POLÍTICA LOCAL

L'Ajuntament de Sitges crea un departament de Processos i Qualitat

L'objectiu del consistori és simplificar els tràmits administratius

per Redacció , 19 de setembre de 2018 a les 07:00 |
Exterior de l'Ajuntament de Sitges | Ajuntament de Sitges
Aquesta informació es va publicar originalment el 19 de setembre de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
L’Ajuntament de Sitges ha creat un departament de Processos i Qualitat que neix, segons el consistori, amb la voluntat de simplificar els tràmits administratius i promoure la transparència dels serveis municipals. El nou departament està adscrit a l’Àrea de Serveis Generals.

“La ciutadania espera serveis públics de qualitat i vol obtenir-los amb rapidesa, utilitzant els canals i les tecnologies que ja fa servir en la seva vida quotidiana”, apunta Pep Moliné, regidor de Govern Obert. Aquesta transformació s’està efectuant en paral·lel a la total implantació de l'administració electrònica, conclou el regidor.

 

Participació