Quico Sallés | Actualitzat el 30/08/2010 a les 14:49h

"Ni retard ni avançament"

Collboni insisteix: "Els terminis legals per les eleccions es compliran"

El director de campanya del PSC, Jaume Collboni. Foto: Pere Francesch

El director de campanya del PSC, Jaume Collboni, ha assegurat aquest dilluns que "no es pot parlar ni d'avançament ni de retard perquè hi ha uns terminis legals que són els que es compliran". "Mentre es faci com es farà dins dels terminis legals ni s'ajorna ni s'avança", ha remarcat Collboni.
El dirigent del PSC ha explicat que el primer secretari del partit i president de la Generalitat, José Montilla, s'ha limitat a l'executiva a recordar que convocar les eleccions és una prerrogativa seva i que els primers en ser informats han de ser els membres del Govern i el president del Parlament, Ernest Benach.

En roda de premsa després de la reunió de la Comissió Executiva del PSC, Collboni ha explicat que Montilla ha manifestat en la reunió que la data de les eleccions serà a la tardor. "Aquest és l'escenari que tenim en aquests moments i aquest és l'escenari sobre el que estem treballant", ha manifestat.
 

COMENTARIS

+0
-0
doncs això!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 30/08/2010 a les 17:20
L'ex secretari d'Estat de Comunicació, Miguel Barroso, marit de la ministra de Defensa, Carmen Chacón, té una luxosa vila en la zona més exclusiva de la República Dominicana, per la qual van pagar 600.000 dòlars.

Segons informa La Gaceta, la propietat està ubicada al municipi de Les Terrenas de Samaná, l'habitatge de vacances dels Barroso-Chacón es troba en un recinte de més de 1.300 metres quadrats al costat del mar, a 100 metres de la platja, a la qual tenen accés directe i privat.

www.intereconomia.com/noticias-gaceta/politica/villa-lujo-del-matrimonio-chacon-barroso-republica-dominicana
+0
-0
estupideses
En Cesc, 30/08/2010 a les 16:44
De terminis legals només n'hi ha un: la data límit en què pot seguir (governant?) l'actual tripartit, al mes de desembre del 2010.
El president pot convocar les eleccions abans d'aquesta data quan ho consideri oportú.
A cap demòcrata se li pot ocòrrer que un govern pugui continuar més enllà del seu mandat.
I al Sr. Collboni?
+0
-0
al desembre
Anònim, 30/08/2010 a les 16:15
les eleccions seran al desembre , ja que son dos mesus mes de sous a la butxaca, i esperan el judici del cas Millet per que sortin les vergonyes de ciu i tenir alguna possibilitat de que ciu no tingui majoria.
+0
-0
.
Anònim, 30/08/2010 a les 16:12
El país es cau a trossos mentre el govern és incapaç de governar. Quin servei dona aquest govern al país no convocant el·leccions, allargant l'agonia?. Cap, però el que si ofereix allargar la legislatura al màxim, és acaparar fins al final sous oficials, col·locar (més) gent fidel al partit als organismes públics, etc. Merda de partitocràcia, és urgent fer taula rasa, regenerar la política des de zero, i, lligat com estem al sistema polític espanyol, que és igual però a l'engrós, això només ho podrem fer amb la independència.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: