COMENTARIS

+
0

-
1
Sí, don Joaquim tiene toda la razón...Mateo Asensi Arnau, 22/08/2010 a les 14:22
[MODO IRÓNICO "ON"]
Estimado don Joaquim Devesa-Crespo i Berenguer, tiene usted toda la razón, y hay que dársela, claro que sí; ya que la tiene, qué menos que mostrarle públicamente mi apoyo.
Palabras suyas: "y, por lo menos tenga ud. la decencia de hablar nuestro idioma en nuestro pais."
¡¡¡Así se habla, don Joaquim!!!
[MODO IRÓNICO "OFF"]
Y, por cierto, es usted quien debería tener la decencia de hablar nuestro idioma en nuestro país; porque, le guste o no, CATALUÑA ES ESPAÑA.
Otra cosita, un poco menos de miedo a la Libertad: todos podemos opinar en cualquier medio de comunicación y tenemos derecho a que no nos guste nada ni la línea editorial ni el enfoque tendencioso de la gran mayoría de sus noticias.
Un afectuoso saludo desde Castellón de la Plana (España).

+
0

-
0
Don Joaquim tiene toda la razón...Mateo Asensi Arnau, 22/08/2010 a les 14:18
[MODO IRÓNICO "ON"]
Estimado don Joaquim Devesa-Crespo i Berenguer, tiene usted toda la razón, y hay que dársela, claro que sí; ya que la tiene, qué menos de mostrarle públicamente mi apoyo.
Palabras suyas: "y, por lo menos tenga ud. la decencia de hablar nuestro idioma en nuestro pais."
¡¡¡Así se habla, don Joaquim!!!
[MODO IRÓNICO "OFF"]
Y, por cierto, es usted quien debería tener la decencia de hablar nuestro idioma en nuestro país; porque, le guste o no, CATALUÑA ES ESPAÑA.
Otra cosita, un poco menos de miedo a la Libertad: todos podemos opinar en cualquier medio de comunicación y tenemos derecho a que no nos guste nada ni la línea editorial ni el enfoque tendencioso de la gran mayoría de sus noticias.
Un afectuoso saludo desde Castellón de la Plana (España).

+
0

-
0
A cagar a la VíaPepé le Mokó, 22/08/2010 a les 13:47
Que cantamañanas, es decir que como no tienes el gobierno y como no se os concede la independencia junto con la carta puebla de colonización de la Península Ibérica, pues cojo y me cabreo y me saco de la manga que entre Cataluña y España existe una barrera infranqueable. ¿Es eso verdad?. Pues ni puto caso como siempre.

+
0

-
0
al señor anonimo, fan de peliculas del espacioJoaquim Devesa-Crespo i Berenguer, 21/08/2010 a les 18:08
benvolgut senyor anònim, aquest, com molts altres es un diari català INDEPENDENTISTA, si no vol llegir comentaris INDEPENDENTISTES, vaja-sen voste a un diari españolista i com a ultima o primera instancia al planeta facha de la galàxia española, el que ha escrit el senyor carles vinyals es cert i encara que li pese segueix sent-ho. y, por lo menos tenga ud. la decencia de hablar nuestro idioma en nuestro pais.

+
0

-
0
Maestro YodaAnònim, 21/08/2010 a les 17:44
Haznos un favor y pirate de vuelta al planeta ese de donde vienes!!!

+
0

-
0
QUI ESTÀ DISPOSAT A FER-HO?Carles Viñals Casado, 21/08/2010 a les 17:24
La classe política catalana es troba immobilitzada de perplexitat; no teníen preparat un pla B que substituís el projecte fracassat en que havíen posat totes les seves esperances. Són conscients -igual que el poble- que no hi ha més que dos camins a prendre: Resignar-nos a l'assimilació nacional definitiva i restar per sempre econòmicament com l'última colònia d'Espanya, o trencar la legalitat espanyola -amb els riscos que comporta- i començar a fer el nostre propi camí sense més límits que els que fixin les lleis internacionals i la voluntat sobirana dels catalans. El poble català, al marge dels polítics, està optant cada cop més clarament i decidida pel segon camí. Déu el beneeixi l vulgui ajudar-lo, però necessita imperiosament un LÍDER, un home íntegre, valent, intel.ligent i patriota que sàpiga dir-li: "He sentit el vostre clam, un clam que és també el meu. Seguiu-me i caminem plegats cap a la llibertat." El Sr. Pujol -conviccions personals apart- no pot ser, per raons d'edat aquesta persona, però és imprescindible, fins i tot VITAL per a nosaltres que algú més jove prengui sobre les seves espatlles aquesta càrrega preciosa. Davant d'aquesta persona -d'aquest LÍDER- els partidaris de la llibertat de Catalunya es multiplicaràn automàticament per dos. El poble l' està esperant. QUI VOL LIDERAR LA LLIBERTAT DE CATALUNYA?

