eleccions municipals 2019

Martín (PP) aposta per externalitzar la gestió professional del patrimoni de Tarragona

El cap de llista dels populars considera que cal treure el potencial que té la ciutat i que Ballesteros en 12 anys no ha sabut explotar

per Jonathan Oca, Tarragona , 4 d'abril de 2019 a les 11:46 |
José Luis Martín, alcaldable del PP Tarragona, en roda de premsa aquest dijous. | Jonathan Oca
José Luis Martín ha posat damunt la taula els tres eixos que vertebra el seu projecte de ciutat. El cap de llista del Partit Popular per a les eleccions municipals del 26-M impulsa una campanya sota el lema "Tarragona és una joia". El popular defensa que cal "polir, transformar i projectar" aquesta joia.

Apunta que "més que un programa electoral, és un projecte de ciutat" per extreure tot el potencial que Tarragona i que l'actual alcalde, Josep Fèlix Ballesteros (PSC), no ha sabut aprofitar en 12 anys de mandat. Per això, Martín considera que cal "una visió constructiva i positiva de Tarragona, basada en l'experiència de gestió durant tres anys i en el tarragonisme del que sempre ha fet bandera el Partit Popular".


Una de les propostes de Martín és externalitzar la gestió professional del patrimoni de Tarragona, que està liderada pel Patronat de Turisme. Segons l'alcaldable, hi ha exemples d'èxit com les visites a la Catedral que han augmentat un percentatge molt important i per això, cal "millorar la gestió que s'està fent". També ha afegit que això funciona a ciutats com Vitòria, Màlaga o Bilbao.

El popular entra a la cursa electoral amb una idea molt clara, "anem més enllà d'un programa electoral, presentant un model de ciutat, perquè els tarragonins no poden decidir el seu futur a partir d'una llista inconnexa de propostes". El cap de llista ha destacat que es basa "en una cosa tan bàsica com donar protagonisme a les competències pròpies de l'Ajuntament".

Martín està convençut que la ciutat no necessita "projectes faraònics" i que la seva aposta són "les actuacions realistes que transformin Tarragona en una ciutat passejable, de Ponent a Llevant i de Sant Salvador al mar" i per fer-ho, aposta per quatre punts clau: "una ciutat còmoda per als tarragonins, atractiva per als visitants, incentivadora per al comerç i que farà un salt qualitatiu en la seva relació amb el mar".

 

Participació