Joan Guirado/Xavier Pi | Actualitzat el 30/06/2009 a les 00:00h

Adéu tele!

Ahir, l'estat va anunciar que Besalú i Sales de Llierca també faran el canvi en la primera fase.



A partir d'avui dimarts, diferents zones de la Garrotxa només podran continuar veient la televisió a través de la TDT, vol dir, o amb un televisor adaptat o amb un aparell descodificador. A diferència del que s'havia anunciat en un principi, Besalú i Sales de Llierca també estaran presents en la primera fase d'apagada de la televisió analògica.

Fa uns dies, el director general de Xarxes i Infraestructures del departament de Governació, Josep Maria Ferre, va detallar que l'apagada s'aniria fent 'paulatinament, des del 30 fins al 15 de juliol'. Aquesta decisió, segons el director general 'batallada amb el ministeri', respon a no deixar cap zona fosca en aquests territoris. En aquest sentit, Josep Maria Ferre va reiterar que 'no s'apagarà cap repetidor que abans no rebi el senyal digital'. En el cas que, això es comprovi un cop feta l'apagada, el màxim responsable del desplegament de la TDT va explicar que 'es buscarien altres fórmules, com el satèl·lit, per fer arribar el senyal de la televisió' sense descartar la 'possible encesa temporal d'algun dels repetidors apagats'.

(Al muntatge fotogràfic, dos frames d'ahir a la nit a TV3. El superior en analògic i el de sota en digital).

Navega per les etiquetes

adéuteleTDT

Referències a Internet

adéutele

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Olot
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
dimecres
7°C  21°C
Edicions locals
Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: