Ús de cookies
delCamp.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Els pares del nen ferit a Tarragona denunciaran els Mossos d’Esquadra

Els familiars del nen de 13 anys ferit pels Mossos ho expliquen a ‘delCamp.cat’

| Actualitzat el 14/11/2012 a les 14:37h
Arxivat a: Vaga General 14N


Imatge del nen ferit atès pels seus pares. Foto: Jordi Castro / delCamp.cat

Els pares del nen que ha estat ferit avui en unes càrregues policials a Tarragona han explicat a delCamp.cat la història dels aldarulls relacionats amb la vaga general. El nen i els pares participaven en la manifestació que recorria els carrers de Tarragona de manera pacífica, però s’han trobat enmig d’una càrrega dels antiavalots dels Mossos d’Esquadra. Segons explica la mare, després de diverses corredisses s’han trobat al centre de la càrrega i un dels agents ha colpejat al nen. Un dels familiars del nen ha destacat que els agents que han participat en aquest operatiu no anaven identificats. 
 
El nen ha estat transportat amb un cotxe particular a l’hospital, ja que, segons denuncien els pares, els Mossos han impedit que una ambulància accedís a atendre l’infant. Un cop a l’hospital el nen ha rebut quatre punts de sutura i ha estat donat d’alta al moment. 
 
Un dels agents dels Mossos d’Esquadra que ha participat en l’operatiu ha demanat disculpes a la família, al mateix lloc dels fets, perquè no ha arribat l'ambulància. L’agent, segons expliquen els pares, ha assegurat que el nen no ha estat agredit per la policia malgrat que la mare assegura que ha vist la porra de l’agent. Han avançat a delCamp.cat que empendran accions legals després d’aquesta agressió, segons ells, per part dels Mossos d’Esquadra. 

La CUP ha organitzat una roda de premsa a les cinc de la tarda a la plaça de la Font per valorar els incidents, els ferits i les imputacions per desordres d’aquest matí.


Imatges realitzades pel 324
 

Imatges dels aldarulls del matí a Tarragona

Segueix el minut a minut de la vaga general a delCamp.cat




El director dels Mossos d'Esquadra admet que les imatges fan mal als ulls

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+0
-0
CIU feixistes
Anònim, 14/11/2012 a les 15:06
Segur que es podria fer un nou vídeo com aquest, amb las imatges d'avui.


https://www.youtube.com/watch?v=FFXFcfwRzUA


CiU = La Caixa = repressió del poble català


+0
-1
Vaya pares!!!
Anònim, 14/11/2012 a les 15:13
No m´explico com podem portar un nen a una acció de piquets per molt pacifica que sigui,es el meu punt de vista,jo crec que per part dels pares molt irresponsables!!!
+1
-0
Magnificos padres!!
Anònim, 14/11/2012 a les 15:25
Para el anonimo anterior: si uno va a una manifestacion legal y pacifica no tiene nada que temer.. o si? hay que temer a la violencia policial? ya me gustaria a mi que entre las cosas que me enseño mi padre, hubiera estado el exigir mis derechos pacificamente en una manifestacion.
+0
-0
FOra
Anònim, 14/11/2012 a les 15:27
Jo crec que haurien de TREURE LA CUSTODIA aquests pares per irresponsables i portar al seu fill a llocs perillosos.

Quina pena tenir pares aixi¡¡¡
+0
-0
Piquets informatius?
Anònim, 14/11/2012 a les 15:27
Piquets informatius? Això existeix realment? No sé, però tots els piquets que m'he trobat jo sempre, han sigut persones que amenaçaven i feien boicot a qualsevol persona que semblés que anava a treballar o no participava a la vaga...
+1
-0
La irresponsabilitat del qui colpeja
Mercè, 14/11/2012 a les 15:27
La irresponsabilitat no trobo que sigui dels pares, sinó del que duu la porra i la fa servir indiscriminadament. Aviam si ara no podrem anar a les manifestacions amb els nostres fills -que són els qui més reben i rebran- perquè els Mossos d'Esquadra no saben contenir les seves ganes de repartir hòsties.
+0
-0
no era un piquete era una manifestacion
Anònim, 14/11/2012 a les 15:29
#vaya pares!!! no estaban en un piquete, estaban en una manifestacion pacifica. y si, yo voy a manifestaciones pacificas en donde, muchas veces los que mas la montan son los policias (no siempre, tampoco, que burros hay en todas partes) y me gustaria que si algun dia tengo hijos, poder llevarlos a manifestaciones para conseguir un futuro mejor para el y para todos.
vaya pares!!! pues si, como tienen que ser, eso es educacion y lo demas son coñas, asi se le eñseña de verdad a los hijos. ahora solo le tienen que decir al niño que no todos los policias son asi, solo los antidisturbios, que es donde acaban los mas anacolutos de todos.
+0
-0
No és un lloc on portar nens
Ignasi, 14/11/2012 a les 15:29
Vull creure en tota la bona voluntat dels pares i en que el que expliquen és veritat; però sabent el pa que s'hi dóna i que en aquestes manifestacions hi ha molts incontrolats, per molt pacífic que fos el grup on anava aquesta família, no és un lloc on portar una criatura. I que quedi clar que ho sento molt per aquest nano.
+0
-0
quina vergonya
Anònim, 14/11/2012 a les 15:30
No sabem quan parara tot aixo. Que sigui aviat, perque s,esta transforman un estat de dret amb una dictadura pitjo que la de Franco. Espero que aquesta vaga serveixi per algo, pero tal com esta la politica a Espanya, ho dubto. Nomes desitjo que ens arribi aviat l,independencia.
+0
-0
Ineptes
Anònim, 14/11/2012 a les 15:31
El mosso que ha colpejat el nen és un inepte, però la responsabilitat grossa és de qui va donar el va admetre dins del cos. Massa endollat ocupant càrrecs de responsabilitat.
+1
-0
ACAB
Anònim, 14/11/2012 a les 15:32
Si la culpa es dels pares i no dels analfabets que piquen sense motiu esta clar com va el país...

La policia NO és amiga, a veure quan us entra al cap.
+0
-0
manfestacio pacifica? jajaja
Anònim, 14/11/2012 a les 15:33
si trencar,amenaçar,coaccionar,es una manifestacio pacifica.......anem bé aixi
+0
-0
Irresponsables
Savier, 14/11/2012 a les 15:35
Quins pares més irresponsables, si no vols pols no vagis a l'era... Imbecils!
+0
-0
ACAB
ACAB, 14/11/2012 a les 15:35
Mossos=cyu=represió
+0
-0
Repressió
Anònim, 14/11/2012 a les 15:37
Enserio? La culpa dels pares? Esteu fatal... Fora CyU!
+0
-0
Torrenre
Txarly, 14/11/2012 a les 15:38
Lo d k la culpa era dels pares, ja ho deia Torrente. Sembla mentida k alguns culpin als pares de portar al nen a la mani. L'unic responsable son els mossos. i qui els dirigeix
+0
-0
CGT = Culpables
Anònim, 14/11/2012 a les 15:40
CGT = Culpables
CUP = Culpables
+0
-0
Al·lucino
Mercè, 14/11/2012 a les 15:41
De debò que estic al·lucinant amb alguns comentaris que ni tan sols fan referència al Mosso que ha ferit el nen. Què suggeriu, doncs? Portem al 'nen' de 13 anys al "chiquipark" o el tanquem a casa perquè aquells que li hem ensenyat que l'han de protegir li poden fer mal?
Va home, va... reparteixen a tort i a dret i encara la culpa serà nostra. És de bojos. Si em peguen a mi, que en tinc 21, també és culpa meva per haver-m'hi ficat? Llavors què fem, ens quedem a caseta?
Els irresponsables són els que instauren un estat del terror com aquest, no els qui ens manifestem.
+0
-0
STOP terrorismo
Anònim, 14/11/2012 a les 15:42
Mossos d'escuara = terroristas d'mierda.

Para los hospitales hay recortes, para estos malditos sicópatas no.
+0
-0
represio
Anònim, 14/11/2012 a les 15:43
que la culpa es dels pares??? en quin mon vivim, no podem manifestarnos sense tindre por de que vingui la policia y et foti una garrotade i a un nen de 13 anys xd, no tenen vergonya . Sento una forta vergonya de la policia que tenim son un ramat de cabres a les ordes del gobern , pero a tot-hom li arriba el seu dia
+0
-0
els pares deixeu-los en pau
Anònim, 14/11/2012 a les 15:43
La gent que es queixa dels pares són els mateixos que volen canviar el món a costa de les lluites socials d'altres?

Els que es queden al sofà de casa, mentres el seu món particular funciona bé?

Em pregunto quin tipus de pare, permet la corrupció de les institucions, es queixa al bar i després acaba votan a partits bipartidistes que segueixen un pensament neoliberal.
+0
-0
Si que hi ha espai pels nens a les manifetacions!
Anònim, 14/11/2012 a les 15:45
M'en vaig anar a la meva primera manifestació quan tenia 4 anys, i sempre com nena les vaig asistir amb els meus pares. Vivim, soposament, a una democracia on tenim el dret de protestar. Estic totalment farta de la gent que diu que una mani no es lloc per els nens... ells també han de veure com es el món i aprendre com participar a la vida politica.

Els antidisturbios són racistes i escollit especialment per no ser gens intelligents ni analytics, parlant de els que conec.

Perdon el meu català fatal...
+0
-0
Piquets pacífics
Anònim, 14/11/2012 a les 15:45
Avui, a on jo treballo, hi havia 1 piquet tapant la porta i amb pneumàtics per allí incendiats, però si volies entrar a treballar, et deixaven passar, t'intentaven convénçer,però et deixaven passar sense cap problema.
Per la part dels pares, és estrany que el nen no estigués a classe, però portar el nen a una manifestació pacífica i que es veguin involucrats en una massa de gent corrent, no crec que sigui culpa seva.
+0
-0
pares curts
Anònim, 14/11/2012 a les 15:48
es de ser inutiles , llevarte a tu hijo a una manifestacion estos no han ido en su vida a una manifestacion , seguro que tienen menos de 45 años,
+0
-0
Quins coll...ns!!!
Ingrid_30, 14/11/2012 a les 15:51
No diré massa cosa més que el que heu dit la gran majoria per aquí. Que jo sàpiga no hi ha cap llei on digui que els menors no poden estar en una manifestació, i menys si és pacífica com en aquest cas. A cas es va renegar dels pares que van anar l'11 de setembre a Barcelona? Oi que no? Però com que allà no va passar res... tots calladets!!! Senyors, el món que estem creant entre tots és el que els hi quedarà a la joventut actual, i ells, més que ningú, estic segura que voldrien que pares i avis sortíssim al carrer a demanar el que ens pertany a tots!!!!
Els hi dono l'enhorabona als pares de tot cor, per educar a un fill sense mentides i que dsd petit vegi en quin país s'haurà de moure!!
Ànims.
+0
-0
quina pena de comentaris
Anònim, 14/11/2012 a les 15:57
quina colla de covards! la policia i tots els que justifiqueu les seves barbaritats.
+0
-0
Si que hi ha espai pels nens a les manifetacions!
Anònim, 14/11/2012 a les 15:58
M'en vaig anar a la meva primera manifestació quan tenia 4 anys, i sempre com nena les vaig asistir amb els meus pares. Vivim, soposament, a una democracia on tenim el dret de protestar. Estic totalment farta de la gent que diu que una mani no es lloc per els nens... ells també han de veure com es el món i aprendre com participar a la vida politica.

Els antidisturbios són racistes i escollit especialment per no ser gens intelligents ni analytics, parlant de els que conec.

Perdon el meu català fatal...
+0
-0
seamos justos
Pepe Sorical, 14/11/2012 a les 15:59
En reus, ha estado tirando todos los contenedores de basura que se encontraban por todo el recorrido. Han quemado neumaticos INCLUSO NO HAN DEJADO QUE LOS BOMBEROS APAGARAN EL FUEGO DE LOS NEUMATICOS, amenazandolos. Han pinchado ruedas de los autobuses y demás actos vandalicos, como pintadas por edificios, escaparates, etc . Toda esa gente estaba dentro de la manifestación, pero claro, no importa. Si uno de esos manifestantes se quema o lo tiran por el suelo, tambien es culpa de la policia.


UGT y comisones muy bien, y el otro que ya sabemos todos, como siempre, liandola.
+0
-0
tontos
Anònim, 14/11/2012 a les 15:59
Aqui hi ha gent molt tonta jo no se quina educació voleu per els vostres fills, aquets pares han fet molt be al portar al seu fill a la manifestació. Els nens han de començar a veure que li pasa a espania i a catalunya. Si els joves es queden a casa sense fe res no saben contra que estan lluitant! I a mes la manifestació era pacífica no de piquets aixi que penseu que no costa re!
+0
-0
barbaritats
Anònim, 14/11/2012 a les 15:59
Només faig que llegir barbaritats.La manifestació era pacifista, tant el xiquet com els seus pares estaven en el seu dret d'assistir. Les càrregues policials arremeten una i altra vegada en contra dels manifestants. Estar ahí per a saber-ho, això passa ací a València, a Catalunya-així com està passant ara a Mallorca-;són els territoris més afectats per l'abús policial.
+0
-0
flipats!!!!
anonim, 14/11/2012 a les 16:01
K be kda porta un nen a una manifestacio..sou una colla d pallasus flipats, els nens a kasa o a l escola, pero alla n pinten re
+0
-0
tontos
Anònim, 14/11/2012 a les 16:02
Aqui hi ha gent molt tonta jo no se quina educació voleu per els vostres fills, aquets pares han fet molt be al portar al seu fill a la manifestació. Els nens han de començar a veure que li pasa a espania i a catalunya. Si els joves es queden a casa sense fe res no saben contra que estan lluitant! I a mes la manifestació era pacífica no de piquets aixi que penseu que no costa re!
+0
-0
patetica policia
oscar, 14/11/2012 a les 16:02
Se vuelve a demostrar que los unicos que ejercen la violencia durante las manifestaciones son los policiasque no dudan en cargar aunque haya niños de por medio
Y a los que se quejan de que esos padres lleven los niños a la mani
Que pasa? No los pueden llevar? Que yo sepa aun es legal manifestarse y qualquier persona sin distincion de EDAD raza o sexo tiene derecho a expresar sus ideas

Tiene ue estar orgullosisima la madre del policia que agredio a este niño
+0
-0
..........
Anòim, 14/11/2012 a les 16:03
Els mossos es creuen fort, pero no son una merda son dos merdes
+0
-0
Poc seny...
Anònim, 14/11/2012 a les 16:04
És tenir poc seny no marxar quan veus que les coses van mal dades i tens meinada sota la teva responsabilitat. Quan la situació se'n va de les mans, el que havien de fer els pares era marxar. Em sembla bé que es porti als nens a una manifestació pacífica i que se'ls expliquin les coses correctament, però quan tot se'n va de mare, se'ls ha de protegir.
+0
-0
Esclaus
Carlos, 14/11/2012 a les 16:04
Que be ensenyadets que estem, ens peguen i la culpa es nostre per estar on no ens manen.
Desperteu d'una vegada.
+0
-0
s´havia d´evitar
Anònim, 14/11/2012 a les 16:07
Bé nois i noies... entre uns i altres ja els hi hem servit amb safata als veritables delincuents del PP, munició per a la campanya.
+0
-0
barbaritats
Anònim, 14/11/2012 a les 16:08
I des de València, vull donar el recolzament als pares del xiquet ferit, per haver-lo dut a manifestar-se, ja que els nostres joves han de saber què està passant realment a aquest país. Ells són el futur. Tinc una filla de catorze anys i hui em preguntava:; per això, no hem de criar els nostres fills en la ignorància. Hem de lluitar per ells.
+0
-0
no vivim en un món de yuppies..!!
equinoci, 14/11/2012 a les 16:16
avera, parlo com a adolescent, aquest "nen" de 13, si continua sent un nen..però, parlo en propietat, quan jo tenia 13 no era una innocent que vivia en un món de fantasies de tot es perfecte.. sino que ja m'importava el que passava al món(el que passa per tenir herman@s més grans conscients del que passa, sobretot..)i ja havia anat a més d'una manifestació on també havien carregat, i en algunes altres que no..(la meva primera mani va ser la de "no a la guerra" al 2003 hem sembla..tenia 9 o 10 màx.) un bravo pel noi aquest si es que hi anat per pròpia voluntat, perquè són ells i nosaltres qui rebrem, i rebem, les conseqüències de tot aquest sistema... i si trobo molt més adequat que hagi anat en una mani, que no que es quedés a casa com molts altres "nens" d'ESO, batx i uni, que s'hauran quedat a casa...es el que s'ha de fer! fer vaga no es fer un dia de festa..no fotem..lo que molts ho aprofiten per fer festa,
sempre sha de vigilar on et fiques i si vas amb una mani saps que poden passar coses d'aquestes, es trist que hagi passat..
+0
-0
Així ens anirà com a païs
Enric, 14/11/2012 a les 16:17
Molt be, o sigui llegint alguns comentaris, la culpa és dels pares, per educar a son fill en la democràcia i en el dret constitucional per a manifestar-se. Segons tots aquells que demonitzen als pares, el que li han d'ensenyar és a no defendre els seus drets amb les eïnes que li corresponen com a ciutatà per por a que la policia conitui abusant i carregant il.legalment contra la ciutadania que en teoria tindria que defendre i protegir. Be aleshores cada païs tindrà el que es mereix. Recordeu que no tan sols s'educa a les escoles, per la meva part els pares tenen tot el meu recolzament!
Espero que CiU i Felip Puig paguin les conseqüències electorals per això!
+0
-0
Això va per a Anònim de Vaya pares!! 15,25h.
Gaby de Santander, 14/11/2012 a les 16:17
Penso que pots dir això per diversos motius:
O ets o mosso d'esquadra, o tens ganes de conflicte o que no ets més ximple perquè no dónes la talla, gairibé tant com ells.
Argumentar això i no dir gens del comportament policial és de ser un personatge amb una greu deficiència mental.
Aquestes bèsties que no han vingut a la vida gens més que per fer sofrir als més febles com són els mossos d'Esquadra, no donen més de si i els importa un pebrot a qui la hi deixen anar dóna el mateix a persones majors que a nens, a veure si et vas donant compte, la qual cosa passa és que personatges com el teu solament serveixen per l'O.N.C.E. La meva solidaritat per a aquesta família i el seu fil, que segur que com van els temps no serà la
darrera i molt bé per posar la denúncia a veure si hi ha fotos del pocavergonya per posar-la per les xarxes T'ho dic en la teva llengua perquè m'entenguis imbècil
+0
-0
aixo va x vaya pares
vidi, 14/11/2012 a les 16:23
l 11 d setembre tambe va ser una manifestacio pacifica, amb aixo ho dic tot!!
+0
-0
flipats
Anònim, 14/11/2012 a les 16:24
uns pares mlt inteligents..ja s ho pensaran x la proxima
+0
-0
tonto anónimo
Anònim, 14/11/2012 a les 16:25
Para el irresponsable anónimo.
Puede ser que si la manifestación es contra el aborto y convocada por los curas,si pueden acudir los padres con sus hijos ¿eh?.
+0
-0
comentaris fascio
Anònim, 14/11/2012 a les 16:27
Aquests que a sobre feu comentaris contra els pares del nen sou uns miserables i uns pobres d'esqperit. No teniu ni el més mínim indici d'empatia i sensibilitat. Segurament sou patètics votants de CiU: feixistes catalans, els franuistes de sempre que duplique ordre per sobre de tot encara que mig país estigui a la misèria. Anar a les manifestacions és un dret. Mori el franquisme sociològic! Visc la República!!
+0
-0
Menos flores
Anònim, 14/11/2012 a les 16:29
La culpa es del mosso por soltar el porrazo.

Pero los padres tienen menos luces que un jarrillo de lata. A quien se le ocurre llevar a un chaval a una manifestación. Menos flores y más realismo.
+0
-0
mossos patetics
Anònim, 14/11/2012 a les 16:29
cada dia em fan més vergonya els mossos d esquadra i la policia de catalunya, cap actua perquè sent la professió, la majoria son acomplexats que actuen amb xuleria perquè a la seva vida cuotidiana ho poden fer
+0
-0
Joventut
Anònim, 14/11/2012 a les 16:30
No es irresponsabilidad. Yo tengo 18 años, y me hubiese gustado que desde los 5 mis padres me llevaran a estos actos para ser conscientes de lo que está pasando en el país desde siempre. Desde los 12 años podemos salir y estar de fiesta toda la noche, pero si papá y mamá nos llevan de la mano en una manifestación es irresponsabilidad? Y luego os quejáis de la juventud de hoy en día, SOMOS EL FUTURO DEL PAÍS, y pretendéis que nos quedemos en casa jugando a la Play?
+0
-0
Una mica de lògica
Anònim, 14/11/2012 a les 16:30
M'esteu dient que doneu la culpa als pares per anar a una manifestació amb els nens?

Llavors... el dia del 11S, amb tot de families celebrant pacíficament la diada va ser una aberració per vosaltres no?

Una mica de coherència si us plau...
+0
-0
La culpa no és dels pares!!
Anònim, 14/11/2012 a les 16:30
Si no tot el contrari! El meu pare era la persona més reivindicativa del món, independentista, antifeixista, anticapitalista! I va haver de córrer davant dels grisos i davant de la polícia "de la democràcia", i m'hagués encantat poder fer-ho amb ell agafats de la mà, lluitar junts pares i fills per canviar el món, o potser és millor que els nens es quedin a casa jugant a la videoconsola mentre no s'enteren de la realitat del món on vivim? No m'agrada el què li ha passat, però tot això que estan vivint aquests joves ens ajudarà a canviar el present i el futur! Ànims, estem amb els pares i amb el nen de Tarragona, això no és negligència, això és abús de poder de la CLEPTOCRÀCIA.
+0
-0
ACAB
Jordi, 14/11/2012 a les 16:30
la única solució és tallar-los la porra..

Pobre nen, inustícia total!
+0
-0
Quin Síndrome d'Estocolm
Anònim, 14/11/2012 a les 16:31
Que una manifestació no és lloc per nens degut a que poden sortir conflictes violents? Llavors per aquesta regla de 3, què fem, deixem de portar-los als estadis de futbol, també? Perquè allà serà que no hi han baralles! I a un concert? Tampoc es pot anar amb un nano de 14 anys? (que no és de 3 ni de 4, té 14, tot i que tampoc em semblaria malament ja que les manifestacions són pacífiques i pregonen el pa d'ell i em sembla una grandíssima forma d'educació per al seu fill per a ensenyar-li com estan les coses i a lluitar per el que es mereix) És com aquells que van de perdona vides amb les dones maltractades però acaben parant més atenció en ella dient coses com "és que s'ho busca buscant al mateix tipus d'home" o "què s'esperava, ell només s'ha limitat a ser el bèstia que és". Què passa, que com que ja se sap com són, ja queda justificat? La culpa és de la víctima no de l'agressor perquè qui agredeix sabem que "és així?" Però quina mena de mentalitat reaccionària, absurda i dictatorial és aquesta???
+0
-0
Joventut
Anònim, 14/11/2012 a les 16:33
No es irresponsabilidad. Yo tengo 18 años, y me hubiese gustado que desde los 5 mis padres me llevaran a estos actos para ser conscientes de lo que está pasando en el país desde siempre. Desde los 12 años podemos salir y estar de fiesta toda la noche, pero si papá y mamá nos llevan de la mano en una manifestación es irresponsabilidad? Y luego os quejáis de la juventud de hoy en día, SOMOS EL FUTURO DEL PAÍS, y pretendéis que nos quedemos en casa jugando a la Play?
+0
-0
bojooos
Alex, 14/11/2012 a les 16:36
aquest pares stan bojos o que? com poden portar a un nen de 13 anys a la mani.....?????NO HO ENTENC!!!!!!

i si estaven al mitg d'una carrega per algo serà no?????? va home quins pares mes irresponsables, portar al seu fill a aquestes coses i mes sabent com esta el mon avui dia....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


IRRESPONSABLEES SON AQUESTS PARES, A DAMUNT DENUNCIARAN, ES FLIPANT AIXÒ!!!!!!


CUANDO EL RIO SUENA AGUA LLEVA!!!!
+0
-0
Més fusta
Anònim, 14/11/2012 a les 16:36
I com bé deia un altre comentari de més a dalt, és perillós anar a una manifestació però sortir de festa sí que es pot fer amb 12 tacos? M'he trobat mil merders sortint de festa i gairebé cap en manifestacions. Llavors què, també hem de prohibir a la gent que només busca divertir-se per la nit en clubs nocturns perquè també "és perillós"? Vinga va home... Si la joventut es movilitza perquè estan en llocs que no els hi toca, no tenen ni idea o els seus pares són uns irresponsables. Si la joventut no es movilitza perquè es passen tot el dia perdent el temps a la play. S'ha de ser realment hipócrita
+0
-0
no faran res
gironí, 14/11/2012 a les 16:36
Als mossos, per variar, no els hi faran res.
La democràcia es mou quan un mosso rep.
La democràcia no es mou quan el poble rep.
Guillotina al poder
+0
-0
hola?pena de pares?
Anònim, 14/11/2012 a les 16:41
pena de pares aquells qui eduquen els seus fills en l'esclavitud i el silenci, vergonya de pares aquells qui inculquen la por a defensar-se als seus fills, pena de pares que ni pels seus fills son capaços d'obrir els ulls i aixecar la veu, pena de pares aquells qui van educar als qui ara ens porten al desastre, vergonya de "pares" els dels cossos de seguretat, la custodia l'haurien de treure a aquells qui ensenyen que una manifestació es un acte de violencia i indecencia.
pena perquè condemnen els seus fills a l'esclavitud de la por, al conformisme, a la mediocritat, al patiment en silenci, a la inopia i la falta de criteri...
aquest món no necessita més esclaus, gràcies.
+0
-0
Fàcil
Anònim2012, 14/11/2012 a les 16:42
No us esforceu. L'alienació i l'acriticisme és total.

Accepto que es pugui estar d'acord amb la reforma laboral: tothom es pot equivocar i els ximples tenen dret a existir i a opinar.

Però quan davant d'una agressió, el culpable és la víctima és que anem malament. Realment sou així de rucs? O és que ho feu veure només per generar debat?

Si un dia us atraquen, us violen o us assassinen, tb direu que la culpa era vostra, per haver-vos creuat amb l'atracador, el violador o l'assassí?
+0
-0
Culpa dels pares
Anònim, 14/11/2012 a les 16:42
Això és culpa dels seus pares, en part també del mosso que ha golpejat al pobre xaval, però...Què fan els seus pares portant un xaval de 13 anys allà?
+0
-0
todo sucede por algo, nada es casual
Anònim, 14/11/2012 a les 16:42
La violencia no se puede justificar diciendo que los niños no vayan a la manifestación; es la violencia la que no ha de estar; pero eso sí, siempre hay alguien a quien le interesa que estas cosas pasen Españoles, independentistas,franceses.... A todos les interesan hechos de esta magnitut, si n ya no pasarian.
Todo esta programado y todo sucede por algo, nada es casual en POLÍTICA.
+0
-0
Si que hi ha espai pels nens a les manifetacions!
Anònim, 14/11/2012 a les 16:47
M'en vaig anar a la meva primera manifestació quan tenia 4 anys, i sempre com nena les vaig asistir amb els meus pares. Vivim, soposament, a una democracia on tenim el dret de protestar. Estic totalment farta de la gent que diu que una mani no es lloc per els nens... ells també han de veure com es el món i aprendre com participar a la vida politica.

Els antidisturbios són racistes i escollit especialment per no ser gens intelligents ni analytics, parlant de els que conec.

Perdon el meu català fatal...
+0
-0
pensem una mica sisplau!
Anònim, 14/11/2012 a les 16:49
Perdoneu,xro si una mani et diuen q és pacífica i tens ganes d'assistir perquè t'hauries de quedar a casa?? Q passa q no podem anar a cap manifestació per por de q et piquin? i si en compte del nen els mossos haguessin picat a una dona de 60 anys,la culpa qui la tindria?
Són els mossos qui haurien de mirar a qui li donaran un cop de porra....
+0
-0
Todos
Anònim, 14/11/2012 a les 16:55
Lo peor es que sólo leo que buscáis culpables y que los padres utilicen la agresión con algún fin enriquecedor (para ellos, claro).
Si vas a una manifa puede que ocurran estas cosas, así que si eres mayor para decidir que llevas a tu hijo, debes serlo también para aceptar las consecuencias.
+0
-0
culpa del sistema
Anònim, 14/11/2012 a les 16:57
jo coinsideixo amb molts dels comentaris, no és culpa dels pares, és culpa dels mossos i dels d'allà adalt, els pares no tenen cap culpa de voler ensenya el que està passan al món al seu fill, i amés qui seria tan cruel de donar-li un porrazo al cap a un pobre nen de 13 anys.
+0
-0
Estem amb els pares
Anònimissim, 14/11/2012 a les 16:58
Una forta abraçada als pares que no amaguen darrera una televisió o un equip de futbol la realitat q estem patint com a poble als seus fills
+0
-0
Todos
Anònim, 14/11/2012 a les 16:58
Lo peor es que sólo leo que buscáis culpables y que los padres utilicen la agresión con algún fin enriquecedor (para ellos, claro).
Si vas a una manifa puede que ocurran estas cosas, así que si eres mayor para decidir que llevas a tu hijo, debes serlo también para aceptar las consecuencias.
+0
-0
la mainada i la bombolla
pare indignat, 14/11/2012 a les 17:02
Tinc 34 anys, tinc una filla de 7 anys i dos fills de 5 i 2 anys. Mai, mai, mai podré tolerar que gent (que només insulta des de l'anonimat) es cregui amb el dret de titllar d'irresponsables a pares i mares pel fet de ser pares i mares responsables. O és que no és més responsable educar als nostres fills i filles fent-los conscients de les misèries d'aquest món? la vostra pseudoeducació es basa en aïllar la mainada del seu entorn, creant un món fictici per a elles i ells. Això no és educar. Perquè arribarà un dia que els caurà la vena dels ulls i llavors preguntaran als seus progenitors:" per què no em vau ensenyar que calia lluitar pels nostres drets?".

Lluitant també s'educa.

+0
-0
Quins collons!
Anònim, 14/11/2012 a les 17:02
Després de llegir uns quants comentaris, només he de dir que només faltaria que els menors no poguessin manifestar-se per lluitar pels seus drets. Sent una manifestació pacífica, qualsevol persona, des de els mes petits fins als més grans tenen TOT el dret d'anar-hi.

Sembla increïble els comentaris de: quina pena de pares, irresponsables, etc... Per mi, l'irresponsable d'aquest cas ha estat totalment el mosso que ha utilitzat la porra en un tres i no res. Aquest noi va a les manifestacions a LLUITAR pel seu futur, com hauria de fer tothom.
+0
-0
una mica de llogica
Anònim, 14/11/2012 a les 17:02
En resposta a una mica de llògica ole ole ole i ole i ole i ole per la teva resposta...i a més una manifestació pacifica vol dir fer un recorregut per fer-se veure...no es anar a buscar pols.....collo que aixo volen ...que agafem por i ens quedem a casa...pero els mossos et foten cop de porra tan si estas pacificament com si no ..i cada cop van a més...quin fàstic de pais en el que visc...angunia...
+0
-0
Vaja, quin nivell
Anònim, 14/11/2012 a les 17:03
Quin nivell d'alguns comentaris, amb el que ens ve a sobre i encara creuen alguns "seguidors autoritaris" (cf. Bob Altemeyer) en fòrmules màgiques (neo-liberals) que ens trauran de la crisi del capitalisme del desastre (cf. Naomi Klein). Hi ha qui diu que no evolucionem, creient que es tracta d'una qüestió dels temps actals, això es remunta al neo- lític i als inicis de la agricultura, les religions monoteïstes i el patriarcat...Ara tot just comença una época de crisi de civilització, com va passar amb l'imperi Romà, les edats obscures, etc (cf. Victor Clube) En sortirà una altra de molt millor o de molt pitjor, depén de nosaltres, de l'esforç (super-esforç) individual i col·lectiu (networking) i de desenmascarament dels "individus" patològics que regeixen en tots el aspectes de la nostra vida.
+0
-0
irresponsable
dani de man, 14/11/2012 a les 17:04
Qui titlli d'irresponsables els pares del
Nen brutalment agredit per un descerebrat amb uniforme ,per dur-loa una manifestacio , deixen molt que dessitjar com a pares.Pot ser es molt mes educatiu ,tindrel davant el televisor , o enganxat a la wii ,per que no d'estorbi ,que educar-lo en els valors ,i la realitat social.
+0
-0
IRRESPONABILITATS
Anònim, 14/11/2012 a les 17:12
ELS PARES SÓN ELS RESPONSABLES DEL QUE HA PASSAT PER PORTAR A UN MENOR A UN LLOC D´ADULTS I TOTS SABEM COM ELLS SABEN QUE NO HI HA CAP MANIFESTACIÓ DITA PACÍFICA QUE HO ACAVI ESSENT. PER TANT AQUEST NEN A AQUESTA EDAD PRIMER NO HAURIA DE VEURE COSES QUE SÓN D´ADULTS, ÉS EDAD DE JUGAR I FER COSES DE LA SEVA EDAD. ELS PARES L´HAN DUT A UN LLOC AMB POTENCIAL PERILL LATENT COM TOTHOM SAP. I HA PASSAT. PER TANT INFÀNCIA HAURIA D´ACTUAR I TREURE-LIS LA CUSTODIA LS PARES PER IRRESPONSABILITAT I PER ADOCTRINAMENT A UN MENOR EN IDIOLOGIES NO APTES I MANIPULACIÓ. PER UNA ALTRE PART SI HA ESTAT UN MOSSO QUI L´HA PEGAT TAMBÉ TÉ LA SEVA PENA PER HAVER-LO PEGAT I HA DE REBRE TAMBÉ LA SEVA SANCIÓ QUE LI DICTI LA LLEI. I ABANS DE TOT S´HA DE INVESTIGAR SI HA ESTAT ELS MOSSOS O UN PIQUET QUI HAN FET MAL AL NEN. PERÒ ELS PARES NO SE´N SALVEN DE LA SEVA IRRESPONSABILITAT PRIMERA QUE HA ESTAT EL DETONANT QUE HA PORTAT A AQUEST ACCIDENT.
+0
-0
policia asesina
manuel vargas, 14/11/2012 a les 17:22
son unos asesinos y ciu la mano que los mueve en la manifestacion del 11 de septiembre los de ciu no sacaron los perros a la calle seguir votando los son unos fascistas
+0
-0
Seamos justos?
anonim., 14/11/2012 a les 17:24
la culpa siempre es de los demas...

Que unos padres lleven a sus hijos a una manifestacion, me parece lo mas noemal del mundo, entra dentro de la educacion, el enseñar a cuestionar auqellas cosas en las que no estamos de acuerdo. A no ser que quieran educar a sus hijos en un entorno borreguil custodiado por perros. Todo ha de ser cuestionado y asi se evoluciona.

Son los poderes quien han d tomar las medidas para la seguridad de los asistentes y eso no es cargar contra ellos. Ejemplos de policias de oros paises donde no se producen cargas policiales como las que vivimos aquí.

Por otro lado la refernecia a los otros, quienes son los enemigos, los que portestan con mas ahinco, no os planteais porque unas manifestaciones salen bien y otras mal? yo he asistido a muchas de un lado y otro y me pregunto el motivo por el que unas son distintas a otra y mi conclusion es sencilla, las manifestaciones se revientan por parte del Poder..... no por los ciudadanos.

y como decia aquel "Apenas hay dos cosas infinitas, el universo y la estupidez humana, y dudo que sea cierto del primero" Albert E.
+0
-0
pares irresponsables
Anònim, 14/11/2012 a les 17:24
Em sembla penos que uns pares portin al seu fill de 13 anys a una manifestació que ni el neu deu saber perque es fa. Si aquesta es la manera d'educar al seu fill millor que vagi a un especialista perque amb 13 anys el que ha de fer es anar a l'escola,anar amb els amics i jugar, disfrutar de la infantesa, no de anar a una manifestacio. Nomes penso una cosa. AQUEST NEN TE UNS PARES IRRESPONSABLES
+0
-0
Acojonante
Anònim, 14/11/2012 a les 17:25
Yo aun no entiendo como se juzga mas a los padres que al señor (señor, por no recrearme en el insulto fácil) que pega a un niño pequeño.
Que los padres no han hecho bien? bueno, es opinable... pero desde luego el que no obra bien es aquel que pega sin darse cuenta de lo que hace.
Por otra parte no se al 100% como ha sido la escena, pero des de luego no entiendo que si según dice el policía no han sido ellos quienes han pegado al chaval, porqué se disculpa?

+0
-0
Irresponsables?
Anònim, 14/11/2012 a les 17:30
Pot ser no es el lloc més adequat per portar un nen. Però collons! uns pares que ensenyen a lluitar a un fill de forma pacífica per allò que vol i que com a ciutadà es mereix?
No tothom té la vida fàcil, hi ha molta gent que el futur se l'ha de guanyar, i aquests són el futur, si ensenyem als joves a ser submisos i a no lluitar per el que volen... Ai el futur que ens espera.
+0
-0
aprendiendo..
Anònim, 14/11/2012 a les 17:37
para que vaya aprendiendo, es el futuro que le espera, palos, trabajar si lo consigue y nada de quejarse, sino ya sabe lo que le espera, pronto se ha dado cuenta de lo se les viene encima a los chavales..
+0
-0
Covards
Anònim, 14/11/2012 a les 17:50
Sou uns covards. Tots els que encara justifiqueu als mossos, els que encara culpabilitzeu als pares, els que encara dieu que no es pot portar a un nen a una manifestació, els que seguireu votant a CiU, els que encara justifiqueu les retallades...
Sou uns covards per no voler veure la realitat, perquè ignorants, a aquestes altures de la pel.lícula ja no en poden quedar, perquè si no ho veieu, és simplement perquè no ho voleu veure, perquè el món d'avui fa por i aquesta por és la que fa que seguiu justificant tantes barbaritats, no és la vostra intel·ligència, no és la vostra forma de pensar, es simplement covardia per no voler enfrontar-vos a la realitat.
+0
-0
deixalles humanes
estupefacte, 14/11/2012 a les 17:51
La historia sempre ha estat igual els que planten cara i lluiten (els millors exemplars de la societat) reben, els afusellen i els exterminen per a que els més covards, llepaculs, egoistes, giracamises... puguin sobreviure amagats sota el sofà, i reforçar una societat de mediocres, i submisos porquets roses, al servei dels més psicòpates.

+0
-0
impunitat per a tothom
Anònim, 14/11/2012 a les 17:51
Estic completament d'acord en que les accions dels antidisturbis i la policia en general són excessivament brutals, i m'agradaría que tots els policies que carreguen d'aquesta manera i sense motiu (també els seus caps polítics, que son els que donen les ordres i que en aquest diari acostumen a tractar tant bé per poder seguir cobrant les subvencions), paguessin per les conseqüecies d'aquestes accions.

Dit això, també m'agradaría que els sindicalistes i responsables sindicals que agredeixen a camioners i botiguers perque no volen (o no poden), fer vaga, paguessin per allò que fan.
+0
-0
Coherència si us plau!
Cuqueta, 14/11/2012 a les 17:53
Em sembla FATAL tots els pares que porten els fills a les manifestacions com les d'avui, en la que hi ha tot tipus de classe de gent, i quan dic "tot tipus" em refereixo aquesta classe de "Quinquis" que no surten a manifestar-se, surten borratxos i emporrats a repartir hòsties i a liar-la. He llegit barbaritats al meu Facebook com "Los niños tienen derecho a luchar por su futuro" VERGE SANTÍSSIMA!!! Si tenen dret a manifestar-se també el tindrien per estar davant unes urnes i deixar una papereta, no? Pares amb fills, deixeu que gaudeixin de la infantesa i la pura innocència, i quan tinguin 18 anys, i una mica de seny, que lluitin per tot el que els hi espera, i no quan son nens, que els seus pensaments no tenen dita, si el pare diu blanc ells diran blanc, però quan l'amic digui negre (perquè el pare de l'amic pensa negre) el nen dirà negre. SIGUEM COHERENTS SI US PLAU!!!!
+0
-0
us quedeu en l'anècdota
Anònim, 14/11/2012 a les 17:56
Us revolqueu en el fet de que és un nen i no és aquest el problema, el nen deu fer 1,70 m. d'alçada i per allí al mig és comprensible que es pugui confondre amb un adult. El que no és comprensible de cap manera, és que aquests animals carreguin de la manera que ho fan contra gent indefensa, sigui quina sigui la seva edat.

Mossos, al servei dels que manen!
+0
-0
coherencia
Anònim, 14/11/2012 a les 17:58
boracho, fumados y encocados.. buena descripcion si lo unico que haces es estar en casa mirando la tele...

ves a una mani y miras que fumados borracho y encocados hay... quizas los ultimos supuestamente son los que reparten palos, porque su euforia y su falta de vision solo es justificable por esos motivos
+0
-0
vergonya de policia
Anònim, 14/11/2012 a les 18:13
el problema es el nivell de garrulis-me i feixisme
que hi ha entre el membres del cossos policials tan entre el agents de carrer com als alts càrrecs fins que no pugem la mitjana cultural del la policia aixo es el que ens espera.
+0
-0
Alucinant
Anònim, 14/11/2012 a les 18:26
El policia pel que jo vec en cap moment vol fer mal al nen... esta perseguint a un altre noi i sense volguer rep el nen. El q em sembla vergonyos son dues coses:

Que un altre policia piqui a un nen al terra i tb q piquin a la noia q s'està queixant... Realment no entenc com això pot funcionar aixi.

+0
-0
la leche
Anònim, 14/11/2012 a les 18:49
"vaya padres", "que hacía un niño ahí", "la culpa de los padres por llevarlo"..
Me asusta leer comentarios así. Hemos aceptado tan ricamente y con tan buena gana que ahora el hecho de ir a manifestaciones LEGALES sea un riesgo?
Que si voy y me cruzo con algún degenerado de estos que van dando porrazos al primero que agarra, es culpa mía por estar ahí? de verdad?
+0
-0
Parecido sospechoso
Anònim, 14/11/2012 a les 18:51
Soy una estudiante gallega en Barcelona, y desde el primer momento me he quedado alucinada con lo que pasa cada vez que la policia aparece. Pero no me quiero meter en esto. Siemplemte queria comentar la semejanza que tiene este suceso con otro de la elevracion del mundial en Plaza España. Cabe destacar que este suceso que voy a contar apenas salio en los medios de comunicacion¿?

