1 de 10
FIRES I MOSTRES

La fira més gran de Catalunya de Lego i Playmobil, a l'Hospitalet de l'Infant

L'Hospibrick&Click se celebrarà aquest cap de setmana al pavelló esportiu amb entrada gratuïta

La fira Hospibrick&Click se celebrarà el 18 i el 19 de març | Cedida
per E. R., Reus, Catalunya | 17 de març de 2023 a les 13:41 |
Els diorames de LEGO i Playmobil ompliran el pavelló esportiu de l'Hospitalet de l'Infant el cap de setmana del 18 i el 19 de març. El nou esdeveniment Hospibrick&Click se celebrarà per primera vegada i es convertirà en la fira més gran de Catalunya de LEGO i Playmobil.

Amb entrada gratuïta, es podran veure al pavelló esportiu fins a 14 diorames de Playmobil i 10 de LEGO, muntats per membres de les associacions Somosclicks (Playmobil) i Hispalug (LEGO), procedents de Catalunya, la Comunitat Valenciana, País Basc i Navarra. En total hi haurà més de 200 metres quadrats d'exposició i també parades de venda.


Buscar sis figures pels aparadors del municipi podrà tenir premi


Els horaris d'obertura de la fira seran dissabte de les 10 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 5 a 9 de la tarda. El diumenge obrirà de les 10 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 5 a 7 de la tarda. La regidora de Turisme, María José Gómez, ha exposat que "creiem que és un esdeveniment que pot atreure tant a la ciutadania com a la gent de fora del municipi, que pot agradar tant a petits com a grans i que pot ajudar-nos a desestacionalitzar la temporada turística".


També se sortejaran 2 sets de Playmobil i un val de 50 euros per gastar als comerços adherits a l'Associació de Comerços de l'Hospitalet de l'Infant i la Vall de Llors. Per participar en els sortejos, del 13 al 19 de març, s'haurà de passar a recollir a l'Oficina de Turisme de Cal Forn unes butlletes del "Joc del busca click", omplir-les correctament i dipositar-les a l'urna que hi haurà a l'exposició. El joc consisteix a trobar 6 figures de Playmobil que s'han amagat als aparadors dels comerços de l'Hospitalet de l'Infant.

 

Participació