COMENTARIS

+
7

-
15
Planell és mentidaAnònim, 08/09/2011 a les 13:06
L'anterior govern penjava banderes a la façana de l'Ajuntament, però abans aquest tema s'havia discutit i aprovat pel Ple, màxim òrgan de desició, que representa a tots els santjoanencs i santjoanenques. En canvi, ara un equip de govern en minoria, es passa el Ple pel forro!!! per tant, a la sobirania popular!!!

+
15

-
3
Que esperinCatalanet, 08/09/2011 a les 13:16
Doncs que tinguin paciència. El 12 d'octubre és la seva festivitat i podran celebrar el que vulguin.

+
14

-
4
Al primer anònimAnònim, 08/09/2011 a les 13:31
Mentiders, els del PSC que diuen que enguany es col·labora i ells no ho havien fet i resulta que la colaboració de l'ajuntament es la mateixa que quan ells eren al govern

+
20

-
6
Com es canvia !Anònim, 08/09/2011 a les 13:40
Aquest noiet de la foto FRANCESC COLILLES, fa un cert temps era un Independentista desenvolupant la feina a ERC. Ara i desprès de ser acomiadat per un ERO de la fàbrica on treballava, s'ha tornat "socialista" o potser apostava al cavall guanyador per a tenir un sou d'alcalde?
Com es canvia la ideològia...per un càrrec!

+
9

-
11
San Juan de VilatorradaAnònim, 08/09/2011 a les 14:06
Els espanyols ja tindran un motiu per sortir el dia 12 d'octubre

+
10

-
6
Que hi posin l'estanquera torerai PP, C's i pscOE hi seran a primera fila, 08/09/2011 a les 14:35
Si pengen l'estanquera torera segur que no hi faltaran.

+
6

-
7
Que pactinRamon P, 08/09/2011 a les 15:20
Doncs si estan tant d'acord en parar els peus a CiU i ERC que pactin entre IC-V, PSC, PP i PxC, a no que el Colilles i el Marcos encara no han paït no ser alcaldes.
Quina llastima, tant bé que havien fet els seus respectius tots aquests anys, deixant de banda els altres partits i fent i desfent a la seva bola.

+
5

-
3
CAP mentidaAnònim, 08/09/2011 a les 15:39
Al primer anonim m'agradari que em digues en quin Ple es va discutir o informar de penjar la bandera de l'arc Iris, o qualsevol de les moltes pancartas que varen penjar els del PSOE juntament amb les d'Icv?
Les actes están penjades al web de l'ajuntament. Ja dirás!
Jo n'he estat revisant unes quantes per comprobar si aquest Sr. diu mentides (no m"agrada que m"enganyin), i no ho he sabut veure.

+
3

-
4
Ai! Colilles...RRR, 08/09/2011 a les 16:15
Pots parlar tu, que els teus "companys" de partit amb carrec feien i desfeien activitats il·legals (o al·legals) sense coneixement de la resta del consistori.
Bé, sense el coneixement de l'Ezequiel (que t'havia de fer de mentor) era fàcil, dubto que s'assabentés d'alguna cosa de les que passava al poble. Però que no estigues al corrent ningú és una mica estrany.

+
8

-
3
DemagògiaAnònim 2, 08/09/2011 a les 16:26
Durant 24 anys l'11 de Setembre es va organitzar segons convenia a l'equip de govern (PSC, PSC-ICV) ,quin consens hi havia ? Amb la majoria absoluta sempre es guanya ? quins plens ? quines votacions ? quina poca memòria!!. El que haurien de fer molts, primer de tot, és estudiar per conèixer la història de Catalunya. La segona és formar-se per tenir un lloc de treball en una empresa privada i no intentar viure de la política (tipus Consell Comarcal,diputació, etc.). Oi que no han demanat que els hi baixin un 20 % del sous que reben........ menys demagògia i més rigor !!!!
Depèn de quí sigui l'alcalde que guanyi el menys possible, oi ? Quina vergonya per Sant Joan, la 2a població del Bages !!!

+
10

-
9
Espanyolistes del PSOE, a prendre pel sacSolidari, 08/09/2011 a les 16:50
N'estic ben tip dels atacs que els espanyolistes del PSOE fan contínuament al país, a la llengua, a la cultura i a la història. Això de criticar un acte d'afirmació nacional com el que ha fet l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada demostra com aquesta gent només està al servei d'Espanya i se'ls hi enrefot Catalunya.
PSC = PSOE = PP

+
11

-
7
DIADA DE CATALUNYAJosep Lluís Javaloyes, 08/09/2011 a les 16:55
Penso que com a regidor del Partit Popular a Sant Joan de Vilatorrada, tinc el dret de assistir als actes de la Diada de Catalunya, del poble, per que es la nostre festa, la de tots el catalans.
En la Comissió de Festes del 11 de Setembre, en representació de tots els grup politics al Ajuntament, i representants de la societat civil, del nostre poble, vem consensuar i acordar els actes que es tindrien que portar a terme, per la festa de la diada.
Sembla però que es van ometí algunes coses, que no es van dir, com l’utilització de la façana del Ajuntament per penjar-hi una senyera independentista, il•legal i no constitucional. Es cert que d’altres vegades s’han penjat altres banderes, però a segut de forma consensuada. No cal recordar que l’equip de Govern CiU+ERC , no estan en majoria a l’Ajuntament.
Per altre banda, la bandera estelada, nomes representant una minoria, tot i que legítima, de els ciutadans del poble. La majoria ens sentim representats per la senyera amb les quatre barres, i mes sen festa de la Diada de Catalunya.
Sembla però que nomes es vol aprofitar els recursos que ens depara l’administració, i fer reclam ideològic, buscant la confrontació i la crispació ( de totes, totes innecessària ) de la ciutadania del poble de Sant Joan, deslluint una festa que hauria de ser de portes obretes i plural, refractin tal com es la nostre societat catalana, celebrant la Festa em un conjunt d’actes multitudinaris per contribuí a fer d’aquesta diada una jornada cívica i de participació.
Avui mes que mai, em de celebrar aquesta festa sense utilitzar-la ideològicament de manera sectària. Es una festa de tots el catalans sense exclusions. I em de ser capaços de mirar al futur i apostar per les coses que es uneixen a tots els catalans, apostant per una dinàmica de realitats en una Catalunya plural i moderna.

+
6

-
3
Banderes?Ex-regidor, 08/09/2011 a les 17:15
Que jo recordi, mai s'havia discutit en un ple o en una comissió, si es plantaria una bandera o altra a la façana de l'ajuntament; te la trobaves penjada i punt! (tal com ja el comentari "Demagògia". A més, trobo un pèl agosarat que el sr. Javaloyes ho afirmi, ja que ells no hi eren, a l'ajuntament; i per tant, no saben què s'hi discutia i què no.

+
8

-
4
missatge a "Demagògia"Anònim, 08/09/2011 a les 17:16
Estic repasant el programa electoral de CiU a Sant Joan i la primera proposta es.........REDUCCIÓ DEL SOU EN UN 20% !!!!! Cosa, que com era d'esperar, NO HAN FET. El que si han fet ha estat no renovar contractes i pujar impostos!!! Que no prometin alló que saben que no compliran!! Cada dia estic mès farta dels polítics....Tots sou iguals!!!

+
3

-
8
Ups!Ramon P, 08/09/2011 a les 17:53
"DIADA DE CATALUNYA
Josep Lluís Javaloyes, 08/09/2011 a les 16:55"
Tens raó, és la nostra festa, la de tots els catalans, com ja vas dir en la campanya, primer els de casa (coincidint amb PxC), ara, podries explicar-me qui són els de casa, els que surten amb l'estanquera i l'ocellot i afins (que són bàsicament els teus votants)? Per cert, intenta passar el corrector de textos, o li fas competència a l'Espe?

+
3

-
6
Per desgraciaRamon P, 08/09/2011 a les 17:57
"missatge a "Demagògia"
Anònim, 08/09/2011 a les 17:16"
Tens raó, no han baixat els sous que reben de l'ajuntament, només han reduït el sou total que reben de totes les feines, l'anterior govern cobrava de l'ajuntament, consell comarcal, diputació i si sumem tot els sous eren d'escàndol, desgraciadament (per ells), ara ja no són enlloc.

+
3

-
11
Aquests del PP no saben escriureEx-ERC, 08/09/2011 a les 18:02
Després de llegir el comentari del senyor Javaloyes, quedo astorat de la quantitat de faltes comeses. Apreneu a escriure, home!

+
7

-
3
Catalana i de Sant Joan Catalana i de Sant Joan, 08/09/2011 a les 18:27
Jo soc catalana, de pares catalans, i no m'agrada veure l'estelada a l'ajuntament. M'agrada veure la senyera catalana.Dieu que el PSC es espanyolista perque no vol l'estelada, llavors als de CIU i ERC que no van penjar la senyera de L'orgull gay al juny, com els hem d'anomenar?

+
3

-
6
No voto ERC, però bé!Una catalana indignada, 08/09/2011 a les 19:42
Un dia com l'11 de setembre i després de la sentència del TSJ sobre l'ús del castellà a les escoles semblen prou motius com per penjar l'ESTELADA, que no està hissada. Ho veig com una reivindicació puntual. Mai he votat ERC, ni crec que ho faci mai, però si sóc una catalana convençuda que hem de ser una NACIÓ. Prou que ens aixafin més, mantinguem les arrels!!!! VISCA CATALUNYA!

+
2

-
8
cap problemaAnònim, 08/09/2011 a les 20:22
Però on veieu tants problemes? Que no hi vagin, no els trobaré pas a faltar.

+
1

-
9
El català JavaloyesMaria, 08/09/2011 a les 23:39
Un representant públic que es diu català no pot mostrar aquesta falta de respecte per la nostra llengua (ai no! que aquest és dels que no volen que els nostres fills siguin escolaritzats en català!). Tampoc deu saber d'història, doncs l'Onze de setembre és una diada commemorativa i reivindicativa, no tenim res a celebrar (ups! nova errada, que ell si que deu celebrar la victòria de l'exercit borbònic!!!) Si us plau santjoanencs rebeu-lo tal com cal i que no li quedin ganes de tornar-hi a participar.

+
2

-
5
A l'ombraAnònim, 09/09/2011 a les 10:56
Després de llegir alguns comentaris em queda la tranquilitat de saber que mentre l'equip de socilistes estigui format per aquestes persones els hi surtiran cabells blancs i encara estaran a l'oposició.
Salut!!

+
6

-
1
Joan Vila TorradaAnònim, 09/09/2011 a les 11:02
Tens raó Ramon P. En l'anterior ajuntament hi havia una regidora d' ER, que seguramnet bé coneixes, que treballava com a no se qué al Govern de la Generalitat, amb un sou ben sucós. A més, una ex-regidora de CiU ha estat nomenada i li han fet un càrrec a la seva mida, de nova creació, al Departament d'Ensenyament, que moltes mestres com jo hem de patir!

+
12

-
1
Només sabeu fer això per Catalunya?Anònim, 09/09/2011 a les 12:00
Quina pena veure com critiquen a una persona que sense haver-lo estudiat, s'esforça a escriure el català. Així és com preteneu que entenguin el sentiment catalanista? Quina ignorància!!! Sí, sí, podeu tenir molts estudis, però com a persones us puc dir que sou ignorants: no coneixeu el respecte als altres, ni l'esforç que puguin fer per integrar-se a aquesta "nació" que tant reclameu. Ignorants com a persones perquè no sabeu distinguir entre un acte (o bandera) que intenta normalitzar un col·lectiu discriminat i m'atreviria a dir que en certa manera perseguit (com és el gay) i un acte (o bandera) exclusiu, que només representa a uns quants (relativament poquets) dels habitants d'aquesta terra a la que voleu nacionalitzar. L'Estelada no és la bandera de tots els catalans per tant estem excloient als que no s'hi senten representats. Sóc catalana i la meva bandera és la Senyera, no l'Estelada.
Per cert: als que diuen que aquest noi de la foto buscava la manera de cobrar fent d'alcalde, us faig saber, per si no ho sabeu (que suposo que sí) que el cap de llista d'ERC també està a l'atur des de que el van acomiadar de l'empresa d'esquís d'Artés.

+
0

-
2
Veus .... Ramon P, 09/09/2011 a les 14:41
"Només sabeu fer això per Catalunya?
Anònim, 09/09/2011 a les 12:00"
Lloable l'intent d'escriure en català, no és tant lloable no fer servir les eines al teu abast; particularment jo passo el corrector de textos tant en català com en castellà, en anglès o en francès, llengües que intento parlar i donades les meves limitacions (mai he estat especialment dotat pels idiomes) no ho faig correctament.
Gracies, de totes maneres, per informar que el candidat d'ERC també estava a l'atur (no ho sabia). Però les noticies que en tenia era que l'amic Colilles milita a PSC a partir de quedar-se a l'atur, mentre que el que tu dius feia temps que era a ERC.

