SITGES NEXT

El Sitges Next dóna a conèixer els membres del jurat

Rafa Soto, fundador de l'agència Herraiz Soto i André Hilário, gerent de marca global d’Adidas, són alguns dels noms que seleccionaran i premiaran les campanyes presentades a la segona edició del festival sitgetà

per Redacció , 15 d'abril de 2016 a les 07:00 |
El Sitges Next vol ser una cita de referència en l'àmbit de la comunicació | Ajuntament de Sitges
Aquesta informació es va publicar originalment el 15 d'abril de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Dues setmanes per l’inici de la segona edició del Sitges Next, festival d’innovació en comunicació i new media, i des de l’organització ja s’han desvetllat els noms que conformaran el jurat. Hi seran Rafa Soto, fundador de l’agència Herraiz Soto & Co; Àlex Ademà, director creatiu digital a DDB i director acadèmic a Brother Barcelona; Ferran López, director creatiu freelance a Abbott Mead Vickers BBDO London; Xavi Tribó, cap de tecnologia a Glassworks Barcelona; Gil Blancafort, fundador CEO de l’agència Yslandia; Emma Pueyo, directora creativa freelance; André Hilário, gerent de marca global d’Adidas i Isahac Oliver, director creatiu executiu a &Rosàs Barcelona.

Enguany, les campanyes que van a concurs es dividiran en set categories: Innovació, Estratègia i Creativitat, Continguts, Data i Tecnologia, New Media, What’s the Next i Talent. També hi haurà un premi especial al projecte més innovador.

Els premis del Sitges Next pretenen convertir-se en una plataforma de presentació i exposició dels treballs més innovadors en l’àmbit de la comunicació. A més dels projectes que van a concurs, el festival ha programat un seguit d’activitats paral·leles amb ponències, workshops i altres sessions.

Aquesta cita està organitzada per l’Ajuntament de Sitges i rep el suport de l’Institut Català de les Empreses Culturals, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Associació Empresarial de Publicitat, el Mobile World Capital, la Facultat de Comunicació Blanquerna i la Corporació Catalana de Mitjans.

 

Participació