COMENTARIS

+
1

-
0
BilisAnònim, 19/05/2011 a les 16:07
I els solitaris segueixen deixant anar bilis. Estem parlant d'un dels homes més íntegres que ha tingut aquest país, ho saben i segueixen descarregant porqueria (de la que pel que sembla els en sobra), però el metge de Puigcerdà ja fa temps que té l'impermeable comprat i la seva merda ni el toca.
Endavant Joan! En som molts els que confiem en tu, i som dels de pedra picada!

+
0

-
0
NúriaAnònim, 19/05/2011 a les 16:01
Aquest pactaria amb el diable per tal de seguir xupant del bote, mal polític i mal gestor, a criticat allò que ell també va aprovar amb la legislatura del 2006, la reforma de la Diagonal, ara però tira la pedra i amaga la ma i ens vols fer veure que això tan sols ho ha fet el PSC. Lo seu però aixó si es la defensa total dels animals (ell pacta i promet coses a totes les plataformes en defensa dels animalons), vol fer tancar i amarga la vida tan com pot a la pobre gent de la Rambla que tenen de molts anys paradetes d'ocells, potser tanta defensa dels animals es per empatia pròpia ja diuen alguns que tots som animals però es clar cal afegir que uns més que d'altres. Crec sincerament que el problemes reals de la gent aquest tipus (Portabella), no li deuen importar gaire.

+
1

-
0
No us hi escarrasseuAnònim, 19/05/2011 a les 15:43
Ja som grandets per caure en una trampa tan matussera. Tothom sap que no es pot cobrar més d'un càrrec, tothom sap qui menteix i difama perquè no pot fer altra cosa, tothom sap qui busca la unió i treballa per Catalunya en comptes de muntar llistes fantasmes, ho saben i sabem que ho saben, esteu ben fotuts, solitaris.

+
0

-
0
Esquerres o lladres professionas?Anònim, 19/05/2011 a les 14:54
200.000 EUROS ANY, es un ATRACAMENT SOCIAL, UN ATRACAMENT D'ESQUERRA, o senzillament un impost revolucionari cobrat pel esquerranista sense vergonya Jordi Portabella, el amigo de FILESA-HEREU-PSC? Que torni la pasta i que la justicia actuii; la politica no es robar!!!

+
0

-
0
Ja us ho fareuAnònim, 19/05/2011 a les 14:44
Ja us ho fareu nois, no podem seguir amb la baralla de pati d'escola, vosaltres no hi teniu res a perdre però nosaltres ens hi juguem el futur dels ajuntaments de Catalunya. Haureu de seguir jugant solets, és el vostre fat.

+
1

-
0
3 i els que calguinAnònim, 19/05/2011 a les 14:25
Sí, sí, però Portabella, quant cobra??

+
6

-
2
De tres en tresAnònim, 19/05/2011 a les 12:43
Veig que ja els penges de tres en tres, els deus tenir preparadets i apa! Copia i enganxa! Digues-los que treballin ells, home! No sé perquè però fa dies que no veiem en Tena, que potser es troba malament després de la darrera batussa amb l'Espot? Quantes en duem? Tres, oi? Goita! Com les teves repeticions! Quina coincidència!
De dir tonteries i mentides en sabem tots, voleu fer el fotut favor de comportar-vos?

+
2

-
4
FotografiaAnònim, 19/05/2011 a les 12:33
Jordi Portabella, 12 anys a l'ajuntament, 8 anys en govern amb el PSOE, els 4 últims votant a favor dels pressupostos cada any i en tots els temes importants.Al consell comarcal és el 4rt. vicepresident en un govern del PSOE. Ara olvida't de tot i torna'l a votar

+
2

-
5
BROMAJofre, 19/05/2011 a les 12:21
N'hi ha un que tracta Portabella de "gent seriosa". Em fotria un tip de riure sinó fos el fàstic que em fan tots plegats. ERC i els seus còmplices: l'assegurança que tenen els sociates españolistes de mantenir-se eternament en el poder.

+
3

-
4
Portabella...Anònim, 19/05/2011 a les 12:12
Sí, pèrò encara no hem aclarit quant cobra, el Portabella, pels càrrecs a l'ajuntament i consells d'administració...
Per quan, el comunicat oficial amb les xifres?

