Q.S./ Parlament | Actualitzat el 16/06/2010 a les 20:19h

El PP de Catalunya evita condemnar les paraules de Mayor Oreja

La portaveu parlamentària, Dolors Montserrat, ha evitat per activa i per passiva, condemnar les paraules de l'eurodiputat del seu partit, Jaime Mayor Oreja, que qualificava les consultes sobiranistes de "franquícia d'ETA". El PSC les qualifica de "despropòsit" i mostra la seva "més absoluta condemna".
Dolors Montserrat, portaveu del PPC al Parlament, a la roda de premsa on ha evitat condemnar les paraules de Mayor Oreja. Foto: QS/Nació Digital

"No afegiré cap més comentari a les paraules de Mayor oreja, no diré si estic d'acord o no amb les seves paraules, el Partit Popular de Catalunya té el seu posicionament i l'hem deixat clar moltes vegades". Aquestes han estat algunes de les paraules de la portaveu parlamentària del PPC, Dolors Montserrat, per evitar condemnar les paraules que va pronunciar dilluns l'eurodiputat del PP Catalunya al Parlament europeu, Jaime Mayor Oreja, que qualificaven de "franquícia d'ETA les consultes sobiranistes".

Montserrat ha descrit que la posició del PPC pel que fa a les consultes "és clara i no ha variat, però encara que Mayor Oreja sigui company meu, no hem faci dir si m'agraden o no m'agraden o si estic d'acord o no amb les seves declaracions". "Més enllà del que hem manifestat i dit, que estem en contra d'aquestes consultes, no tinc pràcticament res a afegir. Cadascú és lliure de dir el que vulgui" ha reblat.

A preguntes de Nació Digital , només ha afegit que el PPC de Catalunya "no considera que a Catalunya hi hagi terroristes". "La nostra postura a Catalunya està ben lluny del comentari de Mayor Oreja", ha assegurat. Un joc de declaracions que ha evitat amb totes les armes condemnar les declaracions de Mayor Oreja. A més tampoc ha volgut esclarir si les comparteix o no.  Montserrat ha tornat a reivindicar el PP com única garantia per evitar "l'independentisme a Catalunya".

El PSC sí que les condemna

Per la seva banda, el portaveu adjunt del PSC al Parlament, Joan Ferran, ha qualificat de "despropòsit" les declaracions de Mayor Oreja i ha mostrat el seu "respecte" pels ciutadans que han participat en les consultes. Ferran creu que aquestes afirmacions "reflecteixen que hi ha una part molt profundament reaccionària i dretana del PP aquí i arreu" i que respon a una "lògica mental que moltes vegades té el PP". "La nostra més absoluta condemna" ha reblat Ferran.

Navega per les etiquetes

mayor orejaconsultes sobiranistes

COMENTARIS

+0
-0
Pues sí señores, he vuelto, y el facherío imperial empieza a esconderse.
Santiago F., 17/06/2010 a les 21:04
Que el gobernador imperial escriba unos cuantos pergaminos dictando a los pregoneros que estoy en busca y captura, INDEPENDENCIA YA !!!
+0
-0
¡Atención, señores, atención!
John Wayne contra los indios, 17/06/2010 a les 17:03
¡Ha vuelto Santiago F.!

Tras una larga temporada ausente de ND para digerir diversos comentarios de los propios nacionalistas, que abominaban de él:

«està sonat

manel, 18/01/2010 a les 08:57

Té raó l'anònimus, aquest Santiago F. està com un llum. Sembla que és un xarnego que vol ser més papista que el Papa i més català que ningú. Paios així fan molt de mal a Catalunya perque als catalans de veritat ens prenen per extremistes tan maleducats com ell».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13409/montilla/vila/abadal/pacten/rubalcaba/decidira/padro/vic


«Estem alerta

manel, 18/01/2010 a les 21:02

Aquest espanyol infiltrat Santiago F. quines lliçons ens ve a donar?. Es pensa que som rucs o què?. És com si l'entrenador del Madrid ens digués quina alineació li convé al Barça. Hauren d'anar en compte per tal de no confondre el blat amb la palla».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13421/artur/mas/sortim/sera/culpa/nostra


«Qué és aixó?

Pau Recoder i Agustí, 09/02/2010 a les 14:18

Deu ens guard de castellans com aquest Santiago F. que sembla voler salvar Catalunya fent-se passar per un dels nostres. Encara vull creure que els catalans som gent assenyada, que volem acollir i no fer fora, i que preferim el diàleg al insult.
Senyor Santiago F. parli per vostè, peró no ens faci avergonyir als demés parlant en nóm de Catalunya i dels catalans».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13684/acomiaden/cambrer/discutir/amb/client/perque/deia/jaime/enlloc/jaume


«Per al "catalaniste de pega"

Anònim, 19/02/2010 a les 21:20

El Santiago F. sempre amb el "por culo","follar", "encular" etc. Obsesionat amb el John Wayne i amb el sexe homosexual. Sense paraules. Està malalt el xarnego aquest! Fest-ho mirar, sisplau!».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13841/partits/espanyols/diuen/prat/catala


Y tras realizar una incursión, una tentativa el pasado 11 de junio bajo la falsa identidad de "Iván N." para pulsar el ambiente (véase el enlace de abajo), Santiago F. ha regresado definitivamente para seguir haciendo catalanismo en la "lengua del Estado opresor".

http://www.naciodigital.cat/noticia/15696/volem/crispetes
+0
-0
Los bancos, cajas de ahorro, y grandes empresas del estado español se gastan 303 millones de euros en publicidad con "la roja", mientras despiden o recortan el sueldo a sus empleados. esto es España. Miseria moral. No tienen dignidad.
Santiago F., 17/06/2010 a les 14:01
Se les habría de caer la cara de verguenza a esos hipócritas. No quiero ser español !!!!
+0
-0
Alibay (12:01)
anònimus, 17/06/2010 a les 13:14
El autoproclamado "ex asesor de Obama" es un portorriqueño que se ha instalado en los circuitos independentistas como su "modus vivendi", como otros muchos. No me consta que el camarada Edgardo persiga la independencia de Puerto Rico apoyando acciones criminales tipo Eta, ni que para ello proponga la destrucción de los Estados Unidos de América. Lo de Txelu es otra cosa, como sabes.
+0
-0
El observador
AliBay, 17/06/2010 a les 12:01
També va venir Edgardo Vázquez Rivera, assessor d'Obama, com a observador internacional. És Obama un terrorista?
+0
-0
El observador
anònimus, 17/06/2010 a les 09:35
Tomppa (06:40). Obviamente no existe relación entre las consultas i la actividad de Eta, pero no deja de ser sorprendente que se invitara a un proetarra para ejercer de "observador internacional" en algunas de esas consultas.
+0
-0
Indignant
Tomppa, 17/06/2010 a les 06:40
Crec que es IMPORTANTISSIMA a investigar si hi ha relació entre consultes i ETA! Totes partits han de fer declaracions i dir que pensin i com això al voltant d'1 million de persones que esta participant poden saber si formen part de ETA o no! Això es molt greu i important a investigar que queda clar que pensin els partits!
+0
-0
¡Atención, aviso general!
John Wayne contra los indios, 17/06/2010 a les 04:39
Ha vuelto Santiago F.

Tras una larga temporada ausente de ND para digerir diversos comentarios de los propios nacionalistas, como estos:

«Qué és aixó?

Pau Recoder i Agustí, 09/02/2010 a les 14:18

Deu ens guard de castellans com aquest Santiago F. que sembla voler salvar Catalunya fent-se passar per un dels nostres. Encara vull creure que els catalans som gent assenyada, que volem acollir i no fer fora, i que preferim el diàleg al insult.
Senyor Santiago F. parli per vostè, peró no ens faci avergonyir als demés parlant en nóm de Catalunya i dels catalans».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13684/acomiaden/cambrer/discutir/amb/client/perque/deia/jaime/enlloc/jaume


«Per al "catalaniste de pega"

Anònim, 19/02/2010 a les 21:20

El Santiago F. sempre amb el "por culo","follar", "encular" etc. Obsesionat amb el John Wayne i amb el sexe homosexual. Sense paraules. Està malalt el xarnego aquest! Fest-ho mirar, sisplau!».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13841/partits/espanyols/diuen/prat/catala


Y tras realizar una incursión, una tentativa de regreso el pasado 11 de junio bajo la falsa identidad de "Iván N." (
http://www.naciodigital.cat/noticia/15696/volem/crispetes
), Santiago F. ha regresado para seguir haciendo catalanismo en la "lengua del Estado opresor".
+0
-0
¡Atención, señores, atención!
John Wayne contra los indios, 17/06/2010 a les 04:35
Ha vuelto Santiago F.

Tras una larga temporada ausente de ND para digerir diversos comentarios de los propios nacionalistas, como estos:

«Qué és aixó?

Pau Recoder i Agustí, 09/02/2010 a les 14:18

Deu ens guard de castellans com aquest Santiago F. que sembla voler salvar Catalunya fent-se passar per un dels nostres. Encara vull creure que els catalans som gent assenyada, que volem acollir i no fer fora, i que preferim el diàleg al insult.
Senyor Santiago F. parli per vostè, peró no ens faci avergonyir als demés parlant en nóm de Catalunya i dels catalans».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13684/acomiaden/cambrer/discutir/amb/client/perque/deia/jaime/enlloc/jaume


«Per al "catalaniste de pega"

Anònim, 19/02/2010 a les 21:20

El Santiago F. sempre amb el "por culo","follar", "encular" etc. Obsesionat amb el John Wayne i amb el sexe homosexual. Sense paraules. Està malalt el xarnego aquest! Fest-ho mirar, sisplau!».

http://www.naciodigital.cat/noticia/13841/partits/espanyols/diuen/prat/catala


Y tras realizar una incursión, una tentativa de regreso el pasado 11 de junio bajo la falsa identidad de "Iván N."* (JAAAAAJAJAJAJAJA), Santiago F. ha regresado para seguir haciendo catalanismo en la "lengua del Estado opresor".
*
http://www.naciodigital.cat/noticia/15696/volem/crispetes
+0
-0
Santiago
anònimus, 16/06/2010 a les 23:43
Santiago F., sigues siendo un necio patán sin el menor atisbo de sentido común ni inteligencia. No perderé el tiempo contigo.
+0
-0
Anda Anónimus no te salgas por la tangente, que no es sólo Nació Digital, sinó docenas de medios que confirman la notícia.
Santiago F., 16/06/2010 a les 22:46
Y si estás tan seguro, porque vienes a leer las notícias de Nació Digital???? Ayyyy... que te he pillao... tontorrón !!!
+0
-0
Sigue la manipulación
anònimus, 16/06/2010 a les 22:38
Ayer aseguraba Nació Digital que Mayor Oreja había hecho unas terribles declaraciones en una reunión con Aznar y otros ex-ministros del PP. Ahora nos dice Nació Digital que el escenario fue el Parlamento Europeo. Ni lo uno ni lo otro y, desde luego, lo de la "franquicia de ETA" que le han puesto en boca a Mayor Oreja es producto de la imaginación de algún sinvergüenza.

El ex-ministro del Interior, que certeramente pronosticó nuevas negociaciones del gobierno de Zapatero con ETA, ha dicho repetidamente que cuanta mayor sea la percepción de debilidad del estado español más puede creer Eta que se acerca a sus objetivos.

Mayor Oreja nunca ha vinculado las "consultas independentistas" en Cataluña con la actividad criminal de ETA. Sí ha dicho que esa especie de referendums ilegales, el penoso trámite del Estatut y una evidente crisis institucional en todo el Estado, dan una sensación de que todo va manga por hombro en la España de Zapatero, una situación de la que cree Eta que puede aprovecharse. Estas son las "insufribles y escandalosas" declaraciones de Mayor Oreja, que se cocinan vuelta y vuelta por manipuladores sin escrúpulos para servirlas a sus ávidas parroquias.

Los desconcertados portavoces del PP, nunca han escuchado lo que se imputa a Mayor Oreja y por eso no saben qué diablos tienen que decir al respecto.

O sea, que "l'auca" sigue su curso.
+0
-0
En nuestros días, cuando nos encontramos en sociedad y hay que hablar de algún tema que no merece discusión, ya no es necesario sacar el tópico de si hace buen tiempo o no. Hablar del notorio fascismo del Partido Popular es lo más natural, porque a estas alturas, ya no es notícia, sinó tema para amenizar tertulias en foros y charlas.
Santiago F., 16/06/2010 a les 22:38
La portavoz imperiosa e imperial nos confirma la falta de dignidad del Partido Popular, reafirmando su conformidad con los insultos y descalificaciones que el ayatoláh Mayor Oreja dirije a quiénes no comparten su sacrosanta España.
+0
-0
Extraparlamentaris.
Judas Priest, 16/06/2010 a les 21:01
En un pais normal i corrent, partits politics com PP i Ciutadans serien extraparlamentaris, ja que no es podria permetre que partits que fomenten el racisme i la xenofòbia (en aquest cas contra els catalans), es poguéssin presentar a les eleccions. Il.legalitzem-los.
+0
-0
ATERRORITZATS
Anònim, 16/06/2010 a les 20:49
perque sap que el que te es terror o pànic. Que està terroritzat, en lloc de tenir un punt de mira democràtic ho viu com una amputació. per tant els seus companys del partit, per compassió i conmisseració no el desacrediten, els hi fa pena.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: