Fòrum

TEMA: Com valores el sí d'ERC al finançament?

Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?13/07/2009 - 19:28:58
Nom: esquisit

Per anònim.

Anem a veure. Parlem xifres, vols?
Els acords firmats pels "nacionalistes" (de què) de CiU i el PP, comprenien pel quinqueni 2002/2007 la xifra de 2125 milions d'euros.
Els acords que s'acaben de signar pel trieni 2009/2012 s'eleven a la xifra de 11350 milions d'euros.
Més clar l'aigua
Cordialment.

Respondre  
Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?13/07/2009 - 22:27:10
Nom: Anònim.

Per tu esquisit,

I tu, et pots creure aquestes xifres que comentes?, jo sincerament, doncs no, no ens diuen la veritat, només ens diuen el que ells (els polítics), volen que nosaltres sapiguem, ens tenen contens, però alhora enganyats.

Respondre  
Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?14/07/2009 - 08:21:01

Personalment valoro molt positivament la posició d'ERC. A vegades cal escollir entre el seny i la rauxa.
Penso que el seny aconsellava donar suport al nou Estatut, des del qual s'han obert les actuals negocicions sobre financement amb el Govern de l'Estat.
El no, d'ERC a l'Estatut, al meu entendre, fou un error de rauxa. Per fer valdre la seva posició, hauria estat molt millor que haguessin cridat a votar en blanc. D'aquesta manera els seus vots no s'haurien barrejat amn els del PP i altres "perles"
en cordialment.

Respondre  
Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?14/07/2009 - 08:41:13

Per anònim.

Si no ens basem en coses reals, com són les xifres que figuren en tots els balanços, d'on treus les informacions per opinar?
Potser, per obra de l'Esperit Sant, t'arriben altres informacions que els simples mortals no ceneixem?
Cordialment

Respondre  
Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?14/07/2009 - 18:22:45
Nom: yo misma

CON EL ESTATU CATALAN se marchan todas las empresas de catalunya, si no al tiempo, a nosotros nos coseran a impuestos, pero a los empresarios pequeños los pulen.
Cuando no haya nada que hacer aqui la gente seria a buscarse la vida a otro sitio, y podreis seguir diciendo , que vengan los emigrantes, ( QUE TENEMOS PISOS VACIOS A TUTIPLEN, LOCALES, VEHICULOS, ETC...) AL EMIGRANTE como dice por ahi la gente cobra menos eso es mentira.
cobran mas que yo.

Respondre  
Tots els excessos son dolents14/07/2009 - 19:34:39
Nom: hiperrealista

I si no tenim sobirania una sobredosi d'immigració és fatal. Primer que els altres facin com nosaltres i es posin a la nostra alçada, segon que quan poguem disposar de les claus de casa nostra podrem convidar qui volguem (a diferència d' ara), i tercer, que no se'ns indigesti el café convertit en un tros de sucre sense desfer (la immigració), -quan no es pot disoldre ja res, malament....
A banda que cal canviar el model productiu i que aquí ja sobra gent (nosaltres no podemn arreglar toita la fam del món, és absurd)...

Respondre  
Re: Com valores el sí d'ERC al finançament?14/07/2009 - 21:55:41
Nom: Anònim.

Per a tu esquisit

Com et vaig dir, les xifres ballen cap amunt i cap a avall, estic mirant la premsa, i uns diuen una cosa i els altres una altra, a qui em de creure?, jo com et vaig dir, dels polítics no me’n crec a cap, com sóc un incrèdul, doncs fins que no estigui al sac i molt ben lligat no dic blat, segur que ja en parlarem, perquè la cosa pinta bastos, sincerament els catalans ho hem tingut, ho tenim i ho tindrem molt cru, no crec pas que mai podem cantar victòria. Com diuen per aquí dalt, ens cosiran amb impostos, fins i tot per anar al vàter ens faran pagar els mateixos polítics catalans, i sinó al temps

Respondre  

Anar a la pàgina

1  2  

- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: