Sandro, en companyia

| 09/06/2010 a les 13:19h
Arxivat a: Nació Confidencial, eleccions al barça, sandro rossell, barça

Sandro, en companyia

Aquesta notícia es va publicar originalment el 09/06/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.


Una foto curiosa... I autèntica. Es va fer a finals d'abril i aplega, d'esquerra a dreta, Josep Maria Xercavins, empresari immobiliari, Artur Mas, president de CiU, Enric Lacalle, president de Barcelona Meeting Point, José Antich, director de La Vanguardia, Josep Cuní, periodista de TV3, Antoni Brufau, president de Repsol YPF i Joan Maria Nin, director general de La Caixa.

Asseguts hi ha, també d'esquerra a dreta, Sandro Rosell, candidat a la presidència del FC Barcelona, Antoni Vila Casas, mecenes cultural, Arcadi Calzada, expresident de Caixa Girona, i Antoni Puig, empresari.

El motiu de la reunió, naturalment, era parlar del Barça.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

de qui és la manta?
Gemma A, 09/06/2010 a les 17:18
+4
-0
Què hi fa una manta o una tovallola sobre aquest puff del sofà cutre a matar? quin poc glamour, el Sandro i l'Artur. és una reunió sociovergent?
S'ha d'evitar que guanyi Rossell!
kidding, 09/06/2010 a les 23:57
+2
-0
I què coi havien de parlar tots aquests senyors sobre el Barça??? No veig que hi tenen a pelar aquestes persones sobre l'esdevenir del Barça, s'han de preservar els interessos del club, no els interessos d'aquests senyors! Sisplau, que no guanyi Rossell! Espero que els socis culers es treguin la vena dels ulls que els hi han colocat els mitjans i poders fàctics favorables a Rossell.
Sr Calzada
Anònim, 10/06/2010 a les 01:20
+3
-0
Que aixequin les catifes del Sr Calzada!!!
Per un Madrid TRIOMFANT !
jordi., 10/06/2010 a les 11:40
+5
-0
Per un Madrid TRIOMFANT ! VOTA ROSSELL. Aquest a Madrid és allò que n'anomenen "un buen chico". Li omplen les butxaques i el desprecien com el que és ... Però mentre guanya el Madrid i l'amo del Rossell, el Florentino. El Rossell a Madrid hi va a sotmetres i omplir-se les butxaques. Em recorda aquells usurers de que porta guants amb els dits lliures per poder comptar.
Poders fàctics
Carles C., 10/06/2010 a les 12:20
+4
-0
Fa uns dies al bloc del Jordi Badia www.jordibadia.wordpress.com, vaig llegir un post titulat "Qui tem Laporta?". Veient aquesta foto ho he entès tot. Repartint-nos el país, pobre país nostre...
Mantes zamoranes
Anònim, 10/06/2010 a les 12:59
+2
-0
No heu entés res...era una reunió d'aquestes, tipus tuperware, per comprarmantes zamoranes d 6.000 € la peça!!!
Onze inicial
Anònim, 10/06/2010 a les 13:47
+7
-0
Són onze,

l'equip del Barça de l'any vinent?


Poders fàctics
Benedito, 10/06/2010 a les 17:14
+5
-1
Els amos de Catalunya volen que guanyi el nen pijo d'en Rossell, jo votaré Benedito
Soci 78.945
Mariona, 10/06/2010 a les 17:15
+12
-0
Només falta Florentino
El futbol és així.
antiutbol, 05/08/2010 a les 08:53
+0
-0
Tenia curiositat per saber que deia la FCO sobre l’actualitat política, i com que no recordava l’adreça l’he buscat per google. Un dels enllaços resultants, Viquipèdia:


%C3%B3_Catalunya_Oberta
Simplement cuiros trobar-me tots aquests noms coneguts.
a cagar!
Anònim, 04/11/2010 a les 11:50
+2
-7
LAPORTA I ROSSELL:
BURGESOS DE MERDA!!
trobo que hi falta florentino
Anònim, 25/09/2011 a les 22:37
+2
-0
veient la foto NO HASE FALTA DESIR NADA MAS
Ecs...
Raquel, 26/08/2012 a les 13:07
+1
-0
...quin fàstic!