SITGES NEXT

El Sitges Next analitzarà que pensa el cervell del consumidor

El festival, que es celebra el 29 i 30 d'abril, comptarà amb la presència del professor de psicologia polonès Rafal Ohme, que explicarà l'impacte del neuromàrqueting en la comunicació

per Redacció , 6 d'abril de 2016 a les 08:00 |
Rafal Ohme, expert en neuromàrqueting, impartirà una xerrada al Sitges Next 2016 | Static
Aquesta informació es va publicar originalment el 6 d'abril de 2016 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Podem saber que pensa el consumidor? Aquest és un dels objectius que persegueix el neuromàrqueting i el professor de psicologia polonès Rafal Ohme assistirà al Sitges Next, festival que es celebra el 29 i 30 d’abril, per exposar les seves investigacions sobre les emocions i la comunicació durant gairebé dues dècades.

Un altre dels plats forts de la segona edició del festival sitgetà serà Creative trends for digital out of home, una conferència on el creatiu nord – americà Tim Last parlarà sobre les principals tendències i estudis de casos recents que exhibeixen les moltes possibilitats creatives a l’exterior. Last és una personalitat dins de la producció de tecnologia creativa i treballa amb empreses com Google, Pepsi, Oreo, Topshop o Disney.

L’actualitat també tindrà el seu protagonisme, de la mà d’Enric Nel·lo i la xerrada Les idees més innovadores canvien la forma de fer publicitat. El director creatiu de Grey Spain analitzarà les campanyes més originals del panorama actual i a la vegada exposarà com es pot combinar la innovació publicitària i els new media.

Aquestes novetats completen una programació que ja ha anunciat conferències a l’entorn de temes clau com el Big Data, l’ètica en la publicitat, els new media, la innovació en la creativitat i en l’art, o el Branded Content. A la taula rodona que Sitges Next dedicarà a aquest últim concepte, amb les presències confirmades de Marc Ros (Aftershare.tv) i Carles Manteca (CCMA) s’hi afegeix Astrid Altadill, experta en Branded & Digital Content a El Terrat, on forma part de Cinergía, un projecte per Gas Natural que gaudeix de gran notorietat.

 

Participació