Disculpes

El director del «Diari de Tarragona» avui diu «no és no»

Josep Ramon Correal demana disculpes amb una columna

per Redacció, Tarragona | 22 de juliol de 2016 a les 10:40 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 22 de juliol de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El director del Diari de Tarragona, Josep Ramon Correal, s’ha disculpat per l’article que va publicar ahir, “Sí és sí, o no” i que va incendiar la xarxa.  Correal, sota el títol “No és no”, explica que és una amiga seva, Sogues Niubó, que fa onze anys que treballa en l’àmbit de la igualtat i de la dona de la Diputació de Barcelona, qui el va fer adonar del seu error. 

A més, es justifica dient que el seu article “hauria fet gràcia fa quaranta anys, quan els usos socials i la moral eren uns altres”. Aquest argument no ha fet que les crítiques a la xarxa minvin. “Aquest és el problema, que viu encara en aquella època fosca”, diuen alguns internautes.


Altres usuaris de les xarxes socials s’ajuden de les polèmiques declaracions de Corral en l’entrevista d’ahir dijous a la tarda al programa de ràdio dirigit per Antoni Clapés, Versió RAC1: "Article masclista, no. Article masculí, sí. I permeti'm que defensi la masculinitat". Tot seguit va assegurar que si les dones es perfumen, es maquillen i vesteixen bé és per "atraure el mascle".

 

Participació