Aquesta informació es va publicar originalment el 10 de juliol de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
La Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la demarcació de Tarragona (FEHT) i el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona (PMTT) han signat un acord de col·laboració que ha de servir com un primer contacte per tal d'ajudar en la promoció del turisme a la ciutat de Tarragona.
Marta Álvarez de la Concha Ena, directora de la FEHT i, per l'altra, Inmaculada Rodríguez, consellera de Turisme i Pla Estratègic de l'Ajuntament de Tarragona han impulsat aquest conveni que té com a principal objectiu establir un marc d'enteniment i complicitat entre el sector públic i privat per a la promoció turística de la ciutat. El més important del present acord és la declaració d'intenció de col·laboració en qualsevol acció o activitat que representi un benefici per a ambdues parts en el marc del desenvolupament de la promoció turística de la zona, com poden ser
famtrips,
presstrips, presentacions a professionals, jornades i
workshops o qualsevol altre tipus d'esdeveniment.
Aquest primer acord de col·laboració fixa quatre eixos, com és el repartiment físic a les recepcions de tots els establiments turístics potencials (hotels, càmpings, apartaments i agències de viatges receptives) associats a la FEHT de tota la informació turística relacionada amb el Patrimoni Mundial de Tarragona. També assegura la presència de
flyers promocionals de Tarragona als expositors situats a les recepcions dels hotels de l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda. L'acord també estableix la inserció d'una pàgina d'informació de Tarragona a la revista Daurada Magazine 2018. I per últim, la col·laboració del PMTT en el
newsletter setmanal de la FEHT per poder informar i fer arribar a tots els associats les campanyes informatives programades pel PMTT.