Redacció Vic | Actualitzat el 15/03/2010 a les 11:37h

Endesa no fa la feina

Redueix a desenes els abonats que encara no tenen llum per la nevada, una setmana després del temporal.

Diversos operaris reparen aquest divendres al matí una torre elèctrica situada a tocar de la carretera C-31 a Platja d'Aro

Lents, cars i desmanegats. Així treballen a Endesa. Les proves són evidents. Després de resoldre la darrera recaiguda en el subministrament elèctric que va deixar de nou sense llum aquest diumenge a la tarda a 100.000 persones de la Costa Brava, Endesa dóna aquest dilluns al matí per 'pràcticament normalitzat' el servei a les comarques gironines i redueix a 'desenes' els abonats que continuen sense tenir llum pels efectes del temporal de fa una setmana. Es tractaria d'habitatges aïllats, com masies disperses pel territori, on la companyia té encara 'dificultats d'accés' per a resoldre els danys a les infraestructures.

Fonts d'Endesa han explicat que a hores d'ara no poden preveure quan trigaran a solucionar aquestes darreres avaries i que es podria allargar encara uns dies.

A quarts de dues d'aquesta matinada, Endesa ha pogut restablir plenament el servei als municipis de la Costa Brava com Santa Cristina d'Aro, Sant Feliu de Guíxols, Platja d'Aro (Baix Empordà), Lloret de Mar o Tossa de Mar (Selva), entre d'altres, que es van quedar aquest diumenge a la tarda de nou sense llum en caure la línia d'alta tensió entre Tordera (Maresme) i Lloret de Mar (Selva). Solucionat aquest nou incident, la companyia continua destinant els seus recursos a les afectacions pel temporal en el subministrament elèctric al conjunt de les comarques gironines.

Pel que fa a aquestes afectacions, la companyia dóna aquest matí per 'pràcticament normalitzada' la situació afirmant que 'pràcticament la majoria' dels abonats de la zona ja tenen llum. Endesa assegura que una setmana després del temporal de neu, el nombre d'abonats afectats és de 'desenes', tractant-se bàsicament de masies aïllades i disperses per la demarcació de Girona, on els tècnics d'Endesa 'tenen encara certes dificultats per accedir-hi'.

La companyia assegura que ara per ara no està en condicions de poder preveure quan podrà solucionar aquestes avaries 'disperses' i que els treballs podrien donar-se per finalitzats al llarg del dia d'avui o necessitar encara un parell o tres de dies per solucionar-ho.

Navega per les etiquetes

nevada

COMENTARIS

+0
-0
tant sí com no
Anònim, 16/03/2010 a les 12:00
Tant si pagues com si no pagues et tallen la llum.
+0
-0
Que ....a on son?
Anònim, 15/03/2010 a les 23:01
No m'extranya gens aquest daltabaix de Fecsa-Endesa, sense maneniment, com volen que les seves línies funcionin, tard o d'hora havien de petar.

Ah!!! no fa tants anys, els de Fecsa no sabien quants Kms de línies de baixa tenien, de mitja .... així així, només les d'alta sabien quants kms i per on passaven.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: