L’Ajuntament de
Salou ha aprovat, aquest dimecres, l’expedient administratiu per a la
contractació dels serveis públics de recollida selectiva de
residus urbans i transport a les respectives plantes d’eliminació i valorització, gestió de la
deixalleria, neteja viària pública i de les platges del municipi, i serveis de gestió de les fraccions; així com la recollida i transport d’oli domèstic usat, i roba i calçat de la ciutat.
Un cop aprovat aquest expedient, s’iniciarà el procés de
licitació del nou contracte. L'àmbit del nou contracte contempla
dos lots. El primer fa referència als serveis de recollida i transport de les fraccions; resta, orgànica, envasos lleugers, paper i cartró, vidre, mobles, voluminosos i piles, poda i jardineria, neteja viària, neteja de platges, recollida selectiva de platges i gestió de la deixalleria fixa; deixalleries mòbils i
minipunts nets. La durada del contracte per a aquest lot és de
12 anys. El segon lot fa referència als serveis de gestió de les fraccions: oli domèstic usat i roba i calçat. La durada del contracte per a aquest lot és de
5 anys.