+
22

-
3
El ridículAnònim, 19/05/2011 a les 10:07
Quan una formació fa el ridícul dia sí i dia també pot triar dues alternatives. O bé treballen per millorar i fer neteja o bé segueixen amb la fugida endavant, amb propostes de cartró pedra i difamant contínuament als que estan treballant per la unió i la feina ben feta.
Em sap molt de greu veure que SCI ha triat la segona alternativa, podien haver estat una formació important dins del mapa polític català però han preferit el frikisme. Ja s'ho faran.

+
5

-
20
fàsticvomitaré, 19/05/2011 a les 09:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
fàstic!, em repugna veure com juguen amb la gent, que es pensen?, que som imbècils? Mai en política recent ningú ha vist tanta falta de coherència i dignitat!
n'hi ha per vomitar!

+
6

-
19
AntecedentsAnònim, 19/05/2011 a les 09:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jordi Portabella, 12 anys a l'ajuntament, 8 anys en govern amb el PSOE, els 4 últims votant a favor dels pressupostos cada any i en tots els temes importants.Al consell comarcal és el 4rt. vicepresident en un govern del PSOE. Ara olvida't de tot i torna'l a votar.

+
7

-
18
Portabella, un gangster del PSC-PSOEAnònim, 19/05/2011 a les 09:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Portabella, 200.000 euros any, quota PSOE-PSC-FILESA-BSM!!! Carretero, no llegeixes la premsa?

+
3

-
19
TraïdorAnònim, 19/05/2011 a les 09:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com deia algú abans:
aquesta imatge em fa molta pena....
Tenia el senyor Carretero per un polític de referència al que admirava molt.
Al final sempre acaba guanyant el diable!
M'ha deixat sense arguments polítics. Som molts els que deixarem de votar.

+
6

-
8
politics............ratapatxets, 19/05/2011 a les 08:57
Tots a la plaça Catalunya !!!

+
4

-
15
Votar Portabella es votar España-psoe del paro i de la mangansia andalusaAnònim, 19/05/2011 a les 08:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cap vot pel comprat per la PSOE-HEREU-FILES, cap vot pel Portabella, el venut al regim nazioanal.socialista.espanyol; igual que el Puigcercos amb el delinquent ºMontilla del Paro y del Despilfarro Español!

+
18

-
5
SeguiuAnònim, 19/05/2011 a les 08:41
Seguiu atacant la unitat, seguiu fent-li la feina bruta al PP.
Unitat per la terra!

+
8

-
20
2011Anònim, 19/05/2011 a les 08:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
aquesta imatge em fa molta pena....
Tenia el senyor Carretero per un polític de referència al que admirava molt.
Al final sempre acaba guanyant el diable!
Jo votaré SI!

+
9

-
21
eleccions, perquè ?queralt, 19/05/2011 a les 08:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Gràcies a Carretero, no penso votar mai més a cap partit polític ni a cap comptessa electoral. No es pot anar a unes eleccions amb Esquerra i Laporta quan fa solament quatre dies en deia pestes de tots dos. Quina incongruència i quina poca vergonya.

+
19

-
4
@01:39Anònim, 19/05/2011 a les 07:59
Els que treballem per la unitat de l'independentisme no ens barallem amb SCI, ens barallem amb els partits espanyoleros i els seus representants a casa nostra. El que fem amb SCI és rebatre les seves mentides. Suposo que en tenim el dret, oi? Trobo que aquesta actitud teva és una mica 'voltoresca', de bon rotllo.

+
18

-
4
Val la penaAnònim, 19/05/2011 a les 07:50
Val la pena la unió, no podem seguir més com si fóssim les families sicilianes. Cal que ens unim, i no és fàcil perquè esquerra encara no ha fet dissabte i això ha complicat moltíssim la situació, però per davant de tot ens hem d'unir, només serem forts si anem junts i tota aquesta colla que ens vol dividir només fan que treballar (potser sense saber-ho) per l'imperi.

+
6

-
17
Entenc....Anònim, 19/05/2011 a les 03:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Vaja, el que va dir que aliar-se amb en Laporta "és d'imbècils" ara li dona suport, i en Laporta que va dir que en Portabella "és el guardià del ghetto", ara ves per on és el millor candidat possible? QUANTS ENGANYS MÉS TENIU PREPARATS? perquè aquí, de tots els partits, els únics que no menteixen són les CUP i Solidaritat

+
4

-
17
jo votaré CUPcarlos , 19/05/2011 a les 01:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
estic cansat de baralles entre SI i Reagrupament, sempre esteu igual, el meu vot serà per la CUP, ells si més no no es barallen. al final SI i Reagrupament patiran el vot de càstig que ha rebut ERC.

+
11

-
24
val la pena?Anònim, 19/05/2011 a les 00:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Només cal veure l'expressió del bon doctor a la foto per saber què en pensa ell realment d'aquest pacte. Reagrupament no és més que l'aliat número 2 d'esquerra, que serà un petit grup a l'oposició o un soci menor a l'alcaldia... ves a saber si amb Hereu per a amic. Després de parlar tan i tan malament d'Esquerra... val la pena, Carretero? Tornant al que deia al començament: és evident que ell pensa que no.

+
17

-
7
Dos igualesAnònim, 19/05/2011 a les 00:31
00:22 Si has trencat el carnet no és el de Reagrupament, perquè aquest no l'has tingut mai, apa truca a la soli que te'l tornin a enviar, i digues-los que l'has perdut, que en López té molt mala jeia i encara et posarà una multa.
00:21 La política no és un matrimoni, la política és l'art del possible i els polítics han de saber posar els ideals per davant dels sentiments personals, ara ja no podràs dir que no t'ho han explicat.

+
26

-
7
@22:41Anònim, 19/05/2011 a les 00:26
Pensa-t'ho una mica, penseu-vos-ho una mica i donem-nos una oportunitat, ja sabem que Reagrupament no enganya. Pensa que el que vol l'imperi és que no votis les coalicions independentistes, només això ja és motiu per fer-ho. Una abraçada, company.

+
8

-
24
IncreibleAnònim, 19/05/2011 a les 00:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quina llàstima pel doctor. Tant de camí per acabar aquí. Jo ja he trencat el carnet de Reagrupat.

+
8

-
24
Veure per creureEsmaperdut, 19/05/2011 a les 00:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si fa dos anys algú m'hagués dit que veuria el Carretero demanant el vot per Portabella, li hagués respost que primer veuria el Raimon Obiols de campió del món de rumba catalana. Si algú hagués dit el mateix directament a Carretero, el doctor l'hagués engegat a pastar fang.
Déu meu, que en fa d'estralls l'excés de testosterona (i si no, que li preguntin a Strauss-Kahn)!

+
38

-
8
Això "pinta", però... que molt bé!!!Antònim, 18/05/2011 a les 23:21
...Caramb!... Això "pinta", però... que molt bé!!!
Tots demanàvem "Unitat" a les Eleccions Autonòmiques i al 10J... Doncs, ja la tenim la "UNITAT"!!!.
Tots els que hem votat SÍ a les Consultes sobre la Independència de la plataforma CatalunyaDecideix.cat... ara podem votar INDEPENDENCIA!!!
ENDAVANT amb la Coalició UNITAT PER BARCELONA!!!

+
2

-
26
Foto de la CastaAnònim, 18/05/2011 a les 23:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Estos son los representantes de una parte de la Casta que chupa de las influencias y del presupuesto.

+
11

-
13
Símbol d'unitatAnònim, 18/05/2011 a les 23:07
Per cert, on era el Sr. Laporta? Potser tenia coses més importants a fer. Ni que faltessin quatre dies i fos en número dos de la llista! S'entén. Això de la política és pels professionals, els amateurs s'avorreixen molt i després passa el que passa.

+
12

-
20
Sembla mentidaAnònim, 18/05/2011 a les 23:07
Jordi Portabella, 12 anys a l'ajuntament, 8 anys en govern amb el PSOE, els 4 últims votant a favor dels pressupostos cada any i en tots els temes importants.Al consell comarcal és el 4rt. vicepresident en un govern del PSOE.Ara olvida't de tot i torna'l a votar

+
4

-
9
Ex-ERCAnònim, 18/05/2011 a les 22:59
Jo he estat militant d'ERc i no hem sento responsable dels pactes amb el PSOE.

+
21

-
12
Parlem de currculums noiets ?Anònim, 18/05/2011 a les 22:57
Alfons López Tena (Sagunto, Valencia, 1957) es un político español, licenciado en Derecho por la Universidad de Valencia (1979) y vocal del Consejo General del Poder Judicial de España entre 2001 y el 2008. Notario desde 1983,
Fue militante de Convergencia Democrática de Cataluña desde 1989 hasta 2010,
Cyu : ha donat suport als governs del psoe -pressupostos inclosos dels anys 1991 a 1995 i del 2005 al 2010 ( "ajut milionari a les autopistes de madrit incloses ) ; ha donat suport als governs del pp - pressupostos inclosos - del 1996 al 2003. El sr duran presideix la comisión de exteriores del congreso...etc
Els anys 2000 a 2003 són els de la majoria absoluta del pp, la guerra d' irak, las "chapas" de l' ansar, l' insult al català...i el sr tena, celebrant els pactes del majestic
Cal destacar que dels anys 2004 a 2006 són els de l' estatut, el boicot al cava..etc sense que que el sr tena dimitís del CGPJ ni renunciés al sou de 125.000€ any...
Tots aquests anys "feliços" del sr tena-cyu -pp en carretero i la resta ja militen a l' independentisme.
I aquest ens dona lliçons ??

+
8

-
11
Fe religiosaAnònim, 18/05/2011 a les 22:54
Ara diuen que va de debò, però amb ERC no es sap mai.

+
0

-
0
FartAnònim, 18/05/2011 a les 22:52

+
26

-
8
Som-hi, Units , Ara si!Núria garriga - ex solidaria -, 18/05/2011 a les 22:49
Mireu la notícia del pp : aquesta colla quedarà segona i tercera força a l' àrea de barcelona per vergonya nostra dels independentistes i també dels regionalistes de cyu.
CONTRA AQUESTS HEM D' ANAR I CAL QUE HI ANEM UNITS PERQUÈ SÓN FORTS, TENEN RECURSOS I GRANS MITJANS DE COMUNICACIÓ AL SEU FAVOR.
ON SÓN LES CRÍTIQUES CONTRA EL PP DE SOLIDARITAT ? Només gasten el seu verí contra els altres independentistes i contra el pp res !!
cada dia escolto al Portabella carregar contra el pp i desqualificar l' albertito fernàndes ; el mateix ha fet en carretero.
I solidaritat ? Bilis contra independentistes, i res contra el pp : Per això jo us he donat de baixa al meu msn : PROU !! FARTA DE LLEGIR CADA DIA ATACS CONTRA UNITAT X BCN I CAP ATAC CONTRA L' ESPANYOLISME !
Moisés Broggi ( feliços 103 anys que fa avui !! ), carretero, laporta, Portabella, Montserrat Carulla, Joel Joan : tots amb Unitat x barcelona ...i contra el PP . Com Déu mana!

+
22

-
11
Som-hi, Units , Ara si!Núria garriga - ex solidaria -, 18/05/2011 a les 22:45
Mireu la notícia del pp : aquesta colla quedarà segona i tercera força a l' àrea de barcelona per vergonya nostra dels independentistes i també dels regionalistes de cyu.
CONTRA AQUESTS HEM D' ANAR I CAL QUE HI ANEM UNITS PERQUÈ SÓN FORTS, TENEN RECURSOS I GRANS MITJANS DE COMUNICACIÓ AL SEU FAVOR.
ON SÓN LES CRÍTIQUES CONTRA EL PP DE SOLIDARITAT ? Només gasten el seu verí contra els altres independentistes i contra el pp res !!
cada dia escolto al Portabella carregar contra el pp i desqualificar l' albertito fernàndes ; el mateix ha fet en carretero.
I solidaritat ? Bilis contra independentistes, i res contra el pp : Per això jo us he donat de baixa al meu msn : PROU !! FARTA DE LLEGIR CADA DIA ATACS CONTRA UNITAT X BCN I CAP ATAC CONTRA L' ESPANYOLISME !
Moisés Broggi ( feliços 103 anys que fa avui !! ), carretero, laporta, Portabella, Montserrat Carulla, Joel Joan : tots amb Unitat x barcelona ...i contra el PP . Com Déu mana!

+
15

-
17
Per aquest camí, noAnònim, 18/05/2011 a les 22:41
Si votés a UxB seria per el Dr.Carretero. Per aquest home, a casa, ja vem votar a Reagrupament el 28N. Es un líder nat que transmet confiança, però... amb Esquerra pel mig?. Mai més!. Ho sento doctor, però fins aquí no hi puc arribar. No obstant, desitjo que tingueu molta sort.

+
14

-
24
Sembla mentidaAnònim, 18/05/2011 a les 22:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jordi Portabella, 12 anys a l'ajuntament, 8 anys en govern amb el PSOE, els 4 últims votant a favor dels pressupostos cada any i en tots els temes importants.Al consell comarcal és el 4rt. vicepresident en un govern del PSOE.Ara olvida't de tot i torna'l a votar.

+
28

-
10
IL.LUSIÓ!Anònim, 18/05/2011 a les 22:22
Quina diferència de la campanya del 28N on només detectaves mala llet i por ; ara es nota la il.lusió perquè sabem que anar JUNTS I UNITS ÉS POSSIBLE. QUE EL RESPECTE ENTRE NOSALTRES ÉS POSSIBLE I QUE LA GENT TORNA A CONFIAR, QUE TANQUEM FERIDES I TORNEM A LA LLUITA : NO PER UN GRAPAT DE VOTS SINÓ PER ACABR PORTANT EL PAÍS A LA INDEPENDÈNCIA ESDEVENINT MAJORITARIS.
Sap greu que solidaritat hagi optat pels insults i les calumnies però cadascú troba el que sembra i el diumenge trobaran bilis i res més.

+
15

-
20
gat escaldatAnònim, 18/05/2011 a les 21:58
Dir que ets independentista i no aclarir si donaras suport a l'Hereu, quan li has votat absolutament tots els pressupostos i els acords importants. Com es menja??

+
12

-
21
no joanAnònim, 18/05/2011 a les 21:57
serem uns quants els reagrupats que no votarem Esquerra, ells no han canviat res de la seva política messella i menys a Bcn, donant suport sempre al PSC, jo estic dubtant entre SI o en blanc, però Esquerra ni parlar-ne

+
23

-
9
per fènix i totsel que pensen semblantmonras, 18/05/2011 a les 21:56
encara no entens que vàren votar la consulta de l ´Independència a Brcelon propp de 250000 persones.
gran part d´aquests sino tots i més tornaran a votar per l independència a Unitat per Barcelona, perquè volen l estat¨propi, i volen i volem l índependència a l ´Ajuntament de Barcelona.
no facis perdre el temps i documentat, Rcat. ccncat.cat., en Carretero, PORTABELLA, LAPORTA PLANAS I TOTS EL DE uNITAT PER BARCELONA I JO TAMBÉ, i més de 250000més també, no volem està estancats, robats i espoliats, pagan 60 m. euros diaris a Espanya, i tu dormit també pagas 250 e. al mes com un esclau per bocamoll i indecís. encara no saps que volem fer i regir-nos per lesnostres lleis i ser el quart paìs d´europa, no pararem fins aconseguir-ho.ADÉU FENIX ESPANYA.

+
23

-
8
Ja n'hi ha prou de tanta lluita estupida!Núria, 18/05/2011 a les 21:52
Em pregunto? De quina manera haig de tractar a uns suposats independentistes que parlen malament i fan campanya en contra d'uns altres independentistes?. Que recordi no he sentit ni llegeixo a reagrupats en contra de SI però estic fart de llegir a gent de SI en contra d'ERC de CiU i de tots !!!! Encara no s'han adonat qeu el que tots els independentistes volem és unitat! Tenim un enemic molt clar i no és el nostre veí independentista de CiU, ERC, Laporta o Reagrupament o SI. La roba bruta es renta a casa i no s'empastifa a tothom de mediocritat i estupidesa.

+
12

-
18
xec en blancAnònim, 18/05/2011 a les 21:27
No volen dir que cobren, no volen dir amb qui pactaran. I tothom els riu les gràcies.

+
19

-
12
Fènix, pren la pastilla!albert reagrupat, 18/05/2011 a les 21:17
que ja ho sabem, que walking dead, que wako, que el cony de la Bernarda, tot un rosari de grans propostes politiques, les teves
hem tornat del viatge amb Absolut o encara anem amb resaca?
fes ioga, troll

+
24

-
14
AQUÍ HO TENIMAnònim, 18/05/2011 a les 21:05
No voliem unitat dels partits i dels dirigents independentistes? doncs aquí ho tenim.
Hauriem d'estar contents i donar suport a aquesta formació, per a aque doni exemple del que volem els que desitgem un estat català.
Esperem que això nomès sigui l'inici d'una acció política conjunta i amb uns objectius clars.
UNITAT per avançar cap a la independència!

+
30

-
15
AlegriaAnònim, 18/05/2011 a les 21:05
Estic tan content de veure que la unitat de les forces sobiranistes va endavant que no m'afecten els lladrucs dels perdedors.

+
2

-
1
AL LLOROAnònim, 18/05/2011 a les 20:59

+
17

-
25
??Anònim, 18/05/2011 a les 20:56
El Carretero amb el Portabella i el Laporta? Algú entén alguna cosa? No havia marxat d'ERC per culpa de gent com el Portabella i el Laporta l'havia deixat tirat? Sort que és metge, ell mateix es podrà diagnosticar.

+
15

-
30
Carretero "ecce homo"Fènix, 18/05/2011 a les 20:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Entenc que un dia que surt el General Custer de Catalunya, el Carretero vull dir. I després del seu particular Little Big Horn (28-N 2010 amb 34.000 víctimes)ara em surtin els "Albert reagrupat" de torn per engaltar-la a aquells que profanem el que havia de ser el Moisès de Catalunya. Sí, aquell que va fer un article "Pàtria i Dignitat" que havia de ser com la pedra dels Deu Manaments de l'independentisme (per altra banda copiada de Catalunya Acció en plan copy paste per part de l'home de confiança en aquell moment de Carretero, l'Oriol Sallas (ara a SI perquè no es podia trair més a sí mateix), que us podria explicar un munt de coses de l'Home Providencial de Puigcerdà (puteta Sandra Lomas a part).
Un home, Carretero, que ens ha ofert la pitjor cara del cinisme i de l'egocentrisme. Pregunteu als abduïts Roger Granados i David Vinyals que ja no saben què fer amb aquest personatge maldestre i llunàtic com pocs. Entenc la ràbia cap a SI dels "reagrupadets" que van com "The walking dead" i com que van així es pensen que tots anem donant tumbos per la vida, com un reagrupat qualsevol... I aquests penques eren els que s'omplien la boca de regeneració democràtica! Viure per veure, redéu!

+
18

-
11
Fènix, pren la pastilla!albert reagrupat, 18/05/2011 a les 20:32
quant felicitava al meu primer comentari als solidaris de bon cor, evidentment no estava pensant amb el paio aquest que pobre, li manca carinyo i després ens trobem amb aquestes desferres humanes passejant com zombis per internet
au, pren la pastilla blava

+
16

-
10
Prou falsedatsAnònim, 18/05/2011 a les 20:31
A internet hi ha les dades genèriques no el sou que cobra cadascú.

+
21

-
17
Transparència ??Anònim, 18/05/2011 a les 20:29
Quina transparència ??? Els sous dels càrrecs públics són consultables per internet.
És tan fàcil com això.
Però és igual Solitaris, ja us ho fareu. El Laporta marxa, el Carretro va amb ERC, als vostres actes no i va ni deu, el dia 22 fareu uns resultats penosos que a Barcelona fregaran el ridicul.
Seguiu així !!!

+
13

-
13
No ho volen veureAnònim, 18/05/2011 a les 20:25
Fins on hem arribat es demana transparència i li diuen notes difamatòries.

+
0

-
22
Viene a por lo suyoAnònim, 18/05/2011 a les 20:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tranquilo Carretero, que aquí no comerán las viudas no los niños... pero tu parte del pastel está asegurado. Porque "ets un bon jan. De la terra".

+
26

-
15
ExempleAnònim, 18/05/2011 a les 20:19
Això és un exemple d´unitat !!!!
El solitaris que segueixin vivint al seu mon fantàstic de Jimmy Jumps, acamapdes,notes de premsa difamatories, Lapiedras i candidats freaks a Barcelona que abans eren d´una secta.

+
16

-
31
Paràmetres que porten conseqüències...Fènix, 18/05/2011 a les 20:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No hi ha punt d'inflexió per a Esguerro a BCN. Ni unint-se a la colla pessigolla de R-Cat (34.000 vots a tot Catalunya el 28-N 2010) i als quatre mosqueters (més Milady Arqué) de Democràcia Catalana (30 militants en ordre de pagament)aconseguiran aixecar cap.
2003 = 91.000 vots (5 regidors)
2007 = 54.000 vots (4 regidors)
2011 = 25.000 vots (0 regidors; segons enquesta confidencial de la Fundació Irla. Què com ho sé? Tinc un informant molt a prop de la cúpula d'Esguerro, val?)
De tota aquesta ensulsiada que hi haurà el 22-M només em sap greu per l'engatusada que li han fet al pobre Dr. Broggi venent-li unitat independentista on només hi ha unitat per la poltrona.
Ah, encara seguim esperant la declaració patrimonial de Portabella. Tic-tac, tic-tac, tic-tac...La sabrem el 23-M de la mà de Santiago Espot.
LAPORTABELLA S'ESTAVELLA! AMB ESPOT ES POT!

+
15

-
27
JoAnònim, 18/05/2011 a les 20:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo votaré l'Espot que també parla clar i català, perquè no m'agrada en Portabella i els seus pactes.

+
22

-
18
S'equivocaAnònim, 18/05/2011 a les 20:05
Carretero no lliga amb aquesta patulella que ni tan sols volen dir el que cobren de la política.

+
18

-
5
esguerro heu tingut sort amb UXBAnònim, 18/05/2011 a les 20:03
si no hagues estat per aquesta unitat no ho hagues votat ni la tieta es mes ni surtir ara ho teniu molt millor, crec que sou els millors.
Haurem de preguntar als seus dirigents si volen ser els millors ho volen desapareixer amb la seva esguerro...

+
52

-
22
Carreterina és el que li cal a CatalunyaQuimet, 18/05/2011 a les 19:59
Catalunya mai es perdonarà no havet fet Carretero president del país. És amb molt diferència el polític més preparat, digne i generós i el que té més visió de futur. He tingut la sort de ser a l'acte d'aquesta tarda i m'han encantat els tres parlaments (Portabella, Planas i Carretero). Han parlat clar i català, amb contundència i sinceritat, i han recordat l'exemple de compromís de Moisès Broggi, que tanca la llista d'Unitat per Barcelona i just avui compleix 103 anys. Barcelonins, fem-nos dignes de Catalunya i votem Unitat per Barcelona!

+
37

-
14
Una bona notíciaRoger Tibau, 18/05/2011 a les 19:58
El 10J la gent ens demanava UNITAT. El 28N la gent ens demanava UNITAT. El 10A la gent ens demanava UNITAT. Doncs el 22m tindrem UNITAT per un tubo :)

+
6

-
34
Carretero és el Vélez de CAT: "Qué mala suerte"...Fènix, 18/05/2011 a les 19:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
UxB l'alternativa "per deixar de viure de genolls"? SOU UNS PENQUES! EL CARRETERO AQUEST HAURIA DE TRAGINAR UNA HEMEROTECA PERPÈTUAMENT PER VEURE EL CINISME QUE POT GASTAR UN IRRESPONSABLE! SOU UNS MILITANTS DE L'AUTONOMISME MÉS DESGRACIAT! INDEPENDENTISTES? BOTIFLERS ABSOLUTS ÉS EL QUE SOU!
EL 22-M VOTA ESPOT/SOLIDARITAT!. DONEM-LOS EL BENEFICI DEL DUBTE AMB EL NOSTRE VOT!. GENT QUE S'ENFRONTA A ESPAÑA I A L'ESPANYOLISME BOTIFLERIL I QUE NO AMAGA L'ESTELADA!
PENSEU EN ELS RETRETS DELS VOSTRES FILLS I NÉTS: ¿TU TAMBÉ VAS SER UN BOTIFLER O UN PATRIOTA?
PER CATALUNYA, LA SEVA DIGNITAT I LA SEVA LLIBERTAT!!!

+
40

-
16
de p.m.albert reagrupat, 18/05/2011 a les 19:53
això es un gran exemple del que podem fer si som generosos pel país
estem bastint el que pot ser la gran coalició per l'independència de Catalunya
felicitats a Reagrupament per començar, a ERC per sumar, a DCAT per ampliar, als SI de bon cor, a tots!