TEMA: Ai!
| Nom: Fundació Guifré
Els que hem tingut la dissort d’haver de refiar-nos de la residència geriàtrica de Ripoll per compaginar els nostres quefers diaris, amb el dia dia dels nostres ascendents que ja no es podien valer per ells mateixos, som conscients de que les coses no funcionaven bé. Calia un canvi. Un cop de timó. Però em temo que això de la fundació Guifré (sobre tot després de veure’n la composició) serà més del mateix.
| |
| Re: Ai! | 04/01/2009 - 12:00:48 | |
| Nom: Anònim
Què vols dir?
| |
| Re: Ai! | 09/01/2009 - 15:33:58 | |
| Nom: anonim
jo penso el mateix, val més anar per feina i evidentment que sigui ben feta
| |
| Un malalt | 24/02/2009 - 19:54:55 | |
| Nom: Estimo el meu poble
El riu Ter està malalt!. Us convido a fer un passeig per el gorg dels estudiants, can Volant passeig dels aurons, presteu atenció a la confluència amb el torrent que baixa de la serra del boix, quin contrast!, l’aigua que baixa pel Ter és verdosa, un verd radioactiu diria jo. Els còdols de tot el trajecte són tan blancs com els de la plaça gran, ves que no s’hagin inspirat allà! Per sobre l’aigua hi corre una escuma blanca que em recorda la que baixava pel Freser els anys 70. Sospito que algú no està complint amb les normes del medi ambient. Srs del grup de defensa del Ter han posat fil a l’agulla?. A l’alcaldessa no cal que li demaneu res, ella és de lletres!
| |
| La passa | 11/03/2009 - 22:30:58 | |
| Nom: Bones notícies
Sembla ser que la malaltia del Ter no era massa greu. Vistos els símptomes i l’evolució de l’enfermetat podem pensar que només tenia “ la passa”, ha estat gairebé un mes de vòmits i descomposició (cagarrines !!!), però aquest passat cap de setmana feia molt més bona cara. Suposo que els responsables de l’empresa contaminant han corregit els paràmetres, esperem que no estiguin acumulant tota la porqueria per quan abaixem la guàrdia. Us passo un link perquè els que no heu pogut veure en directe els fets dels que us parlo, us en feu una idea. http://www.iimmgg.com/image/9d4f8478e3fca5868af83d78ae304454
| |
| Foscor al passeig de la llum | 14/04/2009 - 23:03:37 | |
| Nom: No anem bé!
Fa més d’un mes que el passeig de la llum està a les fosques, desconec si el motiu torna a ser un acte vandàlic, en qualsevol cas però per tenir els llums apagats no calia fer la despesa que es va fer en tecnologia de baix consum. Estic d’acord en que es va fer amb diner públic, però això només vol dir que eren els meus quartos i els de tots vosaltres. No ho sé a vosaltres, però a mi em fa una mica de ràbia que malgastin els meus diners!.
Fins avui no he sentit a ningú que protestés per aquest motiu, suposo que deu ser perquè de petits ja ens van acostumar a desfilar a la professor del ciri apagat
| |
| Ter, ah! de contes | 17/06/2009 - 23:05:05 | |
| Nom: No m’ha relaxat!
Després d’un dur dia de treball, sóc dels pocs afortunats que conservo la meva feina!, em venia de gust fer un passeig per mirar de posar a zero el meu comptador d’emprenyades. He tingut la temptació de visitar el Gorg de Can Volant, crassa decisió!, feia mesos que no hi anava i he pogut constatar que torna a estar ple d’escuma. Recordo com si fos ahir, que el jovent ens hi banyàvem. Llavors el que era agosarat es tirava a l’aigua des de el cim de la pedra que hi ha al costat del canal. Ara agosarat és qui s’atreveix a posar un peu a l’aigua. Les coses canvien, però no sempre a millor!!!
| |
| Re: Ai! | 18/08/2009 - 16:12:47 | |
| Nom: A Teresa
Hi ha gent de lletres, que hores d'ara està nerviosa per una paraula: "Reagrupament". I és que en funció de l'acollida que tingui aquesta opció, en pot dependre la seva poltrona. VR! (visca reagrupament!)
| |
| Ripoll és diferent! | 19/08/2009 - 21:56:32 | |
| Nom: Ai carall!
Per acabar d’una vegada per totes amb les conductes incíviques, l’ajuntament de Ripoll s’està plantejant prohibir les figures del caganer , enguany no es podrien exposar als aparadors ni als pessebre públics. A més es valorarà la viabilitat de sancionar amb multes de fins a 700 euros expressions del tipus “ ves a pijar al riu!”, “ves a cagar a la via!” o directament “ves a la merda!”.
| |
| Nous temps | 14/09/2009 - 23:31:36 | |
| Nom: Què es cou?
Es busquen prohoms del Ripollès interessats en modificar el curs de l’història, el perfil requerit és bàsicament l’independentista, poden ser republicans desenganyats, convergents cremats ò sociates arrepentits, abstenir-se peperos. Es valorarà tenir carnet de soci del Barça, i segons com vagin les coses això pot acabar essent condició sinecuanum. Interessats contactar amb Dr. Carretero.
| |
|
|