+
0

-
0
GESTORS?, NO, LÍDERS!!Carles Viñals Casado, 21/08/2010 a les 16:49
Una batalla dialèctica entre partidaris i adversaris del Sr. Pujol -uns i altres tenen arguments vàlids- no resoldrà el problema que ens planteja la situació actual del país. A ella hem arribat com a conseqüència del fracàs de l'ÚNIC projecte polític concebible en l'inici de la transició; l'ÚNIC per al qual es varen preparar els polítics catalans i l'ÚNIC que han hagut de GESTIONAR durant trenta anys. Això, GESTORS, més bons o més dolents, és el que hem tingut fins arribar al cul de sac en què ens trobem; l'unionisme no necessitava altra cosa. L'única sortida vital que ens queda, però, necessita indefugiblement polítics d'una categoría superior; necessita -necessitem- LÍDERS.

+
0

-
0
Xavier Garreta, "chapeau"Santi Capellera i Rabassó, 21/08/2010 a les 14:57
És tan fàcil i simple com la reflexió que fas, Xavier Garreta. Encertada i certa, cosa que molts d'aquests energúmens maleducats, illetrats i impresentables que falten el respecte a home que "sempre"! ha guanyat a les urnes, i ha estat un quart de segle democràticament al capdavant del nostre país, no són ni capaços de pensar. Qui se la jugarà tant en temps difícils de veritat per Catalunya com ho va fer Jordi Pujol? Quim malmetrà el seu nom pel país, amb la demagògia dels espanyols com ho va fer ell? Qui es posarè a la boca del canó de la governabilitat catalana davant l'ofensiva de peperos i socialistes? Si algú s'atreveix a fer un auguri, que el faci. Però el meu és que no hi ha ningú amb aquesta capacitat, ni tampoc amb la gran capacitat política, de negociació i de fer de les relacions amb Espanya i el món, veritables accions diplomàtiques i de pacte en benefici de Catalunya que va demostrar Pujol. A veure quin il·luminat d'aquests que ara volen descobrir la pòlvora demostra mínimament que té la capacitat de Pujol en això i en timonejar aquest nostre, tan difícil país. Que ja no solament és qüestió dels atacs a Catalunya dels espanyols, sinó de molts catalans mateixos, que criden molt i demanen independència immediata sense tenir ni la més mínima idea de política, de lleis ni de dret internacional, i alhora de la veritat només miren la seva butxaca i el seu interès, i no pas el del país, com va demostrar sobradament Jordi Pujol durant més de tres dècades d'excercici en política. Mirem una mica què fem malament tots plegats a l'hora de la veritat, i no ens carreguem l'únic líder de veritat que ha tingut Catalunya fins avui. Enhorabona Xavier!

+
0

-
0
encaix vol dir submissió, vassallatgeGuerau, 21/08/2010 a les 14:53
com podeu parlar de modèstia i personalismes quan està en joc la supervivència d'una nació mil·lenària. El que compta són els resultats, i el resultat de CIU és l'espanyolisme. el projecte de Pujol: una Catalunya cada vegada més espanyola cada vegada mes encaixada i lligada a Madrid.

+
0

-
0
Una mica més de modèstia!Xavier Garreta, 21/08/2010 a les 12:44
Hi ha gent que opina per aquí que deu tenir amnèsia històrica. Es poden discutir moltes qüestions polítiques sobre el president Pujol. Es pot discrepar de la idea que té, o tenia, de cap a on ha de caminar Catalunya. Jo mai he estat d'acord amb ell des d'aquest punt de vista, i n'he discrepat profundament moltes vegades, no l'he votat pas mai; i tot i això li dec el respecte que es mereix.
Qui collons us heu cregut que sou aquells que discutiu l'amor de Pujol per Catalunya? que heu fet vosaltres per Catalunya? al costat d'aquest home, que heu construït, que heu sacrificat, que heu arriscat, que heu lluitat vosaltres per fer de Catalunya un país millor com per atrevir-vos a fer aquest tipus de desqualificacions? Es pot no estar d'acord amb ell però no faltar al respecte a una figura de la seva talla. Quina manca d'educació, d'honestedat i de modèstia!

+
0

-
0
Si la barrera es infranquejable, que fem?Jordi Margalef, 21/08/2010 a les 11:50
El President mes català nefast per Catalunya. Si en Pau Claris aixeques el cap...
Mare de Deu senyor! Quin paio! Per si no volíem l'encaix fracassat, ara hem d'anar a buscar "altres vies". Quines? Deixem de ser catalans, no Pujol? Aixi, mort el gos, morta la rabia. Perquè ja es va encarregar ell de matar el -poc- lideratge que podia haver sortit del Principat. No ens cal Espanya per destruir-nos, amb "catalanets a la Pujol" ja n'hi ha ben be prou.

+
0

-
0
Arturo Perez Reverte, escriptor i acadènic, diu qué, si Catalunya vol ser independent, españa no podría fer res. Ni tanc ni hòsties.euro, 21/08/2010 a les 11:43
Queda clar que a l'estat español, no tothom es imbècil, peró si que n'hi ha prous.
En canvi, veien com està Catalunya a dia d'aviu, qué encara està pensant i discutint, si autonomisme ó independència, queda constatat, qué la major concentració d'imbècils per metre quadrat, son residents a Catalunya.

+
0

-
0
oportunitat perdudaGuerau, 20/08/2010 a les 22:14
Jordi Pujol, el polític català més espanyolista, i més anticatalà de la història. Rabiós unitarista espanyol (ell en diu encaix), patriota espanyol de l'año, ha estat tant nefast per Catalunya, que han endarrerit 30 anys e seu progrés lligant-la al tardofranquisme, ell mateix es d'ideologia tardofranquista.

+
0

-
0
Pujol diu..:Vicenç Ramoneda i Ullar, 20/08/2010 a les 21:43
Pujol diu..: "L'encaix amb Espanya ha topat amb una barrera infranquejable"
Doncs no!
Es molt senzill saltar aquesta barrera doncs no es tant alta com alguns espanyols ens ho volen fer creure! Te l'altura d'un sobre, 15cms, depositat dins una urna a les properes eleccions al Parlament. Només cal votar partits que vulguin la llibertat de Catalunya i prou!
"Els enemics de Catalunya sempre han estat enemics de la llibertat" (Lluís Companys)
Visca la Democràcia!
Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!

+
0

-
0
respecto tots els presidents de catalunya, sempre.republicanaire, 20/08/2010 a les 21:15
CIU va fer 2 televisions en llengua catalana. El Govern d'ERC ha millorat aquestes dues i ha fet 5 . Total 7. Espanyolisme avui superior al del passat? diu un mindundi disvergent-laportista Es nota que no vau viure l`orgia espanyolista de les Olimpiades 92 que va durar 4 anys, no 15 dies com el mundial. etc forces policials-militars espanyoles desplegades a les nostres ciutats i comarques? Amb ERC governant, ara hi han menys. etc. L'economia menys espanyolitzada: cada cop som economia globalitzada. per tant, mans lliures economicament. Pensem que els catalans voldran menjar tres plats calents al dia amb la independencia, alguns haran de fer dieta, potser

+
0

-
0
favorAlbert Martí, 20/08/2010 a les 20:49
Si de veritat vol fer un favor a Catalunya digui que cal la independència d'una punyetera vegada

+
0

-
0
CATALUNYA LLIURE VISCA PUJOL CATALUNYA LLIURE , 20/08/2010 a les 20:27
Gracies Jordi per lluitar per Catalunya, gracies per encarrilar el pais despres de una dura dictadura, potser tots en voliem mes per vam fer el que vam poder i ens van deixar, que ja es prou, ara toca Independencia paisos catalans
Despres de 8 anys de la Catalunya mes espanyola de la historia amb ERC al capdavant quina vergonya i es diuen independentistes
Visca Solidaritat Catalana - Reagrupament i Si UNITAT !!
Visca CDC !!!

+
0

-
0
Resposabilitat és independènciaGuerau, 20/08/2010 a les 19:55
La independència és una responsabilitat de tots els catalans.

