economica es la identitaria. Si no, ja no té cap sentit, perquè llavors entrarien en competencia les comarques catalanes, riques contra pobres. No defensem la pasta per la pasta, defensem la dignitat d'una nació, i la nació la formen les persones que se'n senten part, que comparteixen identitat.

+
15

-
45
pels bocamolls de les balances fiscals.Marta Fontal, 04/09/2011 a les 22:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
34

-
2
Magnifica idea !!Leo, 04/09/2011 a les 22:11
Són feines que s´han d´anar fent.Espero poder assistir-hi.

+
32

-
3
ESTUDIAR? ESTUDIAR QUÈ?Anònim, 04/09/2011 a les 22:09
LO PARLAMENT DEU PROCLAMAR L'AUTO DETERMINACION. PUNT.

+
41

-
3
Ara anem bé, collons!!!!Guardiolenc, 04/09/2011 a les 22:02
El moviment independentista va sobrat de folklore i mancat de rigor. Guanyarem amb el cervell; no amb la víscera. I per la butxaca; no per la via identitària.
L'unionisme defuig el debat perquè el té perdut (no té cap argument).
La enhorabona als impulsors de la iniciativa. El nostre és un poble capat, amb Síndrome d'Stockholm i poc donat a les aventures, que necessita visualitzar el futur escenari. Comença el "rush" final.
Visca la terra!

+
24

-
3
taradellAnònim, 04/09/2011 a les 21:57
Després de llegir l'article d'en Jordi Pujol a la vanguardia, penso que sria interssant que les propostes que surtin d'aquestes jornades i treballs les hi traslladessim, doncs segurament no "repapiejaria" tant, i deixaria de fer el ridícuk amb semblants articles.

+
36

-
3
De pressaAnònim, 04/09/2011 a les 21:46
No sé pas com serà el D+1, el que vull és que sigui com més aviat millor.

+
31

-
4
sí tens raóAnònim, 04/09/2011 a les 21:40
Com veiem al comentari de les 20.49: aquest és el nivell intel.lectual i cultural dels espanyolistes, no tenen ni p... idea de res! I ara us sobta perquè no treuen a debat el tema de la independènca? perquè no tenen ni un sol argument de veritat, només mentides, enganys i demagògia.

+
23

-
4
MentidesJosep Fourier, 04/09/2011 a les 21:33
Segons el pocapena de les 20:49 -enmig d'un comentari difícil d'entendre per qui no el conegui de petit- al Quebec no guanya l'independentisme per por que els facin fora de la UE. Com pot ser que un ignorant d'aquesta mida hi entengui un borrall de política internacional? o és que t'has marcat un 'farol'? Doncs aquesta mà també l'has perduda, xatíssim.

+
26

-
4
votem informats!!!Anònim, 04/09/2011 a les 21:14
Com la Mercè, hi deu haver molta gent que no sap que convergència amb el senyor Mas al davant, van deixar decaure la llei d'independència que va presentar SI al parlament, on es proposava aquesta comissió com a pas previ a la declaració unilateral.

+
35

-
4
AIXÒ ÉS EL QUE CAL FERMercè- P.B., 04/09/2011 a les 20:54
Sí senyor!
Això és el que hauria de fer, o encarregar que es fes, el President de la Generalitat,en lloc d'anar fent discursos buits de contingut quan PP-PSOE estan atacant la base de la nostra identitat.
Endavant, Quim Torra!!

+
8

-
48
jejexavierfabra, 04/09/2011 a les 20:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
y espero tambien dentro de ese estudio saquen como sera el dia despues de que cataluña se uede fuera de la union europea ( por favor para los que se tragan las patrañas indepes ,leeros el tratado ,si no por que os creeis que los flamencos no se han separado ya , o en quebec por que salio el no tantas veces) y claro esta perder a la esclava comercial de españa , fornteras aduanas moneda propia , etc etc vamos que en zaragoza le sale a mitad de precio el champan que el cava.
En 2 años cataluña se queda para los arrastres , si ya por la fuga de empresas paso de ser motor de españa a bicleta con ruedas pinchadas ,pero bueno vamos que el lunes es buen dia para declar LA INDEP UNILATERAL DESDE EL BALCOM DEL PARLAMENTO AUTONOMICO ESPERO ESTA VEZ LOS INDEPES NO DEJEN A ARTURO MAS SOLO COMO AL ULTIMO QUE LO HIZO

+
38

-
5
Si, vullAnònim, 04/09/2011 a les 20:38
Crear aquesta comissió parlamentària d'experts és un dels punts de la llei d'independència que va presentar SI al parlament.

+
34

-
3
La notícia és collonudaFreedomForCat, 04/09/2011 a les 20:19
Molr be, així m'agrada, la feina s'ha de fer i ja era hora de que ens posessim mans a l'obra.
La foto és magnífica, per si algú no ho sap porta anys com a imatge de fons a la web dels Govern dels Estats Units. Aquí en teniu l'adreça:
http://www.america.gov/un-declaration.html
És veritablement engrecadora. Ànim catalans, el mon ens està esperant. Ho aconseguirem! no en tingem cap dubte.
Visca Catalunya Lliure! //*//

+
14

-
4
llibreAnònim, 04/09/2011 a les 20:06
un llibre interessant, l'art de la guerra, per a fer el negoci rendible... Recomenat!

+
40

-
4
Españ·ña ens ajudaPredicador, 04/09/2011 a les 20:04
El primer que caldrà fer el dia D+1 serà donar les gràcies a tots aquests troglodites que entren als fòrums lladrant en españ·ñol perquè cada cops que obren la seva boca pudent guanyem 100 persones per a la nostra causa

+
45

-
5
a Marta Fontal Predicador, 04/09/2011 a les 20:01
A la Marta Fontal
Aquests 'catalans' que aneu treient un cop i un altre l'argument de que hi ha problemes més urgents per resoldre, o sou passerells o sou mala gent.
Si ets persona de bona fe, recorda que tots els problemes econòmics que et fan patir, TOTS, s'arreglen amb els 22000 milions d'euros que ens roben cada any.
Si ets mala persona, al menys ves buscant més coses per buscar brega perquè l'altra gent no et farà cap cas

+
5

-
7
Començem a pensarAnònim, 04/09/2011 a les 19:58
Bé, he trobat un enllaç en castellà, el arte de la guerra...

+
31

-
5
Marta FontalAnònima, 04/09/2011 a les 19:57
Ets molts ingènua, el govern del Principat retalla diners de les conselleries on hi dedica més diners, és obvi.
Si Espanya no ens expoliès els nostres impostos, no caldria fer tantes retallades als nostres serveis sanitaris bàsics, ans al contrari altres serveis també tant necessàris com els dedicats a l'ensenyament, recerca... podrien millorar i molts i molts d'altres.
Mentrestant d'on vols que es retallin els diners del servei consular català? De la Conselleria de defensa catalana?
I de pas a veure si aprens a utilitzar millor la nostra llengua.
Què vol dir: "tipu de diaris subvencionats de gom a gom"?
Ple de gom a gom és una locució que es refereix a un local o indret, carrer, plaça, etc, completament plens de gent.
I els espanyols encara esvolen carregar el nostre sistema d'ensenyament actual, quina gent!

+
9

-
37
Import de la subvenció?Sargantana, 04/09/2011 a les 19:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quin és l'import de la subvenció que rebran aquests aprofitats?

+
32

-
3
Españ·ña ens ajudaPredicador, 04/09/2011 a les 19:53
El primer que caldrà fer el dia D+1 serà donar les gràcies a tots aquests troglodites que entren als fòrums lladrant en españ·ñol perquè cada cops que obren la seva boca pudent guanyem 100 persones per a la nostra causa

+
42

-
3
Per a ÀngelAnònim, 04/09/2011 a les 19:39
Fa uns anys el govern d’Amèrica, dels Estats Units d'Amèrica, va fer un web especial sobre els Drets Humans. I a pantalla complerta, hi havia una imatge on mostrava la bandera del nostre país, onejant d’igual a igual amb les banderes d’altres països lliures, i al costat de la de la unió europea.
És la foto que il·lustra aquesta notícia, el web publicat fa uns dos anys, si no ho recordo malament, es pot consultar encara a l'adreça: www.america-gov/un-declaration.html
Els Estats Units d'Amèrica sempre atents a l'esdevenir del món ja fa temps que es preparen per a donar la benvinguda al nostre proper estat independent. També fa anys que a Barcelona disposen d'un edifici que actualment és la seu d'un consulat espanyol, però, preparat per acollir l'Ambaixada dels Estats Units d'Amèrica a Barcelona ben aviat.

+
53

-
4
IndependenciaRural, 04/09/2011 a les 19:15
Tinc uns cuans anys i no magraderia morir sensa veura Catalunya independent

+
18

-
6
La senyera a Europa?Àngel, 04/09/2011 a les 19:06
Com pot ser una senyera Catalana amb els altres banderes europees? no ho entenc. I llavors per què estem amb Ecspañnyal?

+
42

-
4
Cal més informació al ciutadàAnònim12, 04/09/2011 a les 18:57
La gran majoria de ciutadans no saben, perquè no se'ls ha explicat o no s'ha fet prou bé que l'Espanya centralista i espoliadora ens roba cada any 22.000 milions d'euros cada any,
que són 60 milions d'euros cada dia (10.000 milions de les antigues pessetes) i que això repercuteix en perdre uns 2.000 euros de mitjana cada català per any.
Cal urgentment una informació-explicació clara i neta del robatori que ens estan perpetrant des de Madrid a més d'anar en tot contra Catalunya.
Tot això s'ha de fer perfectament visible en tots els àmbits de les comunicacions, TOTS, i actualment això no es fa.
La població catalana s'ha d'autoconvèncer i conscienciar-se
del perjudici molt greu que comporta estar lligats a l'estat espanyol que sempre ens menysprearà perquè només ens considera un simple 'botí de guerra' i per tant de Catalunya
en pot fer el que li sembli sense tenir mai en compte per a res als catalans que només són (som) els seus 'vasallos' i 'subditos'.
S'ha d'explicar d'una vegada que amb aquesta gent no s'hi podrà negoaciar ni pactar mai res de profit per a Catalunya perquè són de la mena de trair qualsevol pacte que a ells no els vagi bé.
Que no ens en sotirem mai en cas de voler seguir pactant i negociant. L'experiència que tenim és clara i terminant: Amb aquesta mena de gent 'No hi ha res a fer'.
A veure si comencem d'una vegada a tenir-ho clar tot això, r e s a f e r !!!.

+
34

-
3
això es el que s'ha de ferAnònim, 04/09/2011 a les 18:51
això es el que s'ha de fer i menys CYU I ERC espanyolistes i espanyolejant per Madrid i el seu congreso

+
45

-
2
Molt bona feinaAnònim, 04/09/2011 a les 18:26
Trobo molt important i útil que es vagi preparant a la població per la independència. A més de que et facilita les coses una vegada siguem independents, fa que la gent no vegi la independència com una cosa extranya i sigui més fàcil i acceptat d'arribar-hi. Suposo que és precisament per això que CiU, malgrat omplenar-se la boca amb drets a decidir no se sap qué, no ha volgut mai fer la feina de preparar l'opinió catalana per una independència que es podria produir a curt termini i no pas a la generació que ve.

+
16

-
55
el veritable espoliMarta Fontal, 04/09/2011 a les 18:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja caldria dir-li a la ciutadania en que el govern es gasta els euros mentres tanca serveix de salut.
es clar que no crec que aquet tipu de diaris subvencionats de gom a gom tinguin pebrots de denunciar-lo, es mes, a callar no sigui que les retallades vinguin capa aquí

+
53

-
6
Qué be que sona tot aixòAnònima, 04/09/2011 a les 18:25
Adéu, Espanya. Hola, llibertat.

+
39

-
5
Bona iniciativaAnònim, 04/09/2011 a les 18:25
Endavant!!

+
41

-
5
VISCA L'ESTAT CATALÀAnònim, 04/09/2011 a les 18:14
//*//

+
52

-
4
al escrit de 17:39: Volia dir:...Impressionant.Almogaver.cat, 04/09/2011 a les 18:08
Doncs aixo. al escrit 17:39,
volia dir impressionant...
Tant con el cant, de les Nacions lliures d'Europa.
Oh!, quina alba, l'alba aquella
de la vida i de la llum!
Tota flor era poncella,
tota flaire era perfum.
No hi havia en l'hort eruga,
ni en lo cor hi havia fel,
lo front no tenia arruga,
ni nuvolades lo cel.
(Verdaguer)
La fi i la ruïna econòmica i moral del tardo-colonialisme castellà s'apropa i ja ni ses injustes i colonials lleis, llatricidi i espoli, policia immoral i gandula; corrupta i interventora de fòrums; amb jutges feixistes i PP-eros, no ho podran impedir.
http://youtu.be/24-_xcGlG4c

+
55

-
2
Parlem-neMarta B., 04/09/2011 a les 17:45
Una iniciativa molt interessant. És bo parlar-ne i contrastar opinions, sobretot amb experts internacionals. De vegades hi ha molta fantasia o manca de realisme en els plantejaments sobiranistes i cal ser ben conscients dels reptes a afrontar.

+
47

-
6
Adéu EspanyaAnònim, 04/09/2011 a les 17:41
A veure si aprens a escriure, ignorant. Com es nota que ets ben "españolito".
No et posis nerviós, i ves-te posant en remull, que et fotrem un cul de pastes...
Adéu Espanya...

+
84

-
2
La foto es magnifica impresinant i engrescadoraAlmogaver.cat, 04/09/2011 a les 17:39
Com digué el Poeta D'Alcoi:
"Vindrà el dia en que el plor, serà d'alegria.
I nomes per aquest dia... Jo, donaria la vida".
(Ovidi Montllor)
PPCC
----------------------------------------------
Font:
www.antiblavers.info

+
69

-
5
Hi som, com no?Anònim, 04/09/2011 a les 17:37
Quin goig fa la nostra senyera a l'ONU, enmig de les de països civilitzats com Alemanya, Suïssa, Bèlgica i la de la Comunitat Europea.

+
71

-
3
Divorci amistósLlop, 04/09/2011 a les 17:34
No és cap invent, Catalunya no serà la primera Nació en assolir l'independència. Aquesta conferència serà molt interessant, cal explicar per l'opinió pública que això es possible, sense por, sense anar contra ningú, i pel be tant de Catalunya com d'espanya. Possiblement un divorci amistós sigui l'exemple més didactic. Fantàstica iniciativa, ara cal que tots els medis de comunicació facin ressó.

+
15

-
98
Estais sonadosAnònim, 04/09/2011 a les 17:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Protestais contra el bilinguismo y en cambio os tenemos que reír la gracia que usáis como herramienta independentista el monolinguismo y ahora con el plan D+1, estáis de broma, que jilipollez... es que quien coño os va hacer caso...

+
104

-
6
molt bona ideaAlbert M, 04/09/2011 a les 17:34
excel·lent notícia me n'alegro que hi hagi gent fent propostes així d'intel·ligents, bravo per Quim Torra