Ese dia de celebracion rapidamente aparecieron los mosos y como ya sabemos todos el orden de los hechos fueron los mismos de estas situaciones. Como la madre de este menor me vi corriendo para escapar de la carga policial que habia cortado todas las calles. Llegue a una calle muy tranquila en la que solo habia ente sentada en una terraza tomando algo despues de ver el partido, estaba repleta de ancianos , familias, parejas.... Sin darnos cuenta aparecieron los mossos y comenzaron a cargar contra esta gente que estaba pacificamente tomando algo. Una bola de goma dio en la cara de un chico tirandolo al suelo , quitandole un ojo y destrozandole el hueso del ojo. Al girarno los mossos ya se habian ido, y como en el suceso de hoy , no dejaban pasar a la ambulancia para asistir a este chico que se desangraba en el suelo. No habian cerrado aun las puertas de la ambulancia y ya volvian a cargar contra nosotros.
En mi opinion la situacion policial actual en Cataluña no dista en absoluto de la de no hace tanto tiempo vivida por mis padres con los grises. Yo no me atrevo a manifestarme porque se que quiera o no me vere envuelta en un ataque policial directo.
Verguenza!
+0
-0
RABIA
Anònim, 14/11/2012 a les 19:04
VEREMOS QUÉ RECLAMARÁN ESTOS PERROS DEL GOBIERNO CUANDO EL GOBIERNO LES MUERDA A ELLOS... QUIERO VER A LA POLICÍA MANIFESTÁNDOSE PARA DEFENDER SUS DERECHOS... Y CÓMO LES PARTEN LA CARA POR HP

RABIA Y RABIA
+0
-0
Responsabilitat
Anònim, 14/11/2012 a les 19:10
Quan un policia, sigui del color que sigui i estigui a les ordres de qui estigui, està al carrer vestit amb botes de puntera metal.lica, casc, proteccions de aticul.lacions, escut de defensa,gas lacrimógen i porra de 1,20 cmts. no està alla posat per ajudarme a passar el carrer¡¡¡ jo soc adult i responsable de mi pero la responsabilitat de aquest nen es dels pares i jo no portaria mai el meu fill a un lloc de risc...una vaga per reivindicar drets escolars o laborals es una cosa pero una vaga general on estan ficats sindicats, piquets etc, sempre es un camp de batalla...sigui com sigui defensar drets es legitim i democratic pero aquest nen a hores d'ara tindria que estar jugant a la Play i berenan pa amb xocolate i no amb el cap obert.
+0
-0
Gossos de quadra
Anònim, 14/11/2012 a les 19:31
No es mereixen cap altre calificatiu. Si em trobo aques paio jo li faria el mateix. Li agardaria que el seu fill patís un quadre com aquest?

Realment Dantesc. M'avergonyeixo de que del meu sou sorti el sou d'aquesta gent....
+0
-0
Verguenza del Pais.
Georgina, 14/11/2012 a les 19:38
Me parece vergonzoso que en una manifistaciòn pacifica , la Policia, ( A la que pagamos todos los ciudadanos con nuestros impuestos y supuestamente estan para protegernos), actuen de esta manera golpeando indiscriminadamente, a todo lo que se encuentran por delante , me pregunto yo si este Individuo tiene hijos, porque algun dìa, tambien puede ir a reclamar sus derechos`, si le gustaria que le hicieran lo que le han echo hoy a este niño, Cuando se les necesita ....llegan tarde, pero para repartir leña...parece que les falta tiempo.Indiscutiblemente no todos seran iguales, Señores ,asi no vamos bien Que todo esto nos sirva a todos para reflexionar por que este es el Futuro que les espera a las Proximas Generaciones .Ah , tampoco me parece bien que juzguemos a los Padres de este niño, porque aqui no se deberia juzgar a los demas , antes de Empatizar , que eso es lo que nos hace falta ,de lo que estamos discutiendo es de la Actuacion de la Policia, que esta para proteguer y ayudar a sus ciudadanos y contribuyente.Viva España , Viva el Rey, Vviva el Orden y la Ley. Menudo Pais de Incompetentes.
+0
-0
Proporcionalitat.
Anònim, 14/11/2012 a les 20:04
Es pot debatre amb opinions diverses si és el lloc idoni per un menor, però no obstant això no ha de desviar el debat del assumpte principal. I es que existeix una agressió desproporcionada no només cap el menos siní també cap a la noia que recriminar els policies la seva actuació. Es cert que en aquest tipus de concentracions acostumen a produir-se alderulls i per tant sempre comporten cert risc, però son els pares els irresponsables o els irresponsables son aquells que fan que un acte que hauria de ser pacific i reivindicatiu es converteixi en una batalla.
+0
-0
policia
Anònim, 14/11/2012 a les 20:06
No seria de estrañar que un dia no muy lejano,cuando se manifiesten estas personas si me lo permiten dicha expresion el ciudadano que los mantiene les de la espalda,se les ignore,verlos sufrir con la amargura de su pasado
+0
-0
policia franquista?
Anònim, 14/11/2012 a les 20:09
són tan poc homes que es neguen a anar identificats per poder agredir els menors impunement
+0
-0
La ma negra
Anònim, 14/11/2012 a les 20:10
La policia només dona cops quan hi ha algú al darrera que li interessa. Penseu, ho deixo en standby...

Jo em pregunto, per què a la manifestació de l'11 de Setembre no es va repartir llenya?
No cal donar més voltes, perquè hi havia una ma a sota que tal fet interessava.
L'11 de Setembre molts de nosaltres hi erem, i nens, avis i nadons els que vulguis. En cap moment es va jutjar als pares per dur-los a la manifestació.

Us recordo també les manifestacions famoses del 15M....
+0
-0
voy contando los gilipollas
Anònim, 14/11/2012 a les 20:24
Hola, anonim ke dices vaya pares... sabes kienes son los padres irresponsables? los ke no saben educar los hijos. los ke los ponen a ver 3 horas diarias de television al dia, los ke no les saben enseñar el respeto a los demas... los ke se lo llevan a un pikete y el niño acaba sin cabeza no son padres irresponsables, son los maderos ke son una puta mierda.. y ya veo ke tu, la unica critica ke hiciste, fue una estupida previsible y de idiota como probablemente eres. adeu y disfruta con tu independencia firmada Mas. ciao capullo.
+0
-0
Si fuese
Anònim, 14/11/2012 a les 20:29
YA teneis una muestra de lo que será la Catalunya libre. Si hiciese esto la Policia Nacional....
+0
-0
Alucinan..
Anònim, 14/11/2012 a les 20:31
Realment estic alucinan amb alguns comentaris.. pares irresponsables?? PER LA MORT DE DEU!! es tracta de una manifestacio PACIFICA, ara em de tindre POR de manifestarnos per si ens cau una garrotada?? aurem de tancarnos a casa "per si ens toca.." ... ya nia prou de que ens pregin per imbecils, el que em de fe es sorti tots al carre!!

A.C.A.B.

+0
-0
Abans d'opinar, mireu el vídeo si us plau
Josep, 14/11/2012 a les 21:24
A banda del que opini cadascú sobre la vaga, els pares i els piquets, les imatges mostren uns fets objectius: els agents empaiten un noi que corre, passant pel mig de gent que baixa d'esquenes i durant la persecució colpegen el menor. Probablement, la ferida li causen involuntàriament.
Ara bé, quan ja és terra, abraçat per una dona, arraulit i indefens, arriba un altre mosso i el pega. I a la noia adolescent que els increpa segons més tard (que només els increpa) també la peguen tres cops de porra fins fer-la seure i deixar-la plorant. Aquestes no són actituds proporcionades ni justificables en agents professionals i entrenats: els mossos implicats haurien de ser sancionats.
Les imatges són molt clares.
+0
-0
mireu ve el video
Anònim, 14/11/2012 a les 21:32
mireu ve el video, si el pauseu veureu que el nen es creua en el cami del mosso d'esquadra i l'agent el dona sense voler a més a més es pot veure com l'agent es para al veure que li ha donat al nen quan volia donar-li a la persona que ha sorit fugint... pauseu el videeeo!!! sense els mossos com serien aquestes monifestacion??? penseu...
+0
-0
Enserio?jajaja
Anònim, 14/11/2012 a les 21:50
jajaja enserio feu fastic ara li fiqeu la culpa als pares? Es una manifestació i que jo sapigui pot anar tothom i no només la gent gran ara direu que la seva obligació era estar en clase no? Vinga home... la culpa es dels antidisturbis que els hi agrada molt pegar i pot ser el primer li a donat sense voler pero el segon a que va a donari més al nen? Si no havia vist res! I a la noia per que es queixi lan dempuxar i pegar quina merda de pais enserio no puc amb aquesta gent pobre nanu i als pares olé heu fet be portant al nen! hem de lluitar per els nostres drets!
+0
-0
a "mireu ve el video"
Anònim, 14/11/2012 a les 21:50
Deixa les drogues i compra`t un diccionari.
+0
-0
mossos
justícia, 14/11/2012 a les 22:10
He vist les imatges, i pel que sembla, el cop de porra del mosso sobre el nen ha estat accidental, just quan el primer empaitava un tercer, que pel que han explicat, estava participant en uns altercats. Podem parlar d'accident, l'acció de l'agent no anava cap al nen. Però m'agradaria fer unes apreciacions: L'agent anava a picar al tercer, que fugia davant seu, a la part alta del seu cos, damunt de les espatlles, el rebot ha anat a parar al cap del nen. Un cop de porra damunta de les espatlles, pràcticament al cap, és "legal"? D'altra banda, aquest agent sembla ser el mateix que instants després empunya una nena que protesta per l'agressió efectuada al menor. Aquest agent, i altres que picaven a tort i a dret, semblaven més delinqüents que agents de la llei, atès que pel que sembla, en aquell lloc en concret no hi havia cap manifestant amb actituds violentes. Celebro que Interior hagi obert un expedient i demano que la família de l'agredit emprengui unes necessàries accions judicials. No és lògica l'actitud en concret d'aquest agent: no ha fet bé la seva feina i ha agredit un tercer que no mereixia cap culpa. D'altra banda, la seva actitud no respon a la d'un agent de la llei. Què depurin responsabilitats administratives i penals fins al final.
+0
-0
coherencia
Anònim, 14/11/2012 a les 22:11
boracho, fumados y encocados.. buena descripcion si lo unico que haces es estar en casa mirando la tele...

ves a una mani y miras que fumados borracho y encocados hay... quizas los ultimos supuestamente son los que reparten palos, porque su euforia y su falta de vision solo es justificable por esos motivos
+0
-0
el que deieu del Sauara ara vosaltres.
Anònim, 14/11/2012 a les 22:11
Ataqueu els pares per defensar als Mossos ( actualment ) del sr. Puig, m´agradaria saber que deieu quan eren els Mossos del sr. Saura, ERC demaneu responsabilitats pel fet i per tractar-nos de tontos amb porres que reboten , com si després no vegessim el que fan amb la noia.
+0
-0
Mossos SI, Brigada Mòbil NO
Marcel·lí Perelló, 14/11/2012 a les 23:29
Jo creia que la policia hi era per protegir a les persones.Es vergonyós veure com carreguen indiscriminadament contra la gent indefensa(poques vegades veureu com s'enfronten de veritat amb aquells més violents).He arribat a la conclusió que son igual que els "grisos".Que s'ho passen d'alló mes be clavant cops de porra a tort i a dret provocant corredisses incontrolades de la massa,on hi ha gent de tota mena; perque tenen dret de ser'hi,passejant o en manifestació; que s'entrebanca,cau,es colpeja contra el terra, o ves a saber que. Diguin el que diguin, "aquesta" policia no ens la mereixem. Hi aquests son els que ens han de defensar de "l'enemic" espanyol, "senyor" Puig? Sis us plau dimiteixi d'una vegada! Marxi i emportis la Brigada Mòbil amb vostè,i no embruteixi més la bona feina que fan la resta d'agents policials!
+0
-0
guerra
Anònim, 14/11/2012 a les 23:58
ojalá catalunya se independice!

los capullos facistas sacarán los tanques!

quiero ver la cara de esos mossos que gozan pegando hostias a chicas y nenes a ver si tienen los cojones de defender catalunya independiente

catalunya independiente sí y MAS al paredon!
+0
-0
quina barra els pares!
Anònim, 15/11/2012 a les 00:09
La "manifestacio" dels incidents no tenia res de pacifica, era un piquet de 200 tios que feien tancar establiments per la força. Que els pares s'emportin a una accio aixi el seu fill de 13 anys nomes vol dir que son uns covards i uns inrresponsables. Ells haurien de ser jutjats, quin morru aquests pares. Vergonya els hauria de donar.

Quan un piquet va per feina obligant a tancar gent que vol tenir obert, apareix la policia i li pot tocar el rebre i es el que ha passat, tot i que moltx xupiguais i happyflowers hagin confós el món real amb el Club Super 3.
+0
-0
cabrons
Anònim, 15/11/2012 a les 01:24
hauriem de intentar saber ki eren y anar ha estobarlos nosaltres...putos cobards de merda una cara nova us haurien de fer
+0
-0
Què dieu???
Oriol, 15/11/2012 a les 01:36
Com podeu dir que és culpa dels pares?? El pares tenen tot el dret a portar el seu fill a una manifestació que és pel seu propi futur, que el nen aprengui què és una manifestació, què significa (ambtot) és un valor més a la vida pel desenvolupament del nen. Jo no crec que siguin mals pares. S'hi han trobat i prou. El nen ara sap el què significa estar enmig dels policies, ara serà ell, amb el seu tarannà el què "vigilarà" la propera vegada que es trobi amb mossos, o el què quan tingui edat actuarà sense por envers la policia. COM SEMPRE HA ESTAT!!!
+0
-0
llibertat d'expressió?
Núria, 15/11/2012 a les 07:28
El meu pare ens portava a ma germana i a mi a manifestacions quan érem petites. Ara en faré 30 i tinc una filla petita i, tot i que s'anuncien les manifestacions com a pacífiques i així haurien de ser, entre els anti-sistema que les boicotegen i els mossos/policia que tenen la porra fluixa i la mà molt llarga, no penso portar a la nena a una manifestació fins que no sigui prou gran per córrer.

Aquesta és la llibertat d'expressió que hi ha al nostre país: expressa't quan puguis sortir corrents si el que dius no agrada (els cops de porra a la noia de cabell llarg que hi havia al costat queixant-se de l'agressió, també la van pegar accidentalment??)
+0
-0
CiU Feixistes Mossos Gestapo
Anònim, 15/11/2012 a les 08:20
Tots sabem on viuen els mossos, on compren el pa ...
+0
-0
Mossos ????
Anònim, 15/11/2012 a les 08:34
Molt valents aquets mossos, molt ben educats.Fins i tot es creuen que representen la nostra autoritat i
rebren ordres dels Deus. Quina vergonya para lá imatge del pais.
+0
-0
Pares...foteu pena!
Anònim sibirips, 15/11/2012 a les 12:28
es sap perfectament que portar a un nen a un lloc així es una bogería! ara, això sí, ara denunciaràn! haurien de denunciar als pares, i que li treguin el fill! ja es sap que de pacifiques aquestes manifestacions no en tenen ni un pèl!
tants manifestants fent VAga, perquè segons tothom es un dret! tAMBÉ ES UN DRET TREBALLAR, i en els moments que estem, es lo més sensat!
Escribe Forges:
"Quizás ha llegado la hora de aceptar que nuestra crisis es más que económica, va más allá de estos o aquellos políticos, de la codicia de los banqueros o la prima de riesgo. Asumir que nuestros problemas no se terminarán cambiando a un partido por otro, con otra batería de medidas urgentes o una huelga general. Reconocer que el principal problema de España no es Grecia, el euro o la señora Merkel.
Admitir, para tratar de corregirlo, que nos hemos convertido en un país mediocre. Ningún país alcanza semejante condición de la noche a la mañana.
Tampoco en tres o cuatro años. Es el resultado de una cadena que comienza en la escuela y termina en la clase dirigente. Hemos creado una cultura en la que los mediocres son los alumnos más populares en el colegio, los primeros en ser ascendidos en la oficina, los que más se hacen escuchar en los medios de comunicación y a los únicos que votamos en las elecciones, sin importar lo que hagan. Porque son de los nuestros.
Mediocre es un país que se preocupa más por el fútbol que por la política. Hemos visto las calles llenas de televisiones y, montones de personas absortas viendo cómo unos millonarios dan una patada algo que no nos traerá progreso alguno, y gritamos ante un gol, como cortos adolescentes. Antes, los hombres; hoy, también las mujeres. Claro, esto es integración; ¿integración, igualdad...?
Dijo Gandi: si los hombres prestasen tanta atención a la política como al fútbol, otros gallos nos cantarían.
Somos mediocres.
Somos mediocres porque hay un principio que dice la unión hace la fuerza, y en España cada individuo está añorando un Estado para él solito. Porque cada Español se siente más listo, más inteligente, más culto, más trabajador, más rico, menos pobre, con más ideas que su vecino. Y esto es un error de dimensiones enormes. Pero ¿por qué?
Porque tenemos unos políticos periféricos que no ven mas allá de sus narices -bueno de sus sillones-. Claro está, disponen para ello de un pueblo fácil de meter al redil, por inculto políticamente a más no poder. Cuidado cuando estás leyendo esto. Cuidado contigo. Veamos: la izquierda no se sale de sus ideas por las historias que le han mal contado; las derechas porque creen demasiado en raíces y en ningún caso las fronteras son tan claras. En definitiva, necesitamos políticos que formen al pueblo con amplitud de miras y no con visión de sillón.
¡¡¡¡ Queé fácilmente nos manipulan !!!!!
Los políticos de izquierdas, cuantos más descamisados tengan, más posibilidades de votos obtienen; desgraciadamente es así. Estamos tan acostumbrados a nuestra mediocridad que hemos terminado por aceptarla como el estado natural de las cosas. Sus excepciones, casi siempre reducidas al deporte, nos sirven para negar la evidencia.
- Mediocre es un país donde sus habitantes pasan una media de 134 minutos al día frente a un televisor que muestra principalmente basura.
- Mediocre es un país que en toda la democracia no ha dado un presidente que hablara inglés o tuviera unos mínimos conocimientos sobre política internacional.
- Mediocre es el único país del mundo que, en su sectarismo rancio, ha conseguido dividir incluso a las asociaciones de víctimas del terrorismo.
- Mediocre es un país que ha reformado su sistema educativo tres veces en tres décadas hasta situar a sus estudiantes, que eran brillantes en los 70 y 80, a la cola del mundo desarrollado.

- Mediocre es un país que no tiene una sola universidad entre las 150 mejores del mundo y fuerza a sus mejores investigadores a exiliarse para sobrevivir.

- Mediocre es un país con una cuarta parte de su población en paro, pero que, sin embargo, encuentra más motivos para indignarse cuando los guiñoles de un país vecino bromean sobre sus deportistas.
Es mediocre un país donde la brillantez del otro provoca recelo y pensar éste va de listo, la creatividad es marginada -cuando no robada impunemente- y la independencia sancionada.

Un país que ha hecho de la mediocridad la gran aspiración nacional, perseguida sin complejos por esos miles de jóvenes que buscan ocupar la próxima plaza en el concurso Gran Hermano, por políticos que insultan sin aportar una idea, por jefes que se rodean de más mediocres para disimular su propia mediocridad y marginarán al brillante, porque no es tan mediocre como ellos, y por estudiantes que ridiculizan al compañero que se esfuerza.

Mediocre es un país que ha permitido, fomentado y celebrado el triunfo de los mediocres, arrinconando la excelencia hasta dejarle dos opciones: marcharse o dejarse engullir por la imparable marea gris de la mediocridad.

FORGES.

Aviam si cadascu fa una reflexió personal, i millorem tots el que ens manca!
+0
-0
Els pares eduquen en la lluita per un futur
Juanma, 15/11/2012 a les 13:09
Crec que al video es veu clarament com marxaven sense fer cap acte violent aquesta familia. Donar la culpa als pares es el que m'esperava dels mossos i del govern, no de persones. (SI, no considero persones els mossos ni els mosntres que planegen aixo)
+0
-0
Indignat
Carles, 15/11/2012 a les 13:31
He vist les imatges i m'he quedat al.lucinat, aquests impresentables de la porra han anat a una acadèmia de policia, doncs que es facin mirar el dirigents que ensenyen.

Aquests goriles covards despres de colpejar el nen van a colpejar a una noia que nomes els recrimina el que han fet.

Fonts dels mossos que conec comenten que sempre posen a repatir llenya als més agresius o per dir-ho de forma més correcta als més pirats.

Des d'aqui demano la expulsió del cos d'aquests brètols i la dimisió dels seus caps.

Soc independentista des de sempre i espero que aquesta no sigui la policia que ens toqui sofrir, vull un cos policial professional i no uns "garrulos" repartint llenya.
+0
-0
el ir por la calle no quiere decir que te estes ganando un golpe
Alolanònim, 15/11/2012 a les 14:02
he visto las imágenes y estoy indignada, como el bestia ese le pega y le vuelve a pegar, nada me gustaría mas que probara su propio jarabe... el que justifica esta acción es porque es de su misma condición, un perro con ganas de morder.... ERA UNA MANIFESTACIÓN PACIFICA, NO LA GUERRA... ESTOS POLICIAS SIENTEN QUE SON UNA MIERDA, SOLO CON LA PORRA, LA PISTOLA SE SIENTEN IMPORTANTES...PERO EN EL FONDO SON UNA AUTENTICA MIERDA..NO ME EXTIENDO MAS, SEGUIRIA DICIENDO QUE SON UNOS CABRONES HP ..
+0
-0
ES UNA VERGUENZA
Anònim, 15/11/2012 a les 14:44
A ver si ahora uno no podrá ir a una manifestación! Todo ciudadano tiene derecho!
No puedo expresar en palabras el odio que ahora siento hacia esos policias.
Tan solo era un niño inocente de 10 años!
ES UNA VERGUENZA
+0
-0
MALNACIDOS
Anònim, 15/11/2012 a les 15:20
YO PENSABA QUE EN EL CÓDIGO PENAL EXISTIA "AGRESIÓN CON ARMA BLANCA..."
MI MÁS SINCERA Y ASQUEROSA REPULSA A TODOS LOS MALNACIDOS DE LAS UNIDADES ESPECIALES DE LOS CUERPOS DE SEGURIDAD.
YO A MI HIJO NO LO HUBIÉSE SACADO ASÍ PERO POR OTRA PARTE PIENSO ¿DÓNDE ENTONCES ESTÁ LA LIBERTAD DE CIRCULACIÓN POR LA VIA "PÚBLICA"? VERGONZOSA LA ACTUACIÓN CON ABUSO DE AUTORIDAD EN LA MAYORÍA DE CASOS ANTE ESTAS SITUACIONES.
+0
-0
els fets són els fets
Anònim, 16/11/2012 a les 12:06
Tant se val que el nen estigués o no a la manifestació... I si el cop l'hagués rebut una persona que anava pel carrer a aquella hora precisa què dirien? i si la persona innocent q rep el cop "fortuït" portés al davant una motxilleta amb un bebé a sobre, què dirien? i si fruit del cop el bebé morís, què dirien? que tot ha estat fortuït??? qui respondria???
El carrer és de tots, i no hem d'amagar-nos, si tenim la mala sort de trobar-nos enmig d'un piquet, què hem de fer Sr. Puig??? Sr. Prat? Mossos? qui ens defensa??? Que potser quan hi han convocades vagues o manifestacions ens hem de quedar tancats a casa pel que ens pugui passar? no podem ni sortir a comprar el pa? o hem de mirar el mapa del carrer per veure per on no podem passar per POR A QUE ELS ANTI-AVALOTS ENS MATIN FORTUITAMENT?? que estem en temps de guerra potser?
Llastimós tot plegat
+0
-0
els fets són els fets
Anònim, 16/11/2012 a les 12:09
Tant se val que el nen estigués o no a la manifestació... I si el cop l'hagués rebut una persona que anava pel carrer a aquella hora precisa què dirien? i si la persona innocent q rep el cop "fortuït" portés al davant una motxilleta amb un bebé a sobre, què dirien? i si fruit del cop el bebé morís, què dirien? que tot ha estat fortuït??? qui respondria???
El carrer és de tots, i no hem d'amagar-nos, si tenim la mala sort de trobar-nos enmig d'un piquet, què hem de fer Sr. Puig??? Sr. Prat? Mossos? qui ens defensa??? Que potser quan hi han convocades vagues o manifestacions ens hem de quedar tancats a casa pel que ens pugui passar? no podem ni sortir a comprar el pa? o hem de mirar el mapa del carrer per veure per on no podem passar per POR A QUE ELS ANTI-AVALOTS ENS MATIN FORTUITAMENT?? que estem en temps de guerra potser?
Llastimós tot plegat
+0
-0
En serio?
Anònim, 16/11/2012 a les 21:37
Pares irresponsables? Però que coi esteu dient? Jo volia anar a la manifestació, pero tenia por de l'abús policial. Visc amb por d'aquells que (es suposa) m'han de protegir. La culpa és dels pares? No, la culpa és d'aquests paios que aprofiten qualsevol excusa per colpejar la gent. VERGONYÓS!
+0
-0
Policías brutos.
Elena, 17/11/2012 a les 00:59
Yo vi en las noticias como pegaban y te quedas: ¿Pero que hacéis? ¿Estáis pegando a unas personas que luchan por vuestros derechos? Vamos, hombre, seamos maduros, esto es peor que Franco, van pegando ahí a la gente como si fueran sacos de boxeo, es vergonzoso.
Y esos comentarios de que los padres que son ellos los culpables de que lleven a un niño a una manifestación ¿Que comentarios son esos? Vamos, en mi punto de vista, no, ahí puede ir cualquier persona de cualquier edad. Y los policías ¿van ahí a desahogarse o que es eso?
Repito: Los policías están pegando a unas personas que protestan contra la mierda que hay hoy en día ¿Pero como puede ser? Venga, esto es más injusto.
De mi punto de vista los policías son culpables de que van repartiendo hostias ahí aveces, muchas veces, sin motivo, como en este caso.
La violencia no es necesaria.
Por cierto, tengo 14 años.
+0
-0
Policías brutos.
Elena, 17/11/2012 a les 01:05
Yo vi en las noticias como pegaban y te quedas: ¿Pero que hacéis? ¿Estáis pegando a unas personas que luchan por vuestros derechos? Vamos, hombre, seamos maduros, esto es peor que Franco, van pegando ahí a la gente como si fueran sacos de boxeo, es vergonzoso.
Y esos comentarios de que los padres que son ellos los culpables de que lleven a un niño a una manifestación ¿Que comentarios son esos? Vamos, en mi punto de vista, no, ahí puede ir cualquier persona de cualquier edad. Y los policías ¿van ahí a desahogarse o que es eso?
Repito: Los policías están pegando a unas personas que protestan contra la mierda que hay hoy en día ¿Pero como puede ser? Venga, esto es más injusto.
De mi punto de vista los policías son culpables de que van repartiendo hostias ahí aveces, muchas veces, sin motivo, como en este caso.
La violencia no es necesaria.
Por cierto, tengo 14 años.
+0
-0
betial
Anònim, 25/11/2012 a les 17:43
es lamentable la actuacion de la policia