He intentat, infroctuosament d'escriure o participar en 2 o 3 llistats de temes...No m'és possible i no sé com recuperar el que he escrit.No sé perque s'em rebutja, si mai he faltat a ningú sempre m'he disculpat.En resum crec que la Direcció d'Erc no és la que cal a l'independentisme i que CiU més val que pacti amb el psoe que amb el pp...Per tant com abans arribi la psoevergencia, abans arribarà l'independentisme d'Erc liderant l'oposició i presentant-se com alternativa de Govern, que és el que cal al pais.Apa,CescPS: Demano a la direcció del Nació que em permeti d'editar el que he escrit avui anb anterioritat a aquesta incersió.
Re: independentisme
02/02/2007 - 21:12:08
Nom: Antoni
No acostumen a borrar res, i menys censura previa. Vols dir que no et deixes les lletres aquelles antirobots abans de premer publicar?
05/02/2007 - 16:48:29
Nom: almon
l'independentisme d'erc existia el 1992 fins fa poc. Amb el discurs de l'independentisme com a prioritat van aconseguir arribar a tenir molts dels votants actuals fins en aquest moment en què han declarat que ja no es tracta d'un tema prioritari.Potser haurem de començar a conèixer projectes nous com el del Partit Republicà Català on la prioritat política és la creació d'un nou estat dins d'Europa: Catalunya.Si volem és possible.
05/02/2007 - 20:57:58
Nom: jaume de vic
ERC ha renunciat descaradament a l'independentisme.A les properes haurem de votar al Parti republicà català...és el nou projecte independentista que s'està articulant a tot el país.Veieu la seva pàginA WEB www.independentistes.cat
- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència