COMENTARIS

+
0

-
0
Deporte no es políticaAnònim, 17/09/2010 a les 15:44
A ver si empezáis a dejar de politizar el deporte. Que importancia tiene programar un partido a la misma hora que una manifestación? A caso os fastidia daros cuenta de la realidad? A la gente de vuestro "pais" le interesa mucho más un patético Barcelona- Hercules que una reivindicación nacionalista. No se porque gastais energias en pedir independencia si al fin y al cabo a los votantes no les importa lo mas minimo. Solo puedo deciros que ánimo, que lo sigais intentando, tal vez, algun dia, cuando Europa sea una grande y libre os dejen marchar... Surte y al toro.

+
0

-
0
El Barca mes que un Club; Rossell menys que un PresidentAnònim, 04/09/2010 a les 22:24
Tal com es en Rossell, si el Barca torna a fer-li 6 Gols al Madrid al Bernabeu i en Puyol li fa un peto a la senyera, sortira demanant \\\"perdon\\\" a totes les Televisions i trencara el contracte del nostre Capita ! I una altra: qui creu que la Temporada que ve el Barca portara alguna senyera a la Samarreta o al bracalet de Capita ???!! LAPORTA torna !!! \\\"que si que estamos tan mal !!!\\\" !!!

+
0

-
0
OSONENCAnònim, 04/09/2010 a les 18:37
El vostre estimat Laporta, el dia avans de deixar el Barça, va renovar el contracte amb la televisió, que es qui posa els horaris dels partits, quan es va assebentar que en Sandro volia que fosi el club qui diguès a quina hora es jugaria el partit al Camp Nou.
Per lo tant, el redactor que a escrit l'article no te ni idea de com funciona el tema del futbol i menys dels horaris.
De totes maneres, es molt trist que un partit de futbol passi per devant dels sentiments d'un poble.
Podeu continuar lloant al vostre lider Laporta, que va fer que el Barça tinguès l'independència que li marqui les televisions i tildar d'espanyoliste a un president que l'ùnicc que pot fer es respectar els contractes que vostre lider va signa avans de marxar.
Aixó s'assembla a un gallec que avans de morir va deixar tot atat i ben atat.

+
0

-
0
El señor Rosell recupera la vieja táctica franquista de boicotear los actos del 11 de septiembre sobreponiendo el partido del barça en el mismo horario.Santiago F. jodiendo al facherío español, 03/09/2010 a les 20:08
¿Fascismo español? No gracias.
Visca Catalunya Lliure !!!

+
0

-
0
Sandro Rosell, el amigo del condecito, recuerda el barça de Núñez y amigos del Partido PopularSantiago F. jodiendo al facherío español, 03/09/2010 a les 20:03
En los hechos se vé perfectamente de que palo es Rosell. La Vanguardia le hizo gratis la campaña electoral durante años.

+
0

-
0
Et trobarem a faltar LaportaJosep Maria(Mollerussa), 03/09/2010 a les 19:27
Millor dit ja fa dies que et trobem a faltar, els que pensem que el Barça és més que un club!! Volia fer l'escrit amb castellà, perque m'entenguèssin els de fora, però com els de fora m'importen una m... de Madrid, m'he decidit per fer-ho en el que s'ha de fer, en català!!!

+
0

-
0
no us enganyeujose luis, 03/09/2010 a les 15:27
no us enganyeu és la directiva del barça qui té l'última paraula per decidir quan es juga el partit. Sent com és la diada Rossell podria haver demorat l'hora del partit

+
0

-
0
Laporta és a dia d'avui, lúnic lider q ens pot treure de la crisi. sense independència és impossible sortir de la critica situacio acual.Jana, 03/09/2010 a les 14:46
Laporta és a dia d'avui, lúnic lider q ens pot treure de la crisi. sense independència és impossible sortir de la critica situacio acual.
Sabeu quants milers i milers de vots passaran a CiU, ERC, abstenció, Iniciativa, nuls, (i no a SCi ni a RCat),.. si no es presenta una candidatura Unitària?
Sabeu que davant la crítica situació en què es troba la nostra nació, aquest milers i milers de vots poden ser del tot decisius, per canviar d’una vegada per totes el rumb de la nostra Història?
Sabeu que el matís entre Candidatura Unitària o no, pot fer que siguem independents al Gener?
Sabeu que el procés d’elecció de candidats sigui 100% pur o no, no és el factor decisiu que ens pot fer que siguem independents al gener, i si la candidatura unitària?
Sabeu que la gent “normal”, que son centenars de milers, tant els fa això de primàries, regeneració política des de sota, llistes obertes, etc i el que més volem i valoren és que “per fi” es presenti una única llista Unitària que tindrà infinites més possibilitats d’èxit electoral?
Sabeu que actualment el que està copsant aquests centenars de milers de gent “normal”, és que aquesta gent dels Sci+RCat han estat incapaç d’unir-se, perden la força necessària que necessitem, creant un estat de desmotivació i desil•lusió col•lectiva, lluny de la tan necessitada e imprescindible moral de victòria que tots necessitem?
De què servirà lluitar fins al final per un sistema de tota puresa “democràtic i obert”, sacrificant la Unitat necessària, si al final per manca d’aquesta unitat es treuen uns resultats del tot segur molt més minsos, per part de les dues formacions?
Sabeu que la majoria de gent “normal” no veu tampoc que Rcat estigui demanat plantejaments tant allunyats a la puresa democràtica exigida, etc.
Sabeu que la immesurable moral de Victòria que engendraria la Candidatura unitària, és el factor clau per assolir d’una vegada el resultat electoral espectacular que es necessita actualment?
No deixem perdre aquesta oportunitat històrica que potser ja és l’última que la Història ens ha posat davant, de proclamar la independència el proper gener,
Per Catalunya, Sempre Endavant!!!!

+
0

-
0
la desbrosadoraAnònim, 03/09/2010 a les 14:16
la premsa sociovergent unionista de barsalona li va fer tota la feina bruta mesos abans de les eleccions l´alejandro en la campanya electoral es va limitar a fer de gran estadista.felicitats per la quinzena planta , grup zta i cul-laboradors.

+
0

-
0
Deixe'm el futbol, i preocupem-nos per les coses importantsAnònim Barcelona, 03/09/2010 a les 13:45
Deixem el futbol, i preocupem-nos per les coses importants.El Barça no ens donarà: ni el concert econòmic, ni mes autogovern, ni la independència...Només fa que ens oblidem de les coses més importants, i que perdem capacitat d'indignació davant els abusos del govern espanyol...
I realment, amb aquest poc respecte que mostra a la catalanitat el Barça, gràcies en Sandro; més val que torne'm al Camp Nou, quan el Barça jugui en una lliga catalana,i on ja tinguem una selecció catalana de fútbol Oficial, que ningú ens la pogui negar...S'han d'acabar els Barça-Madrid, que només aconsegueixen que fer-nos jugar en una lliga que no és la nostra, i seguir depenent d'Espanya...Preocupem-nos per que clubs de Futbol com: el Girona, el Figueres,Sant Andreu etc ; juguin la Champions.

+
0

-
0
HorarisAliBay, 03/09/2010 a les 13:42
Sí, anònim, els horaris els fixen les teles però en saben tan poquet els pobres que el primer partit de Lliga del Barça de la temporada el fan en horari de mínima audiència com són les 6 de la tarda d'un dia festiu, dissabte, amb la gent que encara va a les platges i que coincideix amb una manifestació que se sospita que serà important. Ara aixeca'ns la camisa per l'altre faldó que té moltes coloraines.

+
0

-
0
Vas erratAnònim, 03/09/2010 a les 13:21
Si no saps que els horaris dels partits de Primera Divisió els fixen les televisions és que no hi entens gaire de futbol i que no estàs massa posat en el mundillo...
Abans d'obrir la boca informa't, tu si que estàs fet un bon botifler! No en tens ni idea, és patètic això, patètic!
Els horaris els posa la televisió, és qui mana en aquest aspecte i això qui realment l'hi interessa i hi entén una mica ja ho sap!
Apa, records a tots!

+
0

-
0
FALSA INFORMACIO?Anònim, 03/09/2010 a les 12:51
Que no has llegit la noticia que hi ha mes amunt?
Que no diu ben clar que l horari el fixe el club?
Que no has llegit que les explicacions del club es redueixen a la trista excusa de "que aixi hi podran anar els nens"
Tu ets un FARSANT, i deixa de tocar els collons, BOTIFLER.

+
0

-
0
libertad libertad libertad y toma tres tv3Anònim, 03/09/2010 a les 12:17
vaya el independentismo ya no tiene al inflitrado en canbarça y patalea!!!!

+
0

-
0
Tactica franquistaLluís Pineda, 03/09/2010 a les 12:04
En temps del Franco l'u de maig es celebrava "La fiesta del trabajo" i per evitar concentracions de protesta és programava per l'únic canal de TV que hi havia, un partit del Real Madrid i partits de basquet. Aquest Sandro sembla que fa el mateix

+
0

-
0
FarsantsAnònim, 03/09/2010 a les 11:59
Deixeu ja de donar falsa informació. L'horari dels partits els fixen les televisions. El club no hi té absolutament res a dir. Quina manera d'intentar posar pedres al camí del nou president... Laportistes acabats, s'us veu el "plumero".
ÀNIMS SANDRUSCO, ESTEM AMB TU!! VISCA EL BARÇA I DEIXEU-LOS TREBALLAR AMB PAU!

+
0

-
0
DesinformatAnònim, 03/09/2010 a les 11:55
Quina mani?

+
0

-
0
HorarisAliBay, 03/09/2010 a les 11:41
O sigui que després d'anys i anys en que els partits han començat a les 9 del vespre com a molt aviat, per molt que es queixessin els socis i els espectadors de què els suposava arribar a casa, amb sort, cap a les 12 de la nit, ara aquest partit miraculosament s'ha de programar a les 6 de la tarda, horari en el que les teles es menjaran una p.m. en publicitat. Aix, mira, si no fós perquè és tan no nacionalista, fins i tot m'hi enfadaria, eh?

+
0

-
0
copa del reisoci 29...., 03/09/2010 a les 11:36
Be es podria fer a les 8 de la tarda ja que es un dissabte. Anar amb la família a la mani i després al camp. Una festa completa de catalanitat. Fer coincidir les hores després de veure el discurs a les penyes en castellà fa pudor.
Ara falta veure si es així de considerat en els horaris per exemple en els dies de la copa del rei español.
Fins ara Barça i Catalunya anaven de bracet, aquest impresentable ara ens fa triar.
Com a soci 29.... dic que ara toca el país i després el circ.

+
0

-
0
Insisteixo...Antoni Mendo, 03/09/2010 a les 11:27
Els horaris dels partits els fixa la LFP i les televisions. El club no hi pinta res... Només respecten que si es juga dimarts a Europa es jugui la jornada abans en dissabte i si es juga dijous competició europea (els equips d'EUropa LEague) doncs el partit de ls seguent jornada sigui en diumenge.

+
0

-
0
SENYORS DE BARCELONA FRANQUISTESGuerau, 03/09/2010 a les 11:25
EL FRANQUISME SOCIOLÒGIC DE CIU-PP-PSOE TORNA AL BARÇA

+
0

-
0
EspanyolistaSandruscu, 03/09/2010 a les 10:56
Què esperàveu de l'espanyolista Sandruscu? No fa altra cosa que demostrar el que és. Tindrà tota la simpatia de les Espanyes però no durarà gaire com a president del Barça. Al temps.

+
0

-
0
Camp Nou ben buit!Espectador, 03/09/2010 a les 10:27
No era aquest senyor el que va dir que deixaria la política de banda??? (de fet, tothom sap que això és impossible!). El que volia dir és que substituirà la catalanitat per l'espanyolitat!!
Espero que els jugadors trepitgin la gespa amb el camp buit.
Rossell: tu ens enfonsaràs el club!
Ja ho veureu, queda dit.

+
0

-
0
Pel Dr. TAnònim, 03/09/2010 a les 10:08
Sembla que te la tendencia d l,estruç, amagant el cap sota terra li sembla que ningu el veu.
Dr. T Si el percentatge de gent que anira al camp l,onze de setembre es el mateix que la tendencia de totes les opinions de la gent que escriu aqui molt em sembla que voste sera l,unic espectador.
EL FUTBOL ES LA DROGA DEL POBLE. Que li aprofiti.

+
0

-
0
LA MES GROSSA D'EN SANDRUSCU SERÀ PER LA PROPERA TEMPORADAArnau Estanyol, 03/09/2010 a les 10:08
La mes sonada d'en Sandro serà per l'any que ve. Farà treure la senyera de les camisetes dels jugadors i hi posarà al seu lloc una bona estanquera ben gran adient que el Barça juga a la lliga mes bona del mon: l'espanyola.

+
0

-
0
laportaEmilià, 03/09/2010 a les 09:43
Aviam,no és pot voler la dona borratxa i el bot ple.
Primer, fer una auditoria és una bestiessa ja qué segur que s'han gastat molts diners peró heu tingut el millor barça de l'història,que més voleu.
Segon, tot el futbol en general és un pou sensa fons, voleu el millor doncs heu de gastar.
Tercer no vingueu de messies criticant el millor president que mai heu tingut(el nivell és baix peró és així),ja que veurem aviam que tal ho fa aquet catalanet vengut al poder.
Quart sí, és una guarrada d'en Rosell fer el partit aquesta hora,ja qué els catalans que viuen d'esquena a la realitat no seran concients de la reivindicació.
PROU FUTBOL I MÉS PAIS.

+
0

-
0
nació espanyolaAnònim, 03/09/2010 a les 09:41
Pensava que l'acció del Sandro Rossell per a desnacionalitzar el Barça, que és com dir desbarçitzar el Barça, seria més dissimulada, però hi va a sac, una darrera l'altra. Quina serà la següent?

+
0

-
0
amb els nens al fungolBarça, 03/09/2010 a les 09:27
per el llest de:
soci del barça, 03/09/2010 a les 05:38
quan vagis al camp amb els nens vigila amb les bengales i amb els nazis españolots que van a passar les turques al camp. Aviat n'esterà ple. Ara això si , podràs anar-hi amb els nens a les 6 de la tarda.

+
0

-
0
Endavant SandroDr. T, 03/09/2010 a les 09:25
Sr. "Anònim", vostè veu moltes conspiracions, el poder polític és el que han votat democràticament els ciutadans, i diria que té com a mínim la mateixa legitimitat que una manifestació convocada per partits extraparlamentaris. Si no li agrada el poder polític que hi ha, aviat toquen eleccions i tindrà oportunitat de canviar-lo. Pel que fa al Barça, els socis van ser molts clars en el seu vot i el programa del Sr. Rosell figurava els partits a la tarda, aixi que qui fa demagógia és vostè.

+
0

-
0
Oportunistes tots....Antoni Mendo, 03/09/2010 a les 09:20
No se perquè critiqueu a Rosell. Qui marca l'horari dels partits és la LFP d'acord amb les televisions, no els clubs, que són presoners dels contractes signats. Informeu-vos abans de parlar...

+
0

-
0
que perdi Barça, 03/09/2010 a les 09:19
soc del barça de tota la vida, tant de bo no fotin res de bo aquest any. Sandrusco, inpresentable. El grup Godo, a molts us la va fotre de canto.

+
0

-
0
Pel Dr. TAnònim, 03/09/2010 a les 09:11
Continua fent demagogia encara que no en sigui conscient.
Tothom sap que el futbol es l,unic espectacle capaç de moure masses. Evidentment que tothom es lliure d, anar on li roti dels collons, nomes faltaria..., pero el que intento fer-li compendre es que no es ni sera la ultima vegada que el poder politic, de vegades aliat amb els poders factics, utilitzen el poder de convocatoria del futbol per afeblir una concentracio politica que no els interesa sigui forta o multitudinaria. DIVIDE Y VENCERAS.
Si ja no ho enten amb aquestes paraules es que no vol entendre-ho.

+
0

-
0
Pixafreda i llepaculFart d'espanya, 03/09/2010 a les 09:07
El president del Barça actua d'acord amb els valors que ell creu són típicament catalanistes. Són els valors que li han ensenyat a casa i a l'escola, al carrer i a Brasil. Són els valors d'un nen de casa bona nat en un país ocupat i massacrat.

+
0

-
0
apa!Anònim, 03/09/2010 a les 09:03
No, petrus, et perdonem no perquè siguis català sinó perquè no allargues més i veus enemics allà on no hi són. El Sandro és tan català com el que més i tu no ets ningú per repartir carnets de catalanitat.

+
0

-
0
Perdoneu-me perquè sóc catatlà.petrus, 03/09/2010 a les 08:51
Rosell és espanyol... o català acomplexat.
Però també obeeix oredres espanyoles. Els serveix secrets espanyols no es dediquen a cercar enemics exteriors sinó interiors. Els tenim quasi tots a Catalunya.
Ara el club dóna per excusa que volen fer els partits més d'hora perquè els menuts hi puguin anar. Quina casualitat! justament havien de començar l'11 de setembre!
Bé, ja veurem els següents diumenges si també ho fan a les 6 de la tarda.

+
0

-
0
se us veu el llautóDr. T, 03/09/2010 a les 08:39
Senyor "Anònim", no digui bestieses, tothom és lliure d'anar a la manifestació, ningú l'obliga a veure el Barça. I això que diu que el futbol no és comparable..., home, jo diria que a Port Aventura hi caben tantes o més persones que al Camp Nou i ningú no demana que es tanqui aquell dia.

+
0

-
0
Més que un club ?Josep P, 03/09/2010 a les 08:32
En Sandro ja va ensenyant el "plumero".
Visca Catalunya Lliure !

+
0

-
0
Primarias de CatalanitatAnònim, 03/09/2010 a les 08:14
El temps posa les coses al seu lloc, el Barça té el president que es mereixen uns jugadors que participen i celebren les victòries espanyoles i se'ls omple la boca cridant emocionats "Viva Espanya".
Per als socis aquest partit seran les primàries públiques davant del món, si són catalans no aniran al camp, si són anticatalans ompliran el camp i aplaudirà a la "Roja".

+
0

-
0
Pel Dr. TAnònim, 03/09/2010 a les 08:14
Dr. T
Tothom sap que el futbol no es comparable a cap altre espectacle respecte a les masses de gent que mou. Potser vostè es l,únic que no ho sap. Es per aquesta potencialitat de mobilització que els poders polítics utilitzen aquest esport per descentralitzar el poble i manipular-lo segons la seva conveniència.
No sigui demagog que se li veu el llautó.

+
0

-
0
se us veu el llautóDr. T, 03/09/2010 a les 07:57
I per què no demanen també que tots els canals de TV i ràdio deixin d'emetre, que els cines i teatres no facin representacions, que tanquin els parcs d'atraccions, els restaurants, etc etc.? La qüestió és atacar el Sandro. Sembla que hem d'anar a la mani perquè ho diguin ells. Doncs no, senyors, anirem a la mani si ens dóna la gana, que ja som grandets per decidir cadascú sobre les nostres prioritats.

+
0

-
0
Vergonya, cavallers, vergonya!Carles Mir, 03/09/2010 a les 07:44
Vergonya, cavallers, vergonya de tenir un president així! Perquè no surt ja de l'armari convidant Zapatero y Rajoy a aquest partit?

+
0

-
0
BOTIFLER amb causes judicials pendents al BRASILAnònim, 03/09/2010 a les 07:20
Es incomprensible que ciertos personajes se salten a la torera la sensibilidad de una nacion como es Catalunya con la impunidad que esgrime Rosell. Se le tiene que demostrar a este señor que va equivocado Y MARCARLE EL CAMINO. No puede deshacer lo que otros insignes presidentes han tejido antes que el.
Lo que se merece es el BOICOT de asistencia al campo para este dia. Y que respete lo que es y significa el Club para Catalunya.

+
0

-
0
Cul llogatAlejandro Rosel, 03/09/2010 a les 07:13
Qui us penseu que està filtrant a tots els mitjans les comptes i despeses que aquets dies s'estan publicant als diaris de Madrid? En Rosell és sociovergència, és Espanya... és el millor fitxatge de Florentino.
Els socis del Barça, com a entita privada que som haurem de demanar responsabilitats a qui està airejant la nostra comptabilitat als mitjans de Madrid amb l'intenció clara i directe de intoxicar i desprestigiar a Joan laporta.

+
0

-
0
Laporta, el nou Milletsoci del barça, 03/09/2010 a les 05:38
Molt bé, Sandro, els partits a les 6 que per això et vam votar i a qui no li agradi que s'hi posi fulles. I estem esperant amb delit els resultats de l'auditoria del Barça, i saber d'una vegada com ha dilapidat el patrimoni del club l'anterior president, suposadament tan "catalanista". Segur que ens n'assabentarem de molt grosses, per això estan nerviosos i borden, Laporta és pitjor que Millet.

+
0

-
0
Perquè el votàveu!!H.R.C., 03/09/2010 a les 02:48
Ara, no us queixeu. I si no, que algú m´expliqui perquè va treure tants vots en relació als altres candidats.
De totes maneres, de partits se´n faran cada 15 dies, per tant, tothom que estigui convinientment conascienciat, anarà a la manifestació i deixarà el futbol pel la propera ocasió.
Cal que aquest Rosell, vegi que no se n´ha sortit.

+
0

-
0
a kimetAnònim, 03/09/2010 a les 02:46
Sens dubte, el vostre comentari il.lustra que sou un soci fidel i content amb el Barça d'en Rosell, un soci ben representatiu, vaja...I que vol dir amb això de:
"Qui es queixa per una manifestació és que no creu gaire amb el que es demana" Quan del que es tracta és de fer coincidir dos esdeveniments, per repartir i perjudicar l'assistència a la manifestacio de la DIADA NACIONAL DE CATALUNYA... Sempre pontifica d'aquesta manera vostè? es creu en poder de la veritat?

+
0

-
0
XarneguetAnònim, 03/09/2010 a les 02:23
Rosell és un botifler.

+
0

-
0
TranquilsAnònim, 03/09/2010 a les 01:39
Deixarà anar unes quantes perles DEMOSTRABLES contra en Laporta i quedareu servits.

+
0

-
0
El Barça amb la Porta Gran.Anònim, 02/09/2010 a les 23:40
El Barça amb Laporta, casualment, ens ha fer viure anys meravellosos. Per mi es un punt i final.

+
0

-
0
Ai, ai, aiDoctor Gràcia, 02/09/2010 a les 23:28
Botiflerot, botiflerot

+
0

-
0
el soci no se li pot enganyarJordiet, 02/09/2010 a les 23:27
Jo puc dir amb orgull que sóc soci del Barça, vaig anar a votar amb la samarreta blaugrana posada I NO VAIG COMETRE EL GRANDÍIIIIIIISSIM ERROR DE VOTAR AMB AQUEST TROÇ DE BUTIFLER ESPANYOLISTA QUE ENS HAN COLAT ELS MITJANS DE COMUCICACIÓ ESPORTIUS FENT-LI LA CAMPANYA AMB AQUEST ENXUFAt XUPATINTES MESOS ABANS QUE ES FESSIN ELECCIONS. L'ENHORABONA DE PASSADA A LA PREMSA ESPORTIVA BUTIFLERA. INDEPENDÈNCIA JA, PROU MANIPULACIÓ DELS PODERS AFINS A L'UNIONISME!

+
0

-
0
Que no es queixin tant...Kimet56, 02/09/2010 a les 23:06
Gràcies a Déu que hi ha algú que pensa amb les famílies. Com a soci del Barça i de fora de Barcelona, crec que és la millor hora (fins i tot, potser a les 5 encara seria millor) per començar el partit.
Qui es queixa per una manifestació és que no creu gaire amb el que es demana, ja que ben aviat hi haurà la possibilitat de manifestar-se (el dia de les eleccions), i llavors ens hauran d\\\'escoltar. Molts dels que van a la Manifestació, després es queden a casa i no van a votar, quan és el dia que ens hem de manifestar de veritat, i fer sentir la nostra veu.
Gràcies Sandro i a tota la junta Directiva. El Barça és de tots, catalans i no catalans!
Visca Catalunya Independent!

+
0

-
0
ara es queixenAnònim, 02/09/2010 a les 22:55
¿Qui us penseu si no que el va fer president? L'espanyolisme!

+
0

-
0
Que no es queixin tant...Kimet56, 02/09/2010 a les 22:54
Gràcies a Déu que hi ha algú que pensa amb les famílies. Com a soci del Barça i de fora de Barcelona, crec que és la millor hora (fins i tot, potser a les 5 encara seria millor) per començar el partit.
Qui es queixa per una manifestació és que no creu gaire amb el que es demana, ja que ben aviat hi haurà la possibilitat de manifestar-se (el dia de les eleccions), i llavors ens hauran d\\\'escoltar. Molts dels que van a la Manifestació, després es queden a casa i no van a votar, quan és el dia que ens hem de manifestar de veritat, i fer sentir la nostra veu.
Gràcies Sandro i a tota la junta Directiva. El Barça és de tots, catalans i no catalans!
Visca Catalunya Independent!

+
0

-
0
Aquest Barça no mereix el suport dels catalansAnònim, 02/09/2010 a les 22:50
Guardiola, deixa tirat aquest element, un Barça que carrega contra Catalunya no pot ser apoiat per cap català.

+
0

-
0
35021 vots contra CatalunyaAnònim, 02/09/2010 a les 22:40
Un submarí espanyolista potenciat per la premsa anticatalanista fent feina boicotenjant la Diada. Suposo que això és el que van votar els socis. Fer fóra un president que posava el país al capdavant del club per posar-hi un president que fa servir el club per carregar contra el país. Felicitats a la suprema intel·ligència del soci culer. Us mereixeu els sis anys que tindreu aquest esperpent fent i desfent.

+
0

-
0
No m,agradaAnònim, 02/09/2010 a les 22:34
Mal començament Sandro, per aquest camí no faràs drecera. Jo aquet día ja no aniré al camp.