SALUT

El CAP La Granja-Torreforta obre un canal de Whatsapp per agilitzar la comunicació amb els pacients

El servei estarà disponible a partir de dilluns 17 d'agost

per Redacció, Tarragona | 14 d'agost de 2020 a les 12:27 |
El CAP La Granja. | ICS
Aquesta informació es va publicar originalment el 14 d'agost de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
A partir del dilluns 17 d’agost, la població de referència del CAP Torreforta-La Granja disposarà d’un nou canal per contactar amb el seu Centre d’Atenció Primària a través de l’aplicació Whatsapp. Una  via  que permet facilitar l’accés telefònic. El canal garanteix una atenció i gestió de la petició de l’usuari, des del CAP, en les següents 24 hores de  rebre  el  missatge.

Es podrà contactar a través del número 634 745 581 de dilluns a divendres de 8 a 20 hores. En les pròximes setmanes s’anirà  implementant en la resta de centres de primària de la Gerència Territorial de l’ICS Camp de Tarragona.


A més, els usuaris dels centres de primària de l’ICS Camp de Tarragona continuen tenint al seu abast els canals habituals existents (telèfon, web, correu electrònic, etc.). Per a gestions, consultes o demanar cita al CAP es potenviar un missatge a través de la web de programació de visites, trucant al seu cap de referència o al telèfon 93 32 68 901, també mitjançant un correu electrònic a ciutadaniacampdetarragona.ics@gencat.cat

 

Participació