+
1

-
2
assesorsAnònim, 09/09/2011 a les 15:11
Qui a dit que bo estan en lloc,doncs no el V.Marcos lan fet assessor de un diputat de la Diputació, de la qual n'hi ell mateix sap de que a d'assessorar.
No cal que us emprenyen-ho per un tros de roba.més valdria que fessiu servir les energies per denunciar tanta mediocritat,sectarisme,que tots els polítics és mouen per la seva cartera, sempre hi poden haber excepcions,però no en el cas dels de Sant Joan.Que és un poble molt petit, de molt poques possibilitats enonòmiques i laborals i on poder fer-se un lloc pràcticament és per mtjà de la política, i sino que li diguin al Colilles, qui parlaria d'ell, encara que sigui per ximpleries.

+
3

-
1
Demasiadas tonterías....Anònim, 09/09/2011 a les 18:09
"Veus..."
Lástima que en vez de tanta guerra de banderas y tantas tonterías no os dediquéis a defender al pueblo y a solucionar el tema de la sexta hora y los recortes en sanidad. ¿Os pensáis que mientras nos entretenéis con la estelada, la gente no se acuerda de que nos estáis quitando los derechos que tanto ha costado conseguir?
En los tiempos de Franco nos entretenían con el futbol para no ver los problemas reales, ahora lo hacéis con las nacionalidades.
Ya que prometíais "anar per feina", ahora que tenéis el sueldo fijo, empezad a trabajar para el pueblo como hacen mucha gente que trabajan voluntariamente haciendo cosas para el pueblo sin ánimo de lucro.

+
7

-
0
Problemes realsSantjoanenc, 09/09/2011 a les 20:06
Bé ja veig que als polítics de Sant Joan i sobretot a l'equip de govern de la festa de tots els catalans, la diada, en vol fer la notícia de la setmana, penso que això és una manera de distreure el personal i que la gent comenti la penjada de l'estelada a l'Ajuntament i no és comenti l'increment de taxes a l'escola de música, d'adults o bé la llar d'infants, la manca de llum al carrer o bé la deixadesa en alguns parcs i carrers.Això és el que hem de cuidar l'estat de benestar de tots els catalans i Santjoanencs en aquests moments difícils i no gastar temps i esforços en penjar estelades a l'Ajuntament, els catalans portem la senyera al cor i la mostrem i penjem a casa nostra si cal, però en un edifici públic posar una estelada pot portar més coses dolentes que bones i això o pagarem tots no el qui l'ha penjat sinó tot el poble.
Visca Catalunya

+
5

-
0
la senyera me representa ciutadà del món, 10/09/2011 a les 11:34
Algù es pensa que no es posible ser català, estimar la cultura, tradició i costums i no voler la independencia.
Si no vols la independencia es espanyolista.
Jo soc català, i no vull mes politics que els inprescindibles.
Abans teniem 1 rei i ara tenim 18 amb les seves respectives corts, assesors, xofers, vehicles renting, palauets, despeses de protocol i funcionari-amics-familiars-afins, entre altres despeses que esl resultats evidencien que son inutils.
A la actualitat, les lleis, la economia, la ensenyança... tendeix a globalitzarse. Encapficarse en dividir-se es anar en contra del sentit comú.
Soc català i no vull la independencia, i em sento representat per la senyera sense estels cubans.

+
2

-
0
el de sempreAnònim, 11/09/2011 a les 15:45
La veritat això cansa. Mundial, europeu, nacional, comarcal.... Que es digui a veu alta: TOTHOM MIRA EXCLUSIVAMENT ELS SEUS INTERESSOS I BENESTAR, i la resta ja s'ho faran.....
Estem cansant la gent. Els joves passen de la politica, (excepte si poden sucar), el %absentisme en les eleccions es vergonyós. Problema hi ha si no es creu amb els politics per trobar solucions, bé mentrestant estem entretingus amb l'estelada, el orgull gai, el nacionalistes, el Mourinho i la Esteban, Quin futur ens espera.............