1 de 10
AJUNTAMENT DE SALOU

Llum verda a Salou a l’inici de la licitació del nou contracte de neteja

El nou contracte està dividit en dos lots, el més gran dels quals té una durada de 12 anys

Imatge de la sessió plenària de l'Ajuntament de Salou. | Ajuntament de Salou.
per Redacció, Tarragona | 1 de febrer de 2023 a les 18:04 |
L’Ajuntament de Salou ha aprovat, aquest dimecres, l’expedient administratiu per a la contractació dels serveis públics de recollida selectiva de residus urbans i transport a les respectives plantes d’eliminació i valorització, gestió de la deixalleria, neteja viària pública i de les platges del municipi, i serveis de gestió de les fraccions; així com la recollida i transport d’oli domèstic usat, i roba i calçat de la ciutat.

Un cop aprovat aquest expedient, s’iniciarà el procés de licitació del nou contracte. L'àmbit del nou contracte contempla dos lots. El primer fa referència als serveis de recollida i transport de les fraccions; resta, orgànica, envasos lleugers, paper i cartró, vidre, mobles, voluminosos i piles, poda i jardineria, neteja viària, neteja de platges, recollida selectiva de platges i gestió de la deixalleria fixa; deixalleries mòbils i minipunts nets. La durada del contracte per a aquest lot és de 12 anys. El segon lot fa referència als serveis de gestió de les fraccions: oli domèstic usat i roba i calçat. La durada del contracte per a aquest lot és de 5 anys.

 

 

Participació