Aquesta informació es va publicar originalment el 27 de març de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La plantilla del Nàstic pagarà el desplaçament dels aficionats que viatgin fins a Saragossa, a l'estadi de la Romareda el dia 1 d'abril a les 21 h. Els jugadors necessiten el suport de l'afició per intentar salvar la categoria i no han dubtat a prendre aquesta decisió. Per aquest motiu, subvencionen els autocars a tots els aficionats del Nàstic que vulguin comprar l'entrada per al partit, que costa 20 euros a partir dels 14 anys (10 euros per als menors de 14 anys).
La sortida serà el dilluns 1 d'abril, a les 16.45 hores, des de la Plaça Imperial Tàrraco, i a les 17 hores, des del Nou Estadi; i la tornada des de Saragossa serà un cop acabi el partit.
Les inscripcions es poden fer fins divendres 29 de març a les 13.30 hores a les oficines del Nàstic (horari de 9 a 13.30 hores i de 16 a 19 hores) o a la Botiga-Museu de l'Avinguda Catalunya (horari de 10 a 13.30 hores i de 17 a 20 hores).