Vota
Resultat:
71 vots
Quico Sallés | Actualitzat el 27/11/2009 a les 20:04h

«Ni pel 23 F»

Agre crítica de la president de la Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya a l’editorial "Per la dignitat".

Darrer míssil des d’Espanya, amb tocs que freguen la comèdia, cap a l’editorial del conjunt dels diaris catalans demanant dignitat per Catalunya. Qui ha premut el gallet  ha estat la president de la Federació d'Associacions de Periodistes d'Espanya (FAPE), Magis Iglesia. Iglesia ha criticat aquest divendres l'editorial i ha assegurat que "ni en el 23-F ni en les tenses hores que van precedir a la mort de Miguel Ángel Blanco els mitjans espanyols van actuar així ".

En aquella ocasió, recorda Iglesias, que "els mitjans de comunicació espanyols han preferit preservar la seva personalitat". En qualsevol cas, ha assenyalat que "seria una iniciativa extraordinària i només justificable quan la vida d'una persona o la llibertat estiguessin en perill, el que no és el cas".

Ha qualificat la publicació de l’editorial com "insòlita" i ha advertit que l'editorial "vol convertir els mitjans de comunicació en agents de la política". "A la vista que aquest gest s’ha produït abans de conèixer la sentència del Tribunal Constitucional, sembla una evident intenció de fer un pols al tribunal, fer una demostració de força", ha reblat.

Navega per les etiquetes

sentència estatut

COMENTARIS

Prou per sempre
Anònim, 28/11/2009 a les 23:47

No va ser na Ibarruri qui va dir allò de : " val més morir de peu que viure de genolls"?

Doncs això ens ve al pél.
Si la alternativa que ens deixa Castella és seguir vivint de genolls..... posem-nos dempeus d'una puta vegada per sempre.
al de arriba
Anònimus, 29/11/2009 a les 10:29

Para tu conocimiento, esta frase la han pronunciado destacados demócratas como Emiliano Zapata, la "Pasionaria", José Martí, Benito Juárez y el inconmensurable bluff ideológico "Che" Guevara. Éste último dijo una cosa que seguramente también te encantará: "Ante la duda, mata; esto es una revolución.". Ya te veo encargando la pancarta.
para Anonimus
josep_7491, 30/11/2009 a les 16:33

Veo que el único que cita el verbo matar eres tu.
¿Tienes vocación de verdugo?
¿eres un verdugo, Josep?
Anònimus, 01/12/2009 a les 09:22

Facilón lo tuyo, Josep: "verdugo" sólo lo utilizas tú.
Matar, lo que se dice matar, lo dicen (en público) fanáticos independentistas como el ex conseller Bagó. Como sabes, el copyright de las acciones violentas contemporáneas contra el enemigo invasor lo tiene en Cataluña el independentismo.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Enquesta

Votaríeu Joan Laporta com a President de la Generalitat?
       Vots emesos: 414

Video

Més bombones i generadors Mentre la Cambra de Comerç de Girona quantificava en més de 100 MEUR les pèrdues de les empreses de la demarcació per la manca d'electricitat alguns productes es venien més que mai. Les botigues que van poder obrir van vendre tres vegades més de bombones de butà que en una setmana normal, les mateixes piles que venen en dos mesos, i molts van acabar les existències de llanternes, estufes i espelmes. Moltes famílies, però, van optar per a fer una inversió a llarg plaç i comprar-se un generador domèstic, per la qual cosa se'n van vendre sis vegades més que el que és habitual. Les gasolineres, però, van acabar servint fins i tot una mica menys de combustible que una altra setmana.

Aurea Dicta

"El meu ídol de ficció preferit és Déu"

Hommer Simpson

La muntanya màgica

                                                      
Història de la Corrupció.
 
 Carlos Alberto Brioschi
 Traducció d'Anna Casassas
Edicions La Campana, 2009
PVP 18,00€, 264 pàgs.
ISBN 978-84-96735-39-2

Rabiosa actualitat. Edicions La Campana té gust a triar. Isabel Martí, editora audaç i amb ull pels bons llibres ens torna a regalar un llibre de "rabiosa actualitat", com l'ha qualificat l'àcrata Francesc Sany.
"Història de la corrupció" és un títol fred però ple de debilitats humanes i divines.
Carlos Alberto Brioschi examina les «proeses corruptives» d'emperadors, governants, polítics, funcionaris públics, estafadors financers, i també de gent menys important. Analitza l'estranya passivitat social, que normailitza els suborns i els abusos .Aquesta història potser és breu, però brutalment interessant i intensa. I Brioschi la narra d'una manera precisa i brillant. Una frase marca el camí: «Tenia la consciència neta. No l'havia fet servir mai.» Aquest sarcasme d'Stanislaw J. Leg és la millor entrada a un llibre que, segons la crítica, és indispensable llegir per descobrir la dimensió universal de la corrupció. Des de Babilònia fins als cracs financers d'avui. (ND/Q.S.)


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: