coronavirus

Endesa reobre la xarxa d'atenció presencial a les regions en fase 1

Fins al dilluns 18 s'obriran tots els punts de servei i les oficines comercials del Camp de Tarragona, les Terres de l'Ebre i l'Alt Pirineu-Aran

per NacióDigital , 13 de maig de 2020 a les 11:19 |
Un punt d'atenció al client d'Endesa al Camp de Tarragona | Endesa
Aquesta informació es va publicar originalment el 13 de maig de 2020 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Endesa reobrirà al públic tota la seva xarxa d’atenció al client a les regions sanitàries que han passat a la fase 1. Aquesta represa de l’activitat es realitzarà al llarg d’aquesta setmana i fins dilluns vinent –dia 18-, al Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i l’Alt Pirineu-Aran. A mesura que totes aquelles regions sanitàries que estan a la fase 0 passin a la fase 1, Endesa anirà reobrint conforme la marxa els seus centres.

En concret, la companyia reprèn l’activitat als 8 punts de servei i a l’oficina comercial que hi ha al Camp de Tarragona, als 3 punts de servei de les Terres de l’Ebre i als 3 de l’Alt Pirineu-Aran. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.


Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d'Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat regulat o lliure, respectivament, així com mitjançant les app Endesa Clientes o Energía XXI. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, accés preferents a clients majors de 65 anys i cartells informatius, entre d’altres.


Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 760 909) o el mercat lliure (800 76 03 33).








 

Participació