Redacció Vic | Actualitzat el 03/02/2010 a les 19:35h

Detingut a Figueres amb 70 quilos d'haixix al cotxe

Fuig dels Mossos i salta per un pont.

Els Mossos d'Esquadra han enxampat un home amb 70 quilos d'haixix al cotxe. Aquest dimarts a la mitjanit agents que feien un control a la sortida quatre de l'AP-7 han vist que un cotxe frenava bruscament en adonar-se del dispositiu policial.

Davant aquesta actitud sospitosa, l'han fet aturar en el control. Al vehicle hi anava un sol ocupant i duia bosses de color negre. Quan els agents li han demanat que apartés el vehicle per escorcollar-lo, l'home ha accelerat i ha intent fugir. Uns cinquanta metres més lluny l'han pogut interceptar però ha baixat del vehicle i ha marxat corrent. Durant la fugida, el sospitós ha saltat per un pont d'uns set metres d'alçada però no ha patit ferides greus.

Quan els mossos han escorcollat el vehicle, han comprovat que dins les bosses hi havia uns embolcalls de color marró d'una substància vegetal premsada que seria haixix. Davant les evidències, l'han detingut.

Després de fer els comprovacions pertinents han constat que el que duia al cotxe són uns 70 quilos d'haixix. Els agents també han esbrinat que el vehicle que conduïa constava com a sostret a França, fet pel qual també el consideren responsable d'un delicte de robatori i furt d'ús de vehicle.

El detingut és Ouabid J. de 22 anys, nacionalitat francesa i veí de Montpellier. L'home, que que té antecedents, va passar a disposició del Jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Figueres.
 

Navega per les etiquetes

haixix figueres

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

educaweb.cat
Vés a: Furvus 2008: bellesa feréstega

Furvus 2008: bellesa feréstega

Vinyes Domènech és un dels cellers que mes han contribuït en l'èxit de prestigi i vendes dels últims anys dels vins de la DO Montsant



- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: