1 de 10
AGENDA

La FiM de Vila-seca programa una quarantena de propostes musicals emergents

L'alcalde Pere Segura reclama una major implicació econòmica del Govern en el certamen per permetre el seu creixement

Pere Segura, alcalde de l’Ajuntament de Vila-seca; Manuela Moya, regidora de Cultura de l’Ajuntament; i Martí Marfà, director artístic de la FiM, en la presentació de la Fira de Música Emergent i Familiar de Vila-seca. | Mar Rovira/ACN
per Redacció, Tarragona | 23 de març de 2023 a les 14:03 |
La FiM, fira de Música Emergent i Familiar de Vila-seca, programa 42 propostes musicals que es faran en 53 concerts del 4 al 7 de maig a Vila-seca. La 19a edició, la tercera de la represa, amplia en un dia el festival. El director artístic, Martí Marfà, ha destacat que enguany han apostat per una programació "atrevida", amb noms desconeguts, com Pale Moon, Boye, Amas o La Maria, i per donar espai a escenes musicals invisibilitzades.

També, diu, han fet un "salt significatiu" per programar artistes locals i per propostes liderades per dones, persones no binàries i racialitzades. En la presentació del programa d'aquest dijous, l'alcalde Pere Segura ha exigit al Govern una major implicació i aportació econòmica per fer-lo créixer.

 

Participació