1 de 10
ELECCIONS MUNICIPALS 2023

Junts presenta els candidats a la Vegueria del Camp de Tarragona

En un acte a Reus amb la presència de la presidenta del partit, Laura Borràs, qui apunta que no es "rendeix"

Fotografia dels candidats a l'escenari del Fortuny | Cedida
per Reusdigital.cat, Reus | 31 de març de 2023 a les 08:00 |
El Teatre Fortuny de Reus s’ha omplert, aquest pasat dijous al vespre, en l’acte de presentació dels candidats de Junts a la Vegueria del Camp de Tarragona.

L’acte l’ha obert l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, qui ha posat el seu mandat com a "exemple que quan s’ajunta el possibilisme i l’ambició, amb voluntat d’entesa, s’aconsegueixen bons resultats". El diputat, president de Junts a la Vegueria del Camp de Tarragona i alcaldable per les Borges del Camp, Joaquim Calatayud, ha reivindicat la "fortalesa i la singularitat" del Camp de Tarragona i el "protagonisme superior que ha de tenir en l’esdevenir del país".


Acte seguit ha intervingut la presidenta de Junts, Laura Borràs, en un "dia complicat" (s'ha donat a conèixer la seva condemna), però que "malgrat" tot ha volgut ser a Reus "per deixar clar que no em rendeixo" i fer costat als candidats de Junts.

Els candidats de les cinc comarques de la Vegueria han anat pujant a l’escenari i un dels caps de llista de cada comarca ha parlat en nom dels alcaldables. Montse Feliu, alcaldable del Pont d’Armentera, ha parlat en nom de l’Alt Camp; Teresa Pallarès, alcaldable de Reus, ho ha fet per part del Baix Camp; Jordi Torre, de l’Espluga de Francolí, ha intervingut en representació de la Conca de Barberà; Roger Batllevell, de Falset, pel Priorat; i finalment, Jordi Sendra, cap de llista a Tarragona, ha pres la paraula representant el Tarragonès.


Tots els candidats han reivindicat l’obra "feta on es governa, la solidesa del projecte de Junts" i la seva "vocació de servei" als seus pobles i ciutats. L’últim en intervenir ha estat el secretari general del partit, Jordi Turull, que ha fet una defensa del municipalisme i ha agraït el "compromís" de tots els que han fet el pas per ser candidats. L’acte, conduït per Jordi Salvadó, ha comptat amb l’actuació de la cantant Maria Jacobs.

 

Participació