TEMA: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 29/11/2009 - 11:34:48 | |
| Nom: atlasac
Totes les lamentacions que vulgau....però els vau VOTAR i encara tornareu a donar-los les gràcies tornant´ho a FER OI QUE SI?
| |
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 29/11/2009 - 13:50:03 | |
| Nom: XxX
CIU va sortir guanyador, pèro el trio calavera es van unir ells solets.
| |
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 29/11/2009 - 13:51:59 | |
| Nom: Montse
Aquesta vegada el TRIPARTIR no guanyará.
| |
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 30/11/2009 - 13:09:03 | |
| Nom: Carmeta
LA VANGUARDIA.ES
Cartas de los lectores
L'impost corb
Publicada 30/11/2009
M. CARME ALONSO
Olesa de Montserrat
L'abusiu impost de successions està actuant com un veritable corb contra les persones que tenen la desgràcia de perdre un ésser estimat, deixant-nos sense una part del nostre patrimoni aconseguit durant anys de lluites, sacrificis i molt d'esforç.
Els recaptadors no tenen miraments de cap mena, ni els importa que puguin ser persones joves, que, per descomptat, no tenen diners per pagar-lo i han de malvendre l'herència. Això no és un impost, és un robatori descarat i jo, almenys, em sento sola i indefensa contra ells, ja que tenen la paella pel mànec i si fas un recurs te'l deneguen sistemàticament. En el meu cas, i no sé si algú més s'hi ha trobat, fa un any vaig pagar aquest impost, i ara rebo una nova notificació que l'han tornat a revisar i em demanen que torni a pagar encara més diners.
Crec que els catalans hem de dir prou a aquest afany desmesurat de recaptació i demostrar que no ens falta coratge per tal de posar fi a aquesta greu injustícia.
http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20091130/53834046272.html
| |
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 30/11/2009 - 22:44:10 | |
| Nom: un
carmeta: jo si fos dels teus pares estaria preocupat. No deuen estar molt bé de salut, oi?
| |
| Re: EL EXPOLIADOR ESTÁ EN CASA | 01/12/2009 - 10:54:26 | |
| Nom: carmeta
ELS MEUS PARES SON MORTS, LLUITO PELS MEUS FILLS.
| |
|
|