+
0

-
0
¡Ya!John Wayne contra los indios, 20/08/2010 a les 19:14
Yo no sé lo que tú ves, Jordi. Lo que sí que no veo yo por ninguna parte son los 83.027 millones de pesetas de Banca Catalana.

+
0

-
0
LauraAnònim, 20/08/2010 a les 18:15
BENVINGUDA A CASA LAURA!!

+
0

-
0
El camí que potser cal ferReagrupat, 20/08/2010 a les 18:04
Molt Honorable, quan ens fem vells tenim un problema de mobilitat fins i tot d'idees. Tot fa ànsia. Però jo no voldria pas morir sense ser lliure.... Us sona aquell acudit que diu que si hom treu majoria absoluta proclamarà la independència de la nació o sortirà amb els peus per davant sobre un escut com els espartans a les Termòpiles ?

+
0

-
0
Els vídeos de cativistesAnònim, 20/08/2010 a les 18:03
Perquè ningú no s'enganyi; els vídeos de cativistes són pamflets de CiU que porten el segell de la factoria Madí.
A

+
0

-
0
El PSC ens surt molt carAnònim, 20/08/2010 a les 17:22

+
0

-
0
Després eleccionsFabiá Rosal, 20/08/2010 a les 17:21
Més valentia i determinació per l´independencia no aniria malament, després de las eleccions , si guanya CiU.

+
0

-
0
JUBILEU-VOSLlull Bedoll, 20/08/2010 a les 17:14
Penós, sr. Pujol, "a la vejez viruelas". Vint-i-cinc anys desaprofitats fent de misèries i sempiternament acobardits (quan anava per les castelles ja m'ho deien: "este Pujol sí que es un buen político"). I ara deixe-m'ho pels joves que saltin una barrera: de ben cert que no seràn els joves de CDC, botiflers com ho vàreu ser vos, si més no pel que es va veient (en quant els hi surt borrissol deserten de l'independentisme a imatge del seu lider a la reserva). Més que Pujol us haurieu de dir Atila.

+
0

-
0
Cal donar poder real a la GeneralitatDespertaferro, 20/08/2010 a les 16:43
El TC ha beneït el genocidi, i n'obtenim les primeres agressions directes.
Encara hi ha algú que pensi que és més important el tema de llistes, o qui encapçala què, que no pas anar per feina i organitzar una defensa efectiva del nostre país?
Cal donar poder real a la Generalitat, i aquest no ens el donarà pas l'esta espanyol.
L'hi donarem nosaltres amb un acord per la independència.

+
0

-
0
Jaume Vicens Vives, Pujol Anònim, 20/08/2010 a les 16:27

+
0

-
0
Al setembre no es plora es lluitaIndependentista, 20/08/2010 a les 15:49
AGENDA D´ESQUERRA REPUBLICANA - ERC- pel MES de SETEMBRE:
5 DE SETEMBRE: TROBADA DE MUNICIPIS INSUBMISSOS A LES LLEIS FONAMENTALS DEL REGNE D´ESPANYA A SANT PERE DE RODES (PORT DE LA SELVA)
7 DE SETEMBRE: VAGA GENERAL A LA CATALUNYA NORD EN DEFENSA DEL TREBALL, LES PENSIONS DE JUBILACIÓ I LA SOLIDARITAT.
11 DE SETEMBRE: DIADA NACIONAL DE CATALUNYA. MANIFESTACIÓ A BARCELONA 17:00 PLAÇA URQUINAONA (Barcelona) CONSIGNA: INDEPENDÈNCIA.
12 DE SETEMBRE: APLEC PEL DRET DE DECIDIR. ARENYS DE MUNT (el MARESME)
29 DE SETEMBRE: VAGA GENERAL DE 24 HORES PELS DRETS SOCIALS RETALLATS PEL GOVERN ESPANYOL I PEL DRET A DECIDIR SOBRE LA INDEPENDÈNCIA. CONTRA LA CRISI ECONÒMICA I L´ATUR, NOU MODEL DE PRODUCCIÓ I MARC DE RELACIONS LABORAL PROPI PER ALS PAÏSOS CATALANS! NO A LA REFORMA LABORAL ESPANYOLA, NO A LA JUBILACIÓ DELS TREBALLADORS CATALANS ALS 70 ANYS D´EDAT!

+
0

-
0
Aguilera CracAnònim, 20/08/2010 a les 15:09
Aguilera ets un crac de l'informació, molt be el seguiment que fas de Prada, estic al dia amb les teves croniques.
Endevant