DG/ACN | Actualitzat el 10/02/2011 a les 15:24h

Investigat el director d'una oficina d'Unnim a Figueres per estafa

Comissions i mariscades a canvi de no posar traves a una promotora

Un jutjat investiga el director de l'oficina central d'Unnim a Figueres per estafa i alteració de preus. El jutge ha admès a tràmit una querella criminal que han presentat un grup de veïns en què l'acusen d'aliar-se amb un promotor immobiliari per cobrar comissions fent d'intermediari.

Comissions i mariscades a canvi de no posar traves a una promotora

La investigació ha de servir per esclarir si el responsable de l'antiga Caixa Terrassa va arribar a cobrar un 5% de comissió i també mariscades a canvi de no posar traves a la promotora "El Serrat de Portugal" per accedir a crèdit. L'acord hauria funcionat fins que la promotora va fer fallida deixant un edifici a mig fer a l'avinguda Salvador Dalí. Llavors, els propietaris s'haurien adonat que passava alguna cosa estranya. sense precedents a una associació".

Navega per les etiquetes

UnnimCaixa TerrassaFigueresEstafa

COMENTARIS

+12
-3
nom
Anònim, 16/05/2011 a les 12:47
JOSEP MARIA ROS NUALART, es el nom d'aquest individu....
+0
-0
Unnim Jutgats Terrassa
JGC, 24/02/2011 a les 12:53
Vigileu amb Unnim te problemes en el jutjats de Terrassa, i incompleix la ley de protecció de dades. Mireu el video de Youtube
http://youtu.be/d57tcTgWV7U
+5
-0
Ja es veia venir
Anònim, 18/02/2011 a les 13:23
I tant que fa anys que funciona........
I el més trist és que els caps directius de Caixaterrassa ho sabien pero feien la vista grossa
+18
-1
Ignorants
AliBay, 10/02/2011 a les 19:48
Ah, però que no ho sabien com va això de les mariscades, comissions sotamà, senyoretes complaents, regals "queemfamoltail·lusió"? Perquè això mira que fa anys que funciona així, eh?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: