comerç

Tarragona i Reus uneixen esforços en una campanya que implica 300 comerços

Les dues ciutats impulsen una nova edició del "Tot queda a casa", però en aquest cas amb una acció conjunta

per Redacció, 20 de març de 2018 a les 20:21 |

Acte de presentació de la campanya comercial conjunta de Tarragona i Reus Foto: Aj. de Tarragona


Tarragona i Reus fan una campanya conjunta per donar una empenta al comerç local, sota el no de "Tot queda a casa". Amb motiu de II Edició de la Setmana del Comerç impulsada pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM) on es demanava que les associacions comercials organitzessin una campanya, la Via T de Tarragona i El Tomb de Reus impulsen la segona edició de mediàtica campanya on per primer cop en la història de les dues

ciutats s'organitza una acció conjunta.

"Tot queda casa" aposta pel comerç local de tota la vida i juga amb la rivalitat que sempre hi ha hagut entre les dues poblacions. La campanya generarà moviment de gent, consum, promoció la cultura i trencarà barreres que fins ara ningú havia gosat trencar.
En aquesta edició tornaran els Rasca-Rasca, el concurs fotogràfic amb un premi de 300 euros i unes performances al carrer que no deixaran indiferent a ningú.

En la campanya hi participaran un total de 300 comerços repartits en les 2 ciutats. A cada comerç es farà arribar un pack de Rasca-Rasca els quals es repartiran tots en la setmana del comerç. Se'n faran un total de 15.000 rasques i hi haurà 5000 premis i la resta, rasques no premiats.


En aquests rasques s'aconseguiran premis directes i moltes experiències, visites guiades a cellers, tast de vins, entrades per partits de futbol tant del Nàstic com del Reus Deportiu, entre molts altres regals que es podran consultar en la pàgina de Facebook Tot Queda A casa.

Els dies 23 i 24 de març, els carrers de Reus i Tarragona comptaran amb la presència d'una performance que no deixarà indiferent a ningú. Es tracta d'un espectacle a càrrec de l'acadèmia de ball Souldance, i ens oferirà una perfomance al carrer a l'estil "Broadway" on interactuarà amb els comerços.

 

Participació