Redacció | Actualitzat el 21/02/2012 a les 17:00h

Ripoll tornarà a tenir càmera d'«El Temps» de TV3 l'1 de març

L'Ajuntament ja ha muntat la infraestructura

La càmera de TV3 s'instal·larà al Museu Etnogràfic. Foto: Adrià Costa

El Temps de TV3 tornarà a tenir una finestra de Ripoll tal com va avançar aquest diari. Si no hi ha un daltabaix, la càmera començarà a funcionar el proper 1 de març, segons ha confirmat l'alcalde Jordi Munell. Fa pocs dies l'Ajuntament ja va habilitar al Museu Etnogràfic la infraestructura i només manca que la televisió instal·li la càmera.

La finestra a la televisió pública catalana va funcionar des del 2005 fins a finals de 2010. Aleshores, un conflicte amb el veí de la finca on hi havia la càmera va fer que es tapés. Posteriorment, l'equip de govern encapçalat per Teresa Jordà va decidir rescindir el contracte per estalviar-se els 12.000 euros de cost anual. Ja aleshores el grup de CiU va posar en dubte que s'eliminés aquesta partida i en canvi se'n mantinguessin altres com la destinada a les festes populars.

Està previst que la imatge puguiquanon la càmera estava situava a la plaça de l'Ajuntament, ara s'ha situat al Museu Etnogràfic. A banda d'oferir una panoràmica diferent, en situar-se en un equipament municipal, segur que no es repetiran els problemes amb cap particular.

COMENTARIS

+6
-10
crisis
Anònim, 22/02/2012 a les 18:11
ÉS DE VERGONYA GASTAR DEL PRESSOPOST AQUESTS CALES I REDUIR ELS SOUS,PERSONAL ETC.....
CAL TENIR IMAGINACIÓ PER GESTIONAR ELS NOSTRES CALES.
+5
-10
Càmera del temps
Ciutadà S, 22/02/2012 a les 19:21
Algú em pot dir de que cony serveix aquesta ditxosa càmara. Val la pena gastar-se 12000 euros a l´any per veure el monestir que el veiem cada dia. Cal montar una infraestructura per una tonteria com aquesta?. No sé. em sembla que pixem fora de test.
+12
-6
Jordi
Anònim, 22/02/2012 a les 19:43
Ja era hora que tornés a sortir Ripoll per TV3 !!
+5
-1
Camera del Temps
Anònim, 23/02/2012 a les 23:49
Potser si que es una miqueta car pagar els 12000 euros pero si penseu en la gent de Ripoll que viu fora es molt bonic veure el Monestir, a mes es una bona forma de promocionar el turisme que tal com estan les coses amb la 2crisis crec que no va gens malament a tot el poble gracies.
+3
-1
car...?
jomateix, 26/02/2012 a les 13:51
Vosaltres us heu plantejat quant costaria pagar espais publicitaris de promoció turística de Ripoll equivalents en temps i en índex d'audiència a TV3? Aquesta càmera és una ganga i una molt bona oportunitat per consolidar-nos com a atractiu turístic!
+5
-1
pel Jomateix
Anònim, 26/02/2012 a les 15:03
Deus tenir negoci d'hostaleria que ho trobis una ganga. De fet, sortir 10 segons un cop o 2 a la setmana, que ho comparis amb espais publicitaris......vaja, jo veig al fer el temps que surt sovint el collet dels Feixos i ni tant sols sé on es troba..
+1
-1
La ditxosa càmara
Ciutadà S, 28/02/2012 a les 14:33
No nego pas que la càmara de TV3 mostri una postal de Ripoll uns quans segons a la setmana. Peró quin profit fà als ciutadans de la comarca que no som hostalers ni vivim del turisme que som la majoria?
+1
-0
Jo
Anònim, 01/03/2012 a les 18:34
No sé perquè, però el turisme ja ens el promocionen els de TVC gratis. Si sortim quasi cada setmana. Si no és el Divendres, es a Espai Terra, sinó a Caçadors de Bolets....

El Ripollès és collonut. El que hem de fer, és creure-ho els de casa.

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Predicció Ripoll
dilluns
10°C  20°C
dilluns
9°C  23°C
dimarts
8°C  19°C
Especial fotografies
L''última hora d'ElRipollès.info
L'actualitat al #Ripollès, al minut


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: