UNIVERSITAT

La URV i l’ESIC ofereixen un doble grau en ADE i màrqueting

L'alumnat farà la meitat dels estudis a Reus o a l'Ebre i l'altra a Barcelona

per Redacció, 1 de juny de 2021 a les 13:25 |
Una imatge del campus Terres de l'Ebre de la URV | URV
Aquesta informació es va publicar originalment el 1 de juny de 2021 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Universitat Rovira i Virgili (URV) i l’escola de negocis ESIC oferiran a partir del curs 2021/ 2022 un doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses (ADE) i de Màrqueting. Es tracta d’una titulació de cinc anys, en la qual els estudiants cursaran dos anys i mig a la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, al campus Bellissens o al campus Terres de l’Ebre, on aprendran els fonaments de l’economia i la gestió empresarial, i dos anys a l’ESIC, a Barcelona, on s’especialitzaran en màrqueting.

L’últim mig any es dedicarà a les pràctiques en empreses. “L’àrea del màrqueting atrau molts estudiants”, ha dit el degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antonio Terceño, qui ha afegit: “La Facultat ja ofereix una menció en màrqueting i tots els anys s’omplen ràpidament les 60 places”. L’objectiu del doble grau és que els titulats es graduïn ja amb una especialització important: “És una alternativa a fer primer un grau en ADE i després un màster en màrqueting; aglutina les dues coses”, ha subratllat.


S’oferiran 10 places de doble grau al campus Terres de l’Ebre i deu més al campus Bellissens. L’ESIC és un centre adscrit a la URV des de 2016, “de llarga trajectòria professional i molt especialitzat en màrqueting”, en paraules de Terceño.

És un exemple poc usual de combinació d’una institució pública i una de privada. El preu total del doble grau correspon a la meitat dels crèdits que imparteix la URV, amb un preu públic establert per la Generalitat de Catalunya, i l’altra meitat a les tarifes de l’ESIC.


El vicerector d’Economia i director del campus Terres de l’Ebre, Jordi Sardà, ha apuntat que "és una molt bona oportunitat no només pel campus sinó també per al territori ebrenc". “Per una banda, permetrà als nostres estudiants especialitzar-se en màrqueting en dos centres de reconegut prestigi i, per l’altra, permetrà la transferència d’aquest coneixement a les empreses del nostre entorn, contribuint al desenvolupament i creixement d’aquestes empreses i en definitiva de les Terres de l’Ebre”, ha conclòs.

